XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:15, 11.11.2008
Może ktoraś piasta jeest krzywa ale to chyba by biło od razu po zamontowniu nowego zestawu. Co radzicie?
#2
Napisano 19:02, 11.11.2008
Toczenie tarcz to jest moim zdaniem najgorsze co mozna zrobic z ukladem hamulcowym. Raz ze oszczednosc nikla bo to jedynie walka z czasem a dwa ze powaznie zagrazasz nie tylko sobie na drodze ale i innym. Tarcza toczona za jakis czas i tak sie skrzywi istnieje natomiast duze prawdopodobienstwo ze peknie i wtedy wiekszy klopot-szczegolnie jesli akurat hamujesz z duzej predkosci. Wiec raczej jako przyczyne Twojego bicia obstawiam tarcze. Kup porzadne tarcze- najlepiej odrazu z klockami. Na hamulcach sie nie oszczedza a juz napewno nie toczy tarcz- to nie polonezPomyślalem, że te lukasy lipa więc je zareklamowałem (po znajomości reklamacja uznana:) stare przetoczyłem chyba jeszcze orginaly i bajka ale znów ok 2000- 3000 km i to samo.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:16, 11.11.2008
#4
Napisano 19:25, 11.11.2008
Co do bicia tarcz to bolączka accordów, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Dlatego na przód należy kupować porządne tarcze i klocki, żadne najtańsze zamienniki.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 19:27, 11.11.2008
Miałem podobny kłopot - moje rozwiązanie to: Tarcze przewiercane Zimmermann + klocki EBC Green Stuff - cena zestawu ok.700 zł.
Póki co mam święty spokój.
Ja również odradzam przetaczania tarcz - troszke już przerabiałem ten temat - prędzej czy później będą biły
#6
Napisano 19:30, 11.11.2008
Duzo tez zalezy od grubosci tarczy ktora przetoczyles ale sadzac po tym ze sa to jeszcze orginaly to chyba ich grubosc byla nikla.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:48, 11.11.2008
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:19, 11.11.2008
te Accordy (niektóre 6gen - albo masz egzemplarz z grupy felernych albo nie) mają wadę fabryczną i co byś nie założył to i tak będziesz miał bicie
ja mam to samo - męczę się odkąd go kupiłem
poczytaj najpierw tutaj:
http://www.hondatech...pics21/7062.htm
i tutaj:
http://forum.honda-k...php?f=36&t=5240
Konia z rzędem temu kto odkryje gdzie tkwi przyczyna
Ja w tej chwili obstawiam przeguby i szykuję się do demontażu i wysłania do regeneracji, moze to odniesie skutek
P.S. Taki wątek jak ten pojawia się regularnie, co jakiś czas wchodzę na to forum i na 2 wymienione w linkach i patrzę na kogo tym razem trafiło wraz z nadzieją że może ktoś w końcu wpadnie co jest przyczyną...
Odradzam zdecydowanie kupowanie kolejnych tarcz - stracisz kupę siana i nie rozwiąże to problemu który tkwi gdzieś indziej (ja już utopiłem ponad 2,5k i efekt żaden)
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:01, 11.11.2008
Jescze jedno mi przychodzi na maśl. mianowicie przewody gumowe ham.te co do zacisku dochodzą może po rozgrzaniu płynu gumowy przewud puchnie i robi si ę tzw zaworek ktory zmienia ciśnienie w układzie. przwody nie takie drogie można zmienić dla wykluczenia ich
#10
Napisano 22:40, 11.11.2008
#11
Napisano 08:14, 12.11.2008
przwody nie takie drogie można zmienić dla wykluczenia ich
To również i wymień płyn i zobaczysz czy coś dało.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:11, 12.11.2008
co do przegubów to po prostu może w pewnej częstotliwości obrotów i obciążeniu (w tym wypadku wciśnięciem hamulca) wpadają w tzw rezonans który przenosi się na cały zawias i dlatego telepie w pewnych prędkościach
w każdym razie jak zregeneruje przeguby i nic to nie da to przynajmniej przeguby będą wykluczone i zregenerowane (mam zamiar a raczej będę zmuszony jeszcze ze 2 lata pojeździć tym autem więc mogę jeszcze trochę zainwestować)
#13
Napisano 12:23, 12.11.2008
Więc w accordach też to musi być wina czegoś innego niż tarcze, może piasta, łożysko jest uszkodzone? Ja aż się boję wymienić tarcze z przodu, bo jak mi zaczną bić to chyba się zaj....
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:36, 12.11.2008
#15
Napisano 14:49, 12.11.2008
Więc chyba niemożliwe aby to była wina innych podzespołów. Przecież jakby coś było uszkodzone,skrzywione np. łożysko,przegub, piasta, to tarcze by biły od samego początku przynajmniej tak mi się wydajepo wymianie u mnie jak pisałem prze 2-3 tyś km jest idealnie potym czasie zaczynają dopiero bić.
Tak jak pisałem accordy mają jakąś wade związaną z przegrzewaniem i wyginaniem tarcz - temat wielokrotnie poruszany na różnych forach hondy. Napewno na przód nie można wkładać kiepskiej jakości tarcz -kiepska jakoś wcale nie oznacza ich kiepską jakość, po prostu np lucas, ferrodo będą super dla audi, toyoty czy innych, ale w accordzie nie koniecznie muszą się sprawdzać. Mi swego czasu koleś polecał tarcze brembo i do tego orginalne klocki ASO, bo podobno w takiej konfiguracji działa idealnie.
Wg mnie wymiana w takiej sytuacji w ASO ma sens- składasz w razie czego reklamacje, wkońcu jest gwarancja na części i robocizne.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK