XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bulgotki i swisty
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:10, 06.11.2008
Jestem swiezym posiadaczem hondki(i jest to moj pierwszy benzyniak-wiec to pewnie stad te pytania) i mam kilka watpliwosci co do pracy silnika.
1. Przy niskich obrotach tak do 1500(lub na wolnych) po lewej stronie(od pasazera) slysze jakby takie dziwne, troche metaliczne, bulgotanie - troche to tak jakbym zamiast 1.8 mial przynajmniej 5.7 pojemnosci
2. Podczas przyspieszania, przy wchodzeniu na coraz to wyzsze obroty slysze poswist jak od turbiny - czy to normalne?
3. Przjerzalem forum i pare stron ze specyfikacja tych silnikow ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na pytanie - czy ten silnik to juz jest e-vtec?(nie wiem czy jest to poprawna pisownia skrotu)
Chodzi mi o to czy do tych 2500 obrotow chodzi na 12 zaworow? bo wlasnie w tym zakresie dopiero odzczuwam ze cos sie dopiero zaczyna dziac
Tak dopowiem jeszcze do pytania nr 1 - auto ma przebieg 42k mil(udokumentowane)
Czy jest to cos normalnego czy jednak powinienem sie niepokoic?
#2
Napisano 11:19, 06.11.2008
2. Podczas przyspieszania, przy wchodzeniu na coraz to wyzsze obroty slysze poswist jak od turbiny - czy to normalne?
Normalne, ale to zależy jaki świst Ja jak przyspieszam to też czasem to słysze, ale to muszę mieć otwarte okna, wyłączone radio i musi być pusto i cicho na ulicy Pamiętaj wsłuchiwanie się w samochód prowadzi do ciężkich chorób - nie polecam
3. Przjerzalem forum i pare stron ze specyfikacja tych silnikow ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na pytanie - czy ten silnik to juz jest e-vtec?(nie wiem czy jest to poprawna pisownia skrotu)
Dziwny masz opis: jaka to niby wersja Type S w accordzie VI
Masz zapewne silniczek f18b2 więc to vtec a nie i-vtec. Pracuje zawsze na 16 zaworach, ale od 4200 obrotów włącza się vtec, powodując inny kąt otwarcia zaworów (zresztą poczytaj o dokładnej zasadzie działania vteca)
Chodzi mi o to czy do tych 2500 obrotow chodzi na 12 zaworow? bo wlasnie w tym zakresie dopiero odzczuwam ze coś się dopiero zaczyna dziac
To normalne że od 2500 obrotów coś się zaczyna dziać, te silniki tak mają, tak naprawdę to zaczynają porządnie przyspieszać od 4200 obrotów
Wg mnie to wszystko jest jak powinno być.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 11:31, 06.11.2008
3. Jak kolega wspomniał jest to VTEC a te 2500obr... po dziś dzień mnie to zastanawia co tam sie dzieje ze uczucie jak takie jakby silnik dopiero się właczył => w H-serii tak nie ma
Co do Type S, moze kolega ma Accorda VI gen w wersji Sport Taki ATR z silnikiem 1,8
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#4
Napisano 11:36, 06.11.2008
A może to tylko paseczki do wymiany.Ja się wczoraj wsłuchiwałem w swój silnik i coś tam słyszałem,ale Murphy sprowadził mnie na ziemięPamiętaj wsłuchiwanie się w samochód prowadzi do ciężkich chorób - nie polecam
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:48, 06.11.2008
Czy to mozliwe ze katalizator juz po takim czasie poszedl?
Jeszcze tak dorzuce - dzwiek jest slyszalny w srodku - jak wujde z auta posluchac to dzwieku brak
Seth - poprzendio mialem mondeo w dizlu - choroba popsutego auta w stanie krancowym
#6
Napisano 11:49, 06.11.2008
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:05, 06.11.2008
Blade - to nie odglos szczotki po prostu taki dzwiek jakby mi ktos silnik od mustanga wlozyl
#9
Napisano 12:20, 06.11.2008
A to mi coś puka, a to Glinusiowi jęczy, a to Siwemu się piasty nie podobają bo zardzewiałe , a to świszczy coś a potem okazuje się że śrubka niedokręcona
Mi mechanik już powiedział i to nie jeden, po co ja się tak wsłuchuje tak w samochód.
Moja rada, jeśli nie masz poważniejszych objawów, samochodzik pracuje idealnie, to nie doszukuj się dziury w całym Z drugiej strony faktycznie może coś ci szwankować, ale wg mnie to objawy które przedstawiłeś nie skłąniają do zaczynania jakichkolwiek napraw
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:50, 06.11.2008
Jeszcze takie pytanie - chcialem kupic sobie skaner(czytnik) do autka
znalazlem takie cuda
http://cgi.ebay.co.u...2|39:1|240:1318
http://cgi.ebay.co.u...2|39:1|240:1318
Ma ktos pojecie czym to sie rozni i przede wszystkim czy cos to w ogole da?
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:51, 06.11.2008
Bulgotanie to może zaworki są do regulacji...podstawowa czynność w H
A pojedynczy pisk przy przekraczaniu 2500 obr też mam, przysłuchiwałem się temu przy powolnym przyspieszaniu na 2 i 3 biegu...dodam ze po przekroczeniu 2500 cichy pisk mija, odgłos jednorazowy....
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:29, 06.11.2008
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:19, 07.11.2008
Ja nie mam jednego pisku - wydaje mi sie ze slysze coraz wyzszy poswist przy coraz wyzszych obrotach. Ale to moze byc po prostu efekt szukania dziury w calym - z tego co widze dosc popularna choroba wsrod forumowiczow
offtopik -> az zal ze choroba lokomocyjna jest juz zaklepana bo pasuje jak ulal.
Marines - wszelkie rady przyjme z radoscia - co do miejsca zamieszkania - 500 mil w gore
Dolot normalny - wlasnie bede mial zakladany KNN od X5
Postaram sie nagrac dzwiek - dla mnie tylko najdziwniejsze jest to ze slychac to w srodku a na zewnatrz juz nie
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:07, 09.11.2008
#15
Napisano 00:02, 16.05.2015
Odswieze temat bo objawy bulgotania w srodku auta tez mam.
To juz druga moja Honda Accord, ten sam model I ROK, 1.8 executive 2000r.
W obu autach zmienialem plyn Sam, zgodnie z procedura, aczkolwiek nigdy nie starczylo mi cierpliwosci doczekac wlaczenia wentylatora.
Czyzby z tad te bulgotanie?
Dodam ze silnik po wymianie plynu chlodzacego chodzil naprawde dlugo okolo 15 minutes.