XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawór inercyjny pompy paliwa/wyłącznik wstrząsowy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:22, 02.11.2008
Nie wiem ilu kolegów klubowiczów zaliczyło już małego/dużego dzwona swoimi hankami, ale na pewno spotkaliście się z problemem gaśnięcia auta w momencie uderzenia, i nawet w przypadku lekkiego puknięcia nie możnością jechania dalej.
Chodzi oczywiście o zawór odcinający paliwo, który wystarczy tylko wcisnąć aby jechać dalej.
Największy problem pozostaje jednak z lokalizacja. W niektórych wersjach VI jest z tyłu bądź z przodu lewego albo prawego nadkola , nie wiem jak jest w nowszych wersjach.
Ale jeśli będziecie mieli to nieszczęście uszkodzić sobie gen V to szukajcie w pierwszej kolejności na początku tunelu środkowego za radiem i zapalniczką i wbrew wszystkim opiniom jest czarny a nie czerwony.
Moje spostrzeżenie tyczy się też wersji amerykańskich.
Mam nadzieje że zaoszczędzicie sobie troche czasu (ja tego zaworu szukalem jakies 4h).
Poźniej zamieszcze jeszcze foto jak to wyglada w V gen bo zawsze to mozna na lawecie chociaz oszczedzic..
pozdro dla wszystkich
#2
Napisano 18:27, 02.11.2008
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:11, 15.08.2009
#4
Napisano 10:51, 16.08.2009
Ale jeśli będziecie mieli to nieszczęście uszkodzić sobie gen V to szukajcie w pierwszej kolejności na początku tunelu środkowego za radiem i zapalniczką i wbrew wszystkim opiniom jest czarny a nie czerwony.
Potwierdzam, dokładnie tam jest, ostatnio jak wyciągałem radio to tam jeszcze siedział
a czy hona Vgen w TDI tez ma taki wylacznik-gdzie??
w pierwszej kolejności na początku tunelu środkowego za radiem i zapalniczką i wbrew wszystkim opiniom jest czarny a nie czerwony.
I tam go szukaj!
#5
Napisano 13:31, 16.08.2009
Tak na przyszlosc pytam chociaz mam nadzieje ze nie bede musial nigdy tej informacji wykozystywac
#6
Napisano 16:24, 16.08.2009
A gdzie tak wlacznik jest w VII gen?? (diesel)
Tak na przyszlosc pytam chociaz mam nadzieje ze nie bede musial nigdy tej informacji wykozystywac
Nad nogami kierowcy, pod kolumna kierownicza.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009