XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
dziwny dzwiek silnika :/
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:41, 15.10.2009
Od jakiegos czasu moj silnik zaczal dziwnie pracowac :-/ . Kiedy odpale go rano i jest zimny nic nie slychac zaczyna sie jak dodaje gazu
tu jest filmik pracy silnika :
prosze o pomoc i sugestie
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:32, 15.10.2009
#4
Napisano 19:15, 15.10.2009
#6
Napisano 08:00, 16.10.2009
#7
Napisano 11:33, 16.10.2009
sprawdzal luzy na cieplym silniku i byly duze
na cieplym luzow ma nie byc, dlatego reguluje sie z odpowiednim przeswitem na zimnym silniku.
Radze odwiedzic dobry warsztat lub jesli potrafisz poslugiwac sie szczelinomierzem zajac sie ta robota samemu. Przy twoim silniku bedzie z 1h roboty.
ATR by kb - SPRZEDANY
#8
Napisano 16:41, 16.10.2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:06, 16.10.2009
klucz 10,szczelonomierz i srubstak plaski wydatek 20zl.. ale za to spokoj i satysfakcjaCzy wydatek ok 100 zł w ASO to dużo ale za to masz spokojny sen
[ Dodano: 2009-10-16, 20:10 ]
bez przesady, zasady mechaniki takie same jak w niemieckich, amerykanskich czy francuskich samochodachlepiej zrobić to w warsztacie który zajmuje się Japończykami
#10
Napisano 20:33, 16.10.2009
jasne jak się na tym znasz,a w Twoim przypadku wiem,że wiesz co robisz.Jest wielu użytkowników na forum,którzy do tych rzeczy się nie tykają i co w takim przypadkuklucz 10,szczelonomierz i srubstak plaski wydatek 20zl.. ale za to spokoj i satysfakcja
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:35, 27.10.2009
czy moze to byc walek balansowy jak mi powiedzial jeden z mechanikow?
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:45, 27.10.2009
moze to byc rownie dobrze spalanie stukwe, zepsuty wtryskiwacz, uszkodzony zawór...tzw slowa rzucone na wiatrmoze to byc walek balansowy jak mi powiedzial jeden z mechanikow?
pojedz do osoby posiadajacej stetoskop i doswiadczenie moze wykryje
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:15, 17.11.2009
#14
Napisano 02:27, 19.11.2009
#15
Napisano 16:14, 19.11.2009