Skocz do zawartości


RODO w HAKP

dziwny dzwiek silnika :/


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:41, 15.10.2009

witam.
Od jakiegos czasu moj silnik zaczal dziwnie pracowac :-/ . Kiedy odpale go rano i jest zimny nic nie slychac zaczyna sie jak dodaje gazu :/
tu jest filmik pracy silnika :
prosze o pomoc i sugestie

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:21, 15.10.2009

zawory kiedy regulowane?

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:32, 15.10.2009

juz raz dawalem hanie na regulacje do stacji disgnostycznej do kolego ktory mial sie niby na tym znac ale to nic nie dalo. podejrzewam ze nie umial tego dobrze zrobic. innym razem znajomy mechanik sciagnal pokrywe i sprawdzal luzy na cieplym silniku i byly duze po rzekomej regulacji zaworkow... jeden mechanik mi powiedzial ze to moze byc walek balansowy.

#4 RPcustoms

RPcustoms
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 15.10.2009

Ale klepie :shock: moim zdaniem zaworki do regulacji i lepiej zrobić to w warsztacie który zajmuje się Japończykami :!:
Moja Honda-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5259

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:06, 15.10.2009

luzów nie sprawdza się na ciepłym silniku :k
Daj to komuś kto sie na tym zna

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:00, 16.10.2009

Czy wydatek ok 100 zł w ASO to dużo :?: ale za to masz spokojny sen :mrgreen:

#7 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 16.10.2009

sprawdzal luzy na cieplym silniku i byly duze


na cieplym luzow ma nie byc, dlatego reguluje sie z odpowiednim przeswitem na zimnym silniku.
Radze odwiedzic dobry warsztat lub jesli potrafisz poslugiwac sie szczelinomierzem ;) zajac sie ta robota samemu. Przy twoim silniku bedzie z 1h roboty.

ATR by kb - SPRZEDANY


#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:41, 16.10.2009

Nawet na ciepłym musi byc odpowiedni luz inaczej zawory byłyby popodpierane i nie zamykały się do końca. Producent podaje luz na zimnym silniku wiedząc o ile się zmniejszy poprzez rozszerzalność cieplną ale luz tak czy tak pozostaje.
MaxLife RULEZ !!!

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:06, 16.10.2009

Czy wydatek ok 100 zł w ASO to dużo ale za to masz spokojny sen

klucz 10,szczelonomierz i srubstak plaski wydatek 20zl.. ale za to spokoj i satysfakcja ;)

[ Dodano: 2009-10-16, 20:10 ]

lepiej zrobić to w warsztacie który zajmuje się Japończykami

bez przesady, zasady mechaniki takie same jak w niemieckich, amerykanskich czy francuskich samochodach

#10 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:33, 16.10.2009

klucz 10,szczelonomierz i srubstak plaski wydatek 20zl.. ale za to spokoj i satysfakcja ;)

:mrgreen: jasne jak się na tym znasz,a w Twoim przypadku wiem,że wiesz co robisz.Jest wielu użytkowników na forum,którzy do tych rzeczy się nie tykają i co w takim przypadku :?:

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:35, 27.10.2009

drodzy koledzy....... regulacja zaworow nic nie pomogla :-(
czy moze to byc walek balansowy jak mi powiedzial jeden z mechanikow?

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:45, 27.10.2009

moze to byc walek balansowy jak mi powiedzial jeden z mechanikow?

moze to byc rownie dobrze spalanie stukwe, zepsuty wtryskiwacz, uszkodzony zawór...tzw slowa rzucone na wiatr

pojedz do osoby posiadajacej stetoskop i doswiadczenie moze wykryje

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:15, 17.11.2009

drodzy koledzy.... jak juz wczesniej pisalem zawory wyregulowane, a stukanie nadal jest. cisnienie oleju bdb cisnienie paliwa bdb, brak jakichkolwiek bledow przy podlaczeniu do komputera. wszystkie czujniki itd sprawne.... Pewnego dnia a dokladnie ostatniej niedzieli wracam sobie z Torunia do domu (100km) i nagle buuuum. silnik zaczal pracowac jak (na oko 2 traktory scigajace sie na 1/4mili :-P ).pierwsze co mi wpadlo do glowy to to ze pekl walek balansowy. przejechalem jeszcze ok 40 km i dalem sobie spokoj :-P dzisiaj sciagnalem hanie na lawecie, jeszcze nie stwierdzilismy co naprawde sie stalo ale napewno napisze jak sie dowiem :-P. Znalazlem juz taki sam silniczek F20Z1 i czekam na wolny termin u mechanika. Apeluje do wszystkich drodzy koledzy :-P jesli cos wam stuka puka w silniku a nie wiecie co to jest do konca (tak jak ja :-P kazdy mechanik mial inna teorie) to dbajcie o swoje ukochane samochodziki i szukajcie usterki bo czeka was powrot na lawecie jak mnie :-P

#14 RPcustoms

RPcustoms
  • Forumowicz
  • 21 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:27, 19.11.2009

Więc tak jeżeli jak traktor to zostają tylko panewki na wale :!: :!: :!:
Moja Honda-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5259

#15 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:14, 19.11.2009

takie dzwieki wydawała moja była accordka jak pęknął wał korbowy :-(




IPB Skin By Virteq