XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hałasujący accord film z pracy silnika
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:41, 12.10.2008
Pomocy co to może być.?
silnik to f20z2
może jednak wie ktoś coś na ten temat ?
film http://www.wrzuta.pl...x/honda_dzwieki
#2
Napisano 08:48, 14.10.2008
Czyli ten dzwięk pojawia się tylko w pewnym zakresie obrotów sądząc z filmiku. Najpierw myślałem że to panewki, ale one by nawalały coraz głośniej wraz ze wzrostem orędkości obrotowej. Całkiem możliwe że to klepie jakiś zawór, może jest walnięty albo wypalone gniazdo?
Ale zapala się kontrolka oleju To już coś z ciśnieniem oleju nie tak. Może coś faktycznie z panewkami?
Wez jeszcze kolego osłuchaj silnik, najlepiej za pomocą słuchawek lekarskich i powiedz skąd dokładnie ten dźwięk dochodzi.
Tak czy inaczej bez wizyty u mechanika się nie obędzie. Jak dochodzi z głowicy to siąganie głowicy, jak dźwięk dochodzi z bloku to trzeba ściągnąć miskę olejową i obejrzeć wał i panewki.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:11, 14.10.2008
Powiem tak zawory już oglądałem z 4 razy i są 2 wydechowe z mniejszym luzem niż powinny ale do przeżycia natomiast zbyt luźnych nie mam.
Stetoskopem to już słuchałem wg mnie to gdzieś w okolicach głowicy lub któryś cylinder.
Po wizycie u jednego mechanika (ciekawostka) stwierdził że to luz na wale i powiedział że nie ma sensu tego naprawiać i za jego namową wlałem (uwaga!) superol do silnika, i o dziwo przy zapalaniu nie mam już tego stukotu i migania kontrolki oleju i przy wyzszych obrotach też dużo ciszej , więc zaufałem jego diagnozie i teraz czy taki silnik warto naprawiać czy lepiej zakupić drugi używany , zważywszy na to że głowica też do remontu.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:23, 14.10.2008
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:03, 14.10.2008
Małe pytanie odnośnie silnika mam f20z2 da rade to zamienić na Z1 bez zmiany komputera czy też różnią sie te silniki na tyle że trzeba zmieniać komputer tu dzież soft . Ogólnie Z1-nek jest więcej na rynku , większy wybór.
#6
Napisano 19:23, 14.10.2008
Co do silnika to komputery (ECU) się chyba różnią (chyba tylko oprogramowaniem) ale ECU kupisz też za jakieś 200zł. Silnika takiego za 1000zł to ja bym nie brał - na zdjęciach wyglądają jakby miesiąc leżały na deszczu. Raczej droższy - taki który jeszcze jest w aucie i można go sprawdzić.
F20Z1 jest duuuzo większy wybór no i jest mocniejszy a praktycznie niczym się nie różni (główna różnica to mniejszy stopień sprężania w F20Z2) - wkładasz i wyjmujesz plug and play (plus ECU).
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7
Napisano 19:38, 14.10.2008
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:30, 15.10.2008
Gromleon