XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spaliny we wnętrzu - Accord 2.2 i-CDTi. Kolektor wydechowy??
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:40, 10.09.2009
1. Honda ma przejechane ~180 tkm (zakładając że nikt nie grzebał w przebiegu... ).
Ja zrobiłem nią ok. 60 tkm w tym czasie wymieniłem już raz kolektor wydechowy (1500 PLN) gdyż wykazywał nieszczelności i po około roku spokoju w kabinie czuć spalinami :-/
Czy to możliwe aby znowu rozsczelnił się kolektor? Dodam, że ten nowy był kupowany w ASO, a nie z rozbitka czy innego "Anglika"... Trochę to dziwne, tym bardziej, że auto nie jest użytkowane "offroadowo" czyt. po polnych czy dziurawych drogach 8 kategorii, tylko głównie po trasach.
Czy nieszczelne kolektory w Accordach 2.2 i-CDTi to wada charakterystyczna dla tego modelu?
2. Ostatnio doszedł jeszcze jeden problem - a mianowicie, przy dynamicznych zmianach biegów auto jakby się "zastanawiało" po czym z opóźnieniem około sekundowym zaczyna jechać... Znalazłem gdzieś opinię, że takie "zawahanie" jest charakterystyczne dla kończącego się sprzęgła... ale tak się zastanawiam czy aby czasem nie była to wina niedrożnego filtra cząstek stałych (FAP). Np w dieslach subaru szybko się to ustrojstwo zapycha i już nawet po 40tkm (sic!) trzeba go regenerować a najelpeiej wymienić na nowy.
Co o tym sądzicie?
3. I taki temat na zakończenie - czy Accord VII 2.2 i-CDTi były produkowane z automatami? Jeśli tak to czy jest to dobra i wytrzymała konstrukcja, czy może wykazuje ponadprzecietną delikatność vide Multitronic VAG-a?
Czy ASB jest konstrukcją własną Hondy czy może jest to klasyczny europejski ZF montowany we wszystkim od Fiata począwszy, poprzez BMW a skońćzywszy na Porsche?
Lubię automaty i chciałbym Hondę z automatem np. Mercedesa... albo Mercedesa z jakością i trwałością Hondy
edit:
i jeszcze jedno - czy ktoś się orientuje gdzie w promieniu 50km od Rzeszowa można podpiać Acco VII pod komputer w celu odczytania ewentualnych błędów - nie jestem w tym biegły
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:38, 10.09.2009
#4
Napisano 15:18, 10.09.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 04:46, 11.09.2009
Z tymi spalinami to może przeplotka
Również i ti biorę pod uwagę... ale generalnie stawiam na kolektor wydechowy (martwi mnie trochę zbyt duża czestotliwość wymian). Gdzieś wyczytałem, że kolektory wydechowe w dieslu w VII-ce lubią pękać.
pewnie w ASO w Rzeszowie?
Liczyłem, na jakiś serwis w którym robią to co lubią, a nie to o co trzeba ich błagać. Ale i tak za dobre chęci.
twoja sugestia anglika o czym ma swiatczyc ze kierownica po prawej stronie to gorsze auta.Przeciez Honda pochodzi z Japoni a tam tylko po prawej stronie kierownica i co tam jest bubel.
Bynajmniej. Miałem na myśli wykluczenie, że część pochodziła z auta używanego z tzw. "rozbiórki".
Nie było tam żadnych aluzji co do pochodzenia aut.
a na marginesie nie ma automata w tym dieslu,mnieli problem z momentem obrotowym .
Czyli jakby nie patrzeć zapatrzyli się kitajce na Mercedesa (vide 400CDI czyli V8 w żizlu ukręcające skrzynie automatyczne niemal seryjnie
Czyli japan tez jest bubel nie tylko Niemieckie.
ja tego niepowiedziałem...
btw. sprawdziłem na mobile.de i rzeczywiscie aftomata niet w 2.2 iCDTi... jakby była jeszcze wersja 4WD i automat + lepsze wyciszenie zawieszenia to byłoby naprawdę swietne auto. A tak jest tylko bardzo dobre.
#6 Guest_Wilu_*
Napisano 15:24, 28.10.2010
_________________
#7
Napisano 17:43, 28.10.2010
#8
Napisano 19:07, 28.10.2010
Tuned by Cinsoft
#9
Napisano 19:10, 28.10.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 10:59, 29.10.2010
Tuned by Cinsoft
#11
Napisano 20:23, 29.10.2010
#12 Guest_Wilu_*
Napisano 13:58, 05.11.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:52, 21.11.2010
#14
Napisano 22:02, 21.11.2010
[ Dodano: 2010-11-21, 22:09 ]
Tu to bylo http://www.accordklu...ghlight=#190128
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:01, 24.11.2010
No i prawdopodobnie "jestem w domu", dzisiaj ściągnołem pokrywę wygłuszającą silnik, odkręciłem osłonę kolektora wydechowego. Lewy wylot osmolony sadzą tak że prawdopodobnie w jego okolicy jest nieszczelność. Niestety Niemcy też się wypieli i nie uznali gwarancji, nie było między-przeglądów. Jak narazie po interwencji telefonicznej czekam na odpowiedź Hondy Poland.
[ Dodano: 2010-11-26, 18:08 ]
Niestety Honda Poland jeżeli tylko ma możliwość to wypina się na klienta. Nie uznali gwarancji. Ciekawe jest postępowanie Koncernu Honda który znalazł sposób na to by zaoszczędzić, przedłużyli gwarancję tak by użytkownicy Hond nie mieli do nich pretensji, a powinni wymieniać kolektory w ramach kampani, ale jaki byłby to wstyd. Taka marka i niedopracowany element samochodu. Ciekawe jak to się ma do wprowadzenia na rynek urządzenia stwarzającego niebezpieczeństwo.
Zamówiłem dzisiaj zestaw naprawczy (kolektor + uszczelki) oryginał za jedyne 1150 z przesyłką , a w ASO 1500 bez uszcelek , jak to okreśłił sprzedawca Honda przugotowała zestaw naprawczy i dostarcza kolektor w kąplecie z Uszczelkami. Teraz pozostała wymiana.
[ Dodano: 2010-12-02, 08:30 ]
Zamówiłem kolektor w sklepie internetowym z częściami do Hondy do którego podaję adres poniżej :
http://www.jdmshop.pl/sklep/
Zamówioną część już mam, jest to zestaw naprawczy z kompletem uszczelek i nakrętek + osłona kolektora za jedyne 1150 zł ORYGINAŁ!!! ,w ASO za sam kloektor zaśpiewali 1500 zł. Tak że pozostała tylko wymiana.
[ Dodano: 2010-12-02, 18:49 ]
No i po problemie, kolektor wymieniony dodatkowo wymiana filtra pyłkowego razem 450 zł. Nowy kolektor ma zupełnie inną konstrukcję jest w całości wykonany z odlewu żeliwnego. Ten uszkodzony żeliwny miał jedynie spód, reszta spawana z dwóch części wypraska stalowa. puszczał spaliny na łączeniach stali z żeliwem.W ASO Hondy za wymianę z kolektorem zaśpiewali 2500 zł, czas na wymianę oszacowali na cały dzień + minmum 2 godziny dnia następnego. W ASO z certyfikatem Bosha wymiana trwała od 10,30 do 16.