Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Diagnostyka klimatronika Accord Coupe Cg4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 putynek

putynek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 11.04.2013

Witam, czy mógłby ktoś mi pomóc i powiedzieć jak zrobić diagnostykę klimatronika w Coupe? Wariuje mi klimatronik, raz grzeje na maxa raz chłodzi, nie reagując na zmianę temperatury na pokrętle. Prawdopodobnie ten silniczek od mieszacza padł, bo przy zmianie stopni na wyświetalaczu nie słychac reakcji w silniczku. Bardzo proszę o pomoc i jakiś namiar na tabelkę z kodami:)
Pozdrawiam
  • 0

#2 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:07, 12.04.2013

spróbuj tego:

The climate control unit has a self-diagnosis function.
Running the Self-diagnosis Function
Turn the ignition switch ON (II), then press the AUTO button and sequentially the OFF button while continuing to press the AUTO button. If there is any abnormality in the system when both buttons are pressed, the temperature indicator will light up the segment (A to N) corresponding to the error. The temperature indicator will then alternate every second between displaying "88" (all segments lit) and the error segment. If there is no abnormality, the segments will not light up.

Jak będziesz miał błąd powinno zapalić się jakiś segment temperatury.
  • 0

#3 putynek

putynek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 12.04.2013

wlasnie zapala sie na prawo skrajnie l taka jedynka. Co to za blad?
  • 0

#4 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:30, 12.04.2013

napisz dokładnie który segment sie świeci
Dołączona grafika
  • 0

#5 putynek

putynek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 12.04.2013

Segment f j
  • 0

#6 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:26, 13.04.2013

F - Sunlight sensor - Short circuit, faulty sensor
J - Air mix control motor - Short circuit

Proponuje posprawdzać czy nie masz zwarcia do masy
  • 0

#7 putynek

putynek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:44, 13.04.2013

Dzieki. Sprobuje cos poszperac moze znajde.

[ Dodano: 2013-04-14, 13:24 ]
kurde nie wiem nawet od czego zaczac szukanie usterki...
  • 0

#8 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:51, 15.04.2013

z błędów wynika ze jest zwarcie, proponuje odkręcić panel klimy i odłączyć kostkę i posprawdzać czy nie ma zwarcia do masy itp. czujnika nasłonecznienia i silnika od reg. temp.
Co chodzi o czujnik to od kostki 20p pin 3 sprawdzasz czy nie zwiera do masy, po odłączeniu czujnika
co chodzi o air mix to odłącz kostkę od silnika i sprawdź czy nie ma zwarcia pin 4 i 5 w kostce 8p, jeśli tu jest ok to sprawdź na panelu w kostce 20p piny 6, 7 i 15
  • 0

#9 putynek

putynek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 15.04.2013

Witam. Zadnych zwarc i przerw przewodiw nie stwierdzilem.Ale ten silniczek pod nogami pasazera nie reaguje na zmiane temperatury. Wogole nie chodzi. Pewnie tu tkwi problem.
  • 0

#10 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:55, 16.04.2013

To zrób tak, odłacz wtyczke od silnika podlacz (+) pod 1 i (-) pod 2 lub odwrotnie (albo bedzie gorąco albo zimno).
dodatkowo sprawdz rezystancje miedzy 5 i 7 ~6k i miedzy 3 i 7 powinno wynosic w zaleznosci od ustawienia temp 0,8k przy goracym i 5k przy zimnym (ustawienia +/- 30%)
  • 0

#11 putynek

putynek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:szczecin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 20.04.2013

Wymienilem silniczek i hula bez problemu. Dzieki za pomoc.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq