XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Parujące reflektory VII gen. - gdzie porobić otwory
#1
Napisano 13:23, 09.07.2009
Gdzie porobic te otwory(w jakim konkretnie elemencie), które mają pomóc w odparowaniu wilgoci z wnętrza lamp. Jakiej miniej wiecej srednicy maja one być i czy robiliście je wiartareczką czy może jakimś zwykłym nożykiem.
Temat dopiero teraz ruszam, bo cos mi szybko padła zarówka (pół roku) i może to ma wpływ.
#2
Napisano 13:28, 09.07.2009
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#3
Napisano 13:48, 09.07.2009
#4
Napisano 15:01, 09.07.2009
-od wewnętrznej strony lampy masz jedną dużą gumową zaślepkę,którą po uprzednim odpięciu kostki z żarówki zdejmujesz(łatwiej i wygodniej).W każdej zaślepce robisz dwie dziurki (ja mam wycięte ostrymi nożyczkami) np.takiej wielkości jak robi dziurkacz.Pamiętaj o tym,aby te dziurki nie były jak założysz na kancie otworu lampy.I to właściwie wszystko.
Lampy nie parują już od roku.
Ps.Tomi jak zdjąłeś całkowicie zaślepki to nie dostaje się do środka lampy kurz
#5
Napisano 15:07, 09.07.2009
nie domykałem ich tylko dołem do czasu założenia tych uszczelniaczy w ASO. Teraz jest ok- nic nie parujePs.Tomi jak zdjąłeś całkowicie zaślepki to nie dostaje się do środka lampy kurz
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#6
Napisano 23:50, 10.07.2009
Było było o tym i pisałem,ale przypomnę:
-od wewnętrznej strony lampy masz jedną dużą gumową zaślepkę,którą po uprzednim odpięciu kostki z żarówki zdejmujesz(łatwiej i wygodniej).W każdej zaślepce robisz dwie dziurki (ja mam wycięte ostrymi nożyczkami) np.takiej wielkości jak robi dziurkacz.Pamiętaj o tym,aby te dziurki nie były jak założysz na kancie otworu lampy.I to właściwie wszystko.
Lampy nie parują już od roku.
Ps.Tomi jak zdjąłeś całkowicie zaślepki to nie dostaje się do środka lampy kurz
Dokładnie o to mi chodzilo. Dziekuje
A tak z ciekawości Tomi, to czy zakładali Ci spinki 2 szt. na każdą lampe i tylko na górnej części, czy może zdejmowali zderzak i zakładali również od dołu?
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:52, 11.07.2009
Mi wczoraj na przeglądzie założyli spinki reflektorów po dwie na każdym od góry, jak powiedzieli "na wszelki wypadek".
Pozdrawiam,
Michał
#8
Napisano 06:59, 11.07.2009
Z tego co wiem i także na moim przykładzie założyli po dwie spinki(oczywiście nic to nie dało) na każdej lampie,a czynność ta zajęła im kilka sekund.Zderzaków do założenia spinek na dolnej krawędzi lampy nie zakładają,chyba,że na wyraźne specjalne życzenie ze specjalną wyraźną dopłatą.Klijent i ASO w tym momencie są zadowoleni do czasu nadmiernej wilgoci powietrzaA tak z ciekawości Tomi, to czy zakładali Ci spinki 2 szt. na każdą lampe i tylko na górnej części, czy może zdejmowali zderzak i zakładali również od dołu?
#9
Napisano 07:14, 11.07.2009
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, niedługo będę zdejmował zderzak to się okażeA tak z ciekawości Tomi, to czy zakładali Ci spinki 2 szt. na każdą lampe i tylko na górnej części, czy może zdejmowali zderzak i zakładali również od dołu?
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#10
Napisano 09:50, 11.07.2009
#11
Napisano 15:41, 12.07.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#12
Napisano 19:02, 12.07.2009
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#13
Napisano 19:08, 12.07.2009