XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zmiana opny a vsa
#1
Napisano 16:16, 12.11.2011
#2
Napisano 16:21, 12.11.2011
czy zmieniona opona jest dokładnie taka sama jak druga która została ?
#3
Napisano 17:31, 12.11.2011
#4
Napisano 17:39, 12.11.2011
#5
Napisano 18:14, 12.11.2011
#6
Napisano 18:58, 12.11.2011
na jednej osi zawsze opony jednakowe - zapamiętaj zawsze takie same pod każdym względemnie zmieniona opona jest inna
#7
Napisano 19:42, 12.11.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#8
Napisano 19:58, 12.11.2011
Czyli jak widać opony, a tym bardziej różne mogą wiele bałaganu narobić.
#9
Napisano 23:19, 12.11.2011
Heh też oglądałem. Mało tego opony na każdej osi były od tego samego producenta i w tym samym rozmiarze. Różniły się nieco bieżnikiem i doszli do tego zupełnie przypadkiemKiedyś bodajże w TVN Turbo był program jak koleś kilka razy jeździł do serwisu z Mitsubishi L200 bo mu kontrolka od trakcji świeciła i nie mógł więcej jak 50-60 jechać. Panowie w serwisie wymienili skrzynie, dyfry i jeszcze parę dupereli, a na koniec, jak się okazało wystarczyło od razu wymienić opony i problem minął.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#10
Napisano 06:40, 13.11.2011
bo wiele osób jeszcze nie wierzy,że nawet najdrobniejszy szczegół w budowie opon moze miec wpływ na trakcje samochodu zwłaszcza samochodów nowych nafaszerowanych elektroniką i to elektronika która jest praktycznie w 100% powiazana z zawieszeniem i oponamiMało tego opony na każdej osi były od tego samego producenta i w tym samym rozmiarze. Różniły się nieco bieżnikiem i doszli do tego zupełnie przypadkiem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych