Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

CAI K&N - Różnice pomiędzy 69-1206TP a 69-0025TP

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartmaster

bartmaster
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Rugby UK / Krosno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 30.10.2011

Witam. Potrzebuję porady. Szukam dolotu CAI do mojej Hani i ze względu na ogólną dostępność w sprzedaży wybrałem K&N.
Teraz pytanie. Jakie są różnice pomiędzy dolotami K&N:

69-1206TP
Dołączona grafika

a

69-0025TP
Dołączona grafika

?? :niepewny: ??

Ogólnie wiem, że ten pierwszy robiony jest pod Accorda a drugi pod TSX'a. Skoro Accord i TSX to te same samochody i silniki to czy jest jakaś różnica? Ja jedyną jaką widzę to inne miejsce uchwytu mocującego na obrazku. Dodam tylko, że cena tego do TSX'a jest o 30 funtów niższa.
Będzie pasował do mojej Hani?
Dzięki za pomoc ;)
  • 0

#2 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 30.10.2011

ilosc odm jest rozna i w roznych miejscach i rozni sie kształtem :)
  • 0

#3 bartmaster

bartmaster
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Rugby UK / Krosno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 30.10.2011

Kurcze, patzryłem na te zdjęcia przez dłuższą chwilę i nawet nie zauważyłem, że w drugiej części są inaczej "złamane" :k
Czyli Accord i TSX pod maską wyglądają inaczej? No to raczej ten z TSX'a bez przeróbek nie podejdzie?
A jeszcze o co chodzi z tą ilością odm bo nie bardzo czaję..
  • 0

#4 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
  • Skąd:jaworzno
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 30.10.2011

daj znac co wymysliles bo ja tez szukam myslalem jeszcze nad fujita albo aem
  • 0

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB


#5 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:55, 30.10.2011

Jak ja pojde w dolot CAI to prawdopodobnie zainwestuje w INJENA.
  • 0

#6 bartmaster

bartmaster
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Rugby UK / Krosno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 31.10.2011

Nie wiem czy zdecydować się na injena:
Klik
czy na K&N:
Klik

W K&N o tyle lepiej, że wysyłka z UK a ceny w sumie podobne. Ich zaleta to możliwość zmiany z CAI na SRI czego nie ma AEM.
Co byście doradzili i dlaczego?
Aktualnie jeżdżę z wyjętym rezonatorem i dożywotnim filtrtem K&N. Dużo się zmieni po założeniu dolotu jeśli chodzi o dźwięk? Bo jeśli niewiele lub wcale to myślę, że lepiej te pieniążki zainwestować w springi Eibach Pro Kit jako, że cena praktycznie ta sama ;)
  • 0

#7 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:51, 31.10.2011

Dużo się zmieni po założeniu dolotu jeśli chodzi o dźwięk?

Będzie dużo głośniej jak będziesz cisnąć ,przy stałych prędkościach raczej nie ma różnicy.
  • 0

#8 bartmaster

bartmaster
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Rugby UK / Krosno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 01.11.2011

Dużo się zmieni po założeniu dolotu jeśli chodzi o dźwięk?

Będzie dużo głośniej jak będziesz cisnąć ,przy stałych prędkościach raczej nie ma różnicy.


I to mi pasuje :mrgreen: :ok
Aktualnie wiem na jakiej zasadzie to działa bo bez rezonatotra też jest efekt tylko zapewne nie tak głośno.

Po przecytanio kilku amerykańskich for kusi mnie na injena... Tylko, nie wiem czy chce mi się tyle czekać bo to by było ze stanów..
Co sugerujecie? K&N czy Injena?
  • 0

#9 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:23, 01.11.2011

Tylko, nie wiem czy chce mi się tyle czekać


Sam sobie odpowiedziałeś ;-)
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#10 bartmaster

bartmaster
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Rugby UK / Krosno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 01.11.2011

No ale jakie są Wasze sugestie co do tych dwóch marek? Jakieś poważne różnice? Pomijając fakt przesyłki?
  • 0

#11 BeBicO

BeBicO
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 01.11.2011

ja mam zamontowanego tego wlasnie injena z Twojego linka. bralem go jako model pod tsx , ale wszystko idelanie pasowalo do accorda , zamontowalem jeszcze sobie drycharger'a K&N i smiga. Przy ostrym przyszpieszaniu daje fajny rasowy dzwiek :-) polecam
  • 0

#12 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:48, 02.11.2011

BeBicO, wrzuć jakiś filmik jak Ci to teraz gra masz pojedynczy wydech czy podwójny ??
  • 0

#13 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:41, 02.11.2011

W swoim wątku gdzieś wrzucałem jak gada injen ale to było z kalkulatora i kiepskiej jakości. Jak jest potrzeba mogę spróbować dzisiaj coś z HD pokombinować.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#14 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:49, 02.11.2011

W swoim wątku gdzieś wrzucałem jak gada injen ale to było z kalkulatora i kiepskiej jakości. Jak jest potrzeba mogę spróbować dzisiaj coś z HD pokombinować.


będę wdzięczny za ten czyn ;-) Zastanawiam się czy będzie duża różnica między silnikami 2,0 a 2,4 zakładając iż 2,0 jest wyposażony w wydech TypeS
  • 0

#15 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:05, 02.11.2011

Wydech raczej nie ma nic do rzeczy, a czy będzie różnica między k20, a k24? K24 jest chyba ogólnie cichszy jako silnik niż 2.0, a jak będzie z CAI ciężko powiedzieć. Jakby to miało coś dać mogę zmierzyć poziom hałasu w dB ale ktoś musiałby to też zrobić z odetkanym k20.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq