Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Opor kierownicy i glosna praca pompy wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:25, 26.08.2011

Witam

Zaczne od poczatku objawy jakie moga miec wplyw na bolaczke mojej hani.
Podczas pobytu w PL odwiedzilem prywatnie mechanika ktory pracuje w ASO.Stwierdzil on wyciek z przekladni kierowniczej.Robiac ogolny przeglad stwierdzil ze trzeba zdjac jedna rolke od pasa napedowego i zalozyc krotszy pasek.Powiedzial ze robia tak ze wszystkimi accordami z tej generacji.Co jakies czas zagladalem do zbiorniczka i stwierdzilem ze plynu wogole nie ubywa a kierownica ciezko sie kreci.Najgorzej jest gdy krece kierownica w miejscu i do tego slysze glosniejsza prace pompy tak jakby ledwo co dawala rade.W zbiorniczku widoczne sa babelki powietrza.Pare dni temu odwiedzilem mechanika w UK i on stwierdzil ze zadnego wycieku nie ma!!Powiedzialem mu ze kierownica ciezej chodzi(wczesniej mozna bylo jednym palcem w miejscu krecic a teraz niestety jedna reka)i slysze 2 stukniecia podczas ruszania i przewaznie przy skreconych kolach w prawo.Te stukniecia odczuwam na kierownicy.Tu w Uk mechanicy nie maja takiego fachu do stwierdzania co jest nie tak i mam problem od czego zaczac?Gdzies wyczytalem ze moze to byc cos wspolnego z krzyzakiem przy maglownicy(dodam ze mechanik w uk wymienial mi sprzeglo i podczas skladania nie dokrecil tego krzyzaka ,zrobil to mechanik w PL)Dodam jeszcze ze podczas jazdy 30-40 km/h przy nie rownej drodze kierownica wykonuje ruchy w lewo i prawo i podczas postoju na zapalonym silniku podczas szybkich ruchow lewo prawo slychac stukot.

Czego moze to byc wina.Od czego zaczac i czy ktos mial podobne objawy?Czy glosna praca pompy oznacza jej koniec czy jest to spowodowane inna czescia ukladu spomagania?Moze ktos z was zna dobry polski warsztat w okolicach Londka?

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:38, 26.08.2011

może być zapowietrzony układ plus masz luzu na maglu- na listwie konkretnie, plus jak piszesz pewnie masz wyciek
magiel do regeneracji zapewne
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 15:49, 26.08.2011

Co do paska to mechanik ma rację to była jakaś wada fabryczna

http://www.fotosik.p...f922e8683e.html

Jakbyś miał uszkodzoną maglownicę to kręcąc kierownicą koła jakby nie chcą się skręcać.
Prędzej stawiałbym na pompę wspomagania koszt używanej 200-300zł

Te stuknięcia przy ruszaniu to sworznie górne/dolne albo przeguby wewnętrzne maja luz albo mechanizm różnicowy.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:25, 27.08.2011

Na regeneracje w UK nie mam co liczyc jedynie nowa pompa w salonie koszt jakies 560Funtow.Czy samemu mozna w jakis bezproblemowy sposob odpowietrzyc uklad czy raczej do mechanika?I czy mozna cos popsuc probujac samemu to zrobic? Zastanawia mnie brak ubywajacego plynu?Czy to aby wyciek z przkladni?Dodam tez ze owe problemy z kierownica zaczely mi sie po wymianie sprzegla przez niedo......go mechanika w uk!!!Czego mogl z powrotem nie zrobic tak jak bylo przed rozeberaniem podzespolow ktore trzeba bylo odkrecic aby dostac sie sprzegla?Caly czas siedze i mysle.Czy warto kupowac uzywke pompe wspomagania?

Wyczytalem na forum ze czasami pomaga wymiana calego plynu w ukladzie wpomagania.Czy plyn do wspomagania ma kolor brazowawy czy zielonkawy?Bo u mnie widzialem zielonkawy a mechanik jak mi dolal ten plyn co powinien byc mial kolor brazowy.
  • 0

#5 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 27.08.2011

Wymien plyn wspomagania na orginalny hondy i odpowietrz.Link do strony gdzie mozna kupic tanio;http://www.coxmotorp...5b4.Pozdrawiam!
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:23, 28.08.2011

Marcin dzieki za link widze tez tam przydatne rzeczy i w dobrej cenie.juz nie musze fatygowac sie i jechac do hondy wlasnie zamawiam olej.Ktory to wezyk trzeba odpiac zeby sposcic plyn?Ktorys przy przekladni kierow.?
  • 0

#7 marcin2008

marcin2008
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Leeds,UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Eecutive
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:04, 28.08.2011

Gorny wezyk od zbiorniczka wspomagania.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:46, 29.08.2011

Czekam juz na plyn i odrazu wymieniam.Dam znac czy cos sie zmienilo.Oby to nie byla tylko przekladnia kierownicza teraz tez odczuwam jakies stukniecia jak szybciej sie troszke zbieram ale sa delikatniejsze i krotsze od tamtych co na skreconych kolach.Zaczynam od plynu pozniej lacznik drazka kierowniczego.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq