Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z obrotami.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:59, 19.05.2011

Witam.Honda accord VII 2003 rocznik 2.0 I-vtec itd:)Wszystko jest ok prócz obrotów.Skonowałem -ne ma błędów,wymienione foltry,oleje itd...Odpalam na zimnym silniku jest cacy aż do momentu jak się rozgrzeje.W tym momencie obroty spadaja powoli z 900 do 400 i już tak zostaje.Samochód zapiernicza jak sięmu przygazuje i rusza np z 2 tys ....nie ma problemu z przyspieszaniem ani z mocą tylko za każdym razem jak się staje na światłach czy w korku i trzyma na jałowym biegu to on lekko drga (bo 400 obrotów) no i jak chce ruszyc to trzeba mu lekko wcisnąć do 1000 bo inaczej szarpnie..dodam jeszcze że jak zapalę światła to trzyma obroty o prawie 100 wyzej czyli na 500set..Czy ma ktoś pojęcie w czym może być problem??
Dzięki i pzdr :B
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:01, 20.05.2011

wymienione foltry,oleje itd...


Ma się rozumieć, że świecie i przewody również sprawdzałeś ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:09, 20.05.2011

Siwy, u nas nie ma kabli.

swiece bys mogl sprawdzic. kiedy zawory byly regulowane? mozesz wyczyscic przepustnice no i zrobic reset kompa moze to cos pomoze.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:57, 20.05.2011

No z zaworami to nie sprawdzałem...ale żeby świece (mimo że dobre są) miały coś do obrotów po nagrzaniu się silnika??No to teraz regulacja zaworów...ide szukać na forum jak za to się zabrać:)
dzięki panowie!
  • 0

#5 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 05:56, 21.05.2011

Też mam podobny problem jak kolega ochkarol81 z szalejącymi obrotami po odpaleniu zazwyczaj jest 900 a po chwili skaczą raz do 1400 a później spadają do ok 700. Podejrzewam zawory. Dzwoniłem do ASO i zapytałem o usługę to 240zł+73zł uszczelka. Jeszcze co mogę dodać to ostatnio wysiadł mi akumulator i kupiłem nowy, ale jeszcze nie zauważyłem żadnej różnicy.
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:37, 21.05.2011

Wilu, jak mi w aso zrobili zawory to tez mi falowaly obroty :k pojechalem do nich zeby sprawdzili i mechanior mowi ze za ciasno beda, sprawdzili no i rzeczywiscie... poprawili ale nadal nie bylo za dobrze. ostatecznie wzialem do reki poradnik Setha i wyregulowalem sam - brak jakichkolwiek problemow, nic nie szarpie nie faluje.
  • 0

#7 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 07:56, 21.05.2011

blackfly a czy możesz mi taki poradnik podrzucić jak masz lub jakiś link podać ? Byłbym bardzo wdzięczny.
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:01, 21.05.2011

http://www.accordklu...ighlight=zawor*
  • 0

#9 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 08:13, 21.05.2011

Dzięki blackfly niech Bóg w dzieciach Ci wynagrodzi.
  • 0

#10 Tomek86

Tomek86
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Budzów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:03, 22.05.2011

No właśnie, panowie już chyba sto razy pytałem, ale zapytam raz jeszcze... (w nadziei, bo kto pyta może w końcu przestanie błądzić ;) ) co do moich obrotów, raz jest ok, raz falują, raz opadną, znowu później chodzą tak jak powinny... no nie wiem co jeszcze mogę zrobić, nawet czujnik stukowego spalania dokręciłem (na 31N) bo był słabiej, ale i tak nic nie pomogło. Nawet na klimie jest tak: raz idealnie - ok 800obr, a raz skacze 500-800, zaraz znowu idealnie... ma ktoś może jakiś pomysł...? Przypomnę, że przepustnica czyszczona, zawór egr też, silniczek krokowy czyszczony kilka razy, nawet wymieniłem na silniczek na taki z demontażu-to samo. raczej mało prawdopodobne, żeby chodziło identycznie na dwóch (tak w razie czego gdy by mój i kupiony był nie sprawny) kolejna opcja opdapa, zawory regulowane-wiem, że są dobrze, bo kumpel ma głowę do tego ;) kable, świece wymienione, jeszcze kopułka może... ale czy to coś da?? Panowie proszę powiedzcie, że wiecie co mogę zrobić jeszcze...? ;)
  • 0
<---- One Way My Way ---->

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:41, 22.05.2011

Tomek86, u mnie w aso tez mieli glowe do tego a zle wyregulowali to raz. dwa kable, swiecie, palec i kopulka jak nie ma iskry to nie pali na jeden gar nie koniecznie zawsze ale jak mu sie odwidzi to po prostu chodzi na 3 cylindry i faluja obroty.
  • 0

#12 Tomek86

Tomek86
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Budzów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:34, 23.05.2011

Dzięki blackfly, w takim razie kopułka i palec do wymiany ;) gdy by to było zaworami raczej znacznie częściej opadały by, a tak raz jest w porządku, a raz nie... Dzięki raz jeszcze ;)
  • 0
<---- One Way My Way ---->

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:08, 24.05.2011

Ludzie o co tu chodzi??jedni piszą że to kable i świece ,inni że zawory..jeszcze inni że silniczek krokowy lub przepustnica..jaka masakra:):)No nic zabieram się od świec i chciałbym wymienić je sam...honda z 2003 roku i już widziałem że troche tam kręcenia jest zanim sie do nich dobiorę....czy mógłby mi ktoś napisać jaki model świecy będzie mi potrzebny..proszę!:)tzn numer bo to ze sa 2 firmy typu ngk czy denso to wiem...tylko jaki numer bo bym zamówił i wymienił zanim zdejmę ..dzięki za pomoc
  • 0

#14 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:12, 24.05.2011

czy mógłby mi ktoś napisać jaki model świecy będzie mi potrzebny..proszę!:)tzn numer bo to ze sa 2 firmy typu ngk czy denso to wiem...tylko jaki numer bo bym zamówił i wymienił zanim zdejmę ..dzięki za pomoc


czytamy, czytamy :)) http://www.accordklu...topic.php?t=297
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:49, 30.05.2011

Witam.Tak tylko daję znać że świece wymienione...check engine się nie pali a teraz nawet obroty mają ok 350 /min...przy nowych świecach,więc stare napewno nie były przyczyną...To teraz będę się zabierał za tą nieszczęsną przepustnicę i silniczek krokowy jak czas pozwoli....ale tak na marginesie to jest paranoja z tym silikiem tak jeżdzić....przed każdym ruszaniem trzeba przygazować bo inaczej szarpie i sie dusi...ehhhh a miało byćtak pięknie:)
pzdr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq