Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Eibach Pro kit vs. Jamex różnice


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
242 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:46, 18.03.2011

Jakie tak naprawdę są różnice? Kwestia tylko firmy? Na jamexach z tego co wstępnie przeglądałem forum jeździ już kilka osób a ich cena w stosunku do eibacha zdecydowanie korzystniejsza. Teraz udzielają 5 lat gwarancji na swój towar.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:59, 18.03.2011

chyba nie będzie osoby na tym forum, które w acco jeździła i na tym i na tym, a sporo poczytałem przed
zakupem swoich sprężyn.
Jako że każdy chwali swoje, to bierz Jamexy.
Jeśli ma to być tylko obniżenie wizualne plus lekkie utwardzenie to myślę, że do jazdy po mieście spoko się nadadzą.

Za resztę kasy stawiasz paszteciki i live goes on 8-)

PS: jaka jest różnica w cenie?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:32, 18.03.2011

Eibachy koło 800 jamexy połowa ceny.
  • 0

#4 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:40, 18.03.2011

Ja myślę również nad zakupem i tak po środku cenowo wypadają MTS-Tecnik i Apexy (cena ok. 550zł) trochę poczytałem o jamex-ach i rożne ma opinie jedni narzekają drudzy za chwalą inni natomiast mówią, ze pękają, zależny to chyba też ile kto jeździ... i jamexy cenowo wypadają najtaniej oferowanych sprężyn obniżających na rynku. Natomiast MTS i Apex mają dobrą ocena jak i również Pro Kity eibacha.
Z forum w swoim accordzie TypeS, springi Eibach Pro Kit ma założone kolega Rafal2375 i auto zacnie wygląda po obniżeniu na tych springach i również zbytnio na nich nie narzeka oprócz tego, że twardo się zrobiło :-) .
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:47, 18.03.2011

Ja mialem eibach pro kit i powiem tylko tyle, to jak siadzie auto to jedna wielka loteria;D jednym siada jak shine czyli mega gleba, innym jak mnie czyli z przodu malo z tylu fajnie a jeszcze innym cale auto siada o 4-5cm. co do pekania sprezyn to nie robmy sobie jaj czy przy normalnej jezdzie pekla komus sprezyna? przeciez nie jeden tutaj jezdzi na 10letnich jak nie starszych seryjnych sprezynach i nic nie peka wiec dlaczego na jamexach ma peknac? nikt tutaj nie zalicza hopek itp zeby mu miala kiedy ta sprezyna peknac zreszta to jak zle wpadniemy w dziure to kazda sprezyna moze peknac tak samo jak kazdy wahacz tu nie ma reguly.

ja bym wzial jamexy a za roznice kupil rozporke czy odlozyl na sportowe amortyzatory.

mnie na eibachach jezdzilo sie dobrze ale tyl przy seryjnym amortyzatorze wypadl mi z poduszki bo byl luz na sprezynie (byla za krotka do standardowego amortyzatora). nie wiem jak twardosciowo z jamexami ale ja po zmianie samych amortyzatorow nie zauwazylem duzej roznicy, zeby bylo jasne to sprezyna progresywna wiec na roznego rodzaju uslokach itp bylo czuc roznice ze samochod jedzie jakby ciagle przyklejony jednak nie bylo jak w zestawie z koni sportami czy na teinie ze jak jade po nierownym asfalcie to czuc ze jest on taki a nie inny:)
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:50, 18.03.2011

ze pękają

:shock: :shock:
jak ja czytałem to nie spotkałem takiej opinie,

Eibach Pro Kit ma założone kolega Rafal2375 i auto zacnie wygląda po obniżeniu na tych springach


kwestii wyglądu nie poruszajmy, bo wyglądać to będzie nawet jak obetniemy seryjne sprężyny :lol:


jak dla mnie Jamex, 5 lat gwarancji o czymś świadczy i cenowo wychodzi bardzo dobrze,
a do tego

springi Eibach Pro Kit ma założone kolega Rafal2375 [...] nie narzeka oprócz tego, że twardo się zrobiło


wcale na nich jakoś twardziej nie jest (Jamexach)

a mialem eibach pro kit i powiem tylko tyle, to jak siadzie auto to jedna wielka loteria


ja i jeszcze ktoś ma Jamexy i z tego co pamiętam siadło nam tyle samo co w opisie
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:53, 18.03.2011

Ja mialem eibach pro kit i powiem tylko tyle, to jak siadzie auto to jedna wielka loteria;D jednym siada jak shine czyli mega gleba, innym jak mnie czyli z przodu malo z tylu fajnie a jeszcze innym cale auto siada o 4-5cm.

Z tym, że tym miałeś o diesla i z tego co się zdażyłem zorientować do diesla i 2.4 przednie są twardsze bo przód cięższy i może dlatego przód Ci słabo usiadł?

co do pekania sprezyn to nie robmy sobie jaj czy przy normalnej jezdzie pekla komus sprezyna? przeciez nie jeden tutaj jezdzi na 10letnich jak nie starszych seryjnych sprezynach i nic nie peka wiec dlaczego na jamexach ma peknac?

ogólnie niby 5 lat gwarancji na nie dają.

Ja myślę również nad zakupem i tak po środku cenowo wypadają MTS-Tecnik i Apexy

wieczorem zbadam rynek :-) Masz jakąś stronę lub sklep ?
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:54, 18.03.2011

kwestii wyglądu nie poruszajmy, bo wyglądać to będzie nawet jak obetniemy seryjne sprężyny :lol:

a to po co wymieniamy same sprezyny jak nie dla wygladu? chyba nie dla lepszych wlasciowosci jezdnych :shock:
  • 0

#9 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:55, 18.03.2011

Jeszcze mi zostaje do przegryzienia jak to będzie wyglądało na ori pentach. Felga jak wiadomo powszechnie siedzi dość głęboko i czy jak pójdzie w dół nie będzie to już całkiem z dupy wyglądało...
Może ma ktoś posadzoną na Pentach??
  • 0

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:56, 18.03.2011

blackfly, ja pie..olę :k

to nie jest temat tego wątku, poza tym stwierdzenia

auto zacnie wygląda po obniżeniu na tych springach


takie samo stwierdzenie można uzyskać po obcięciu OEM sprężyn, kumasz?

Wiadomo że lepiej wygląda po lekkim obniżeniu.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:57, 18.03.2011

Z tym, że tym miałeś o diesla i z tego co się zdażyłem zorientować do diesla i 2.4 przednie są twardsze bo przód cięższy i może dlatego przód Ci słabo usiadł?

niby tak ale jak popatrzysz na wage to tam jest moze 50kg roznicy wiec roznica taka jak z kierowca czy bez. a sa tutaj osoby co daly normalne sprezyny czyli np do 2.0 dali od 2.0 i auto siadlo im o 5cm. zreszta na forum bmw tez czytalem ze zcesto siada o 5cm zamiast 3.5.

nie oczekuj cudow w prowadzeni czy czegos w tym stylu to tylko wizual choc przez obnizony srodek ciezkosci jest lepiej ale szybki prawy lewy nadal powoduja nerowwa mine kierownika

[ Dodano: 2011-03-18, 12:00 ]
tomi, pisz do Lukas'a ostatnio u niego zrobilismy glebe i ma na pentach tylko ze u niego to jest spora gleba:) moim zdaniem wyglada dobrze choc dystans by sie przydal chociaz te 5mm. a jak nie ma zadnych zdjec na glebie to jutro sie widzimy to zrobie jakies fotki jego bolida i Ci wrzuce.

kardas, nie pier*ol bo to ci nic nie da. obcinanie sprezyn jest niedopuszczalne i powinno byc zabronione pod kara pozbawienia wolnosci no ale nie jest. a wymiana samych sprezyn to tylko wizual i nic wiecej
  • 0

#12 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:06, 18.03.2011

:shock: :shock:
jak ja czytałem to nie spotkałem takiej opinie,

http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=544&sid=42b77cae0a5d11a8c99f973404aa6d0d

jak dla mnie Jamex, 5 lat gwarancji o czymś świadczy i cenowo wychodzi bardzo dobrze,
a do tego

też to właśnie zauważyłem z tą gwarancją ciekawe... może by przyciągnąć klientów..
trochę opini innych na temat jamex
http://www.racingfor...showtopic=37363
http://www.forum.cor...194390fe2e7f52b
http://passwordjdm.p...topic.php?t=502
http://forum.omegakl...ead.php?t=34909
tak jak napisałem wcześniej różne są opinie, ale najczęściej są przeciwko nich... Dla tego powstrzymałem się przed ich zakupem a można powiedzieć, ze już praktycznie zamówiłem.

wieczorem zbadam rynek :-) Masz jakąś stronę lub sklep ?

MTS http://www.venom24.p..._3388_3389.html
Apexy http://allegro.pl/sh....php?uid=656103
http://www.apexsuspension.com/gb/
  • 0

#13 rudzinski

rudzinski
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Krakow
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 18.03.2011

ja mam Eibach'a ProKit i dla mnie rewelka. ktos pisal, ze zrobilo sie twardziej, hmm... to moim zdaniem dosc kosmetyczna roznica.
przerabialem w swoim "tuningowym zyciu" wymiane samych sprezyn, zawiasy "no name" ale mialem rowniez KONI 1150 i dla mnie ten Eibach to jest mistrz swiata. Accord dalej jezdzi komfortowo jak na Accorda przystalo ale zrobil sie bardziej sprezysty, wizualnie wyszlo IMO swietnie do jazdy na codzien (ja mam -40mm).

tu nie mam pewnosci ale czy czasem do nowego accorda nie mozna w salonie zamowic/zalozyc wlasnie tych sprezyn?

np Jamex to dla mnie taki noname troche... stad tez cena ;-)
  • 0
www.promotormocy.pl
Dołączona grafika

#14 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:32, 18.03.2011

założe AGXy do Jamexów to wam powiem jak jest
Bo seryjne amorki i niższe springi to się słabo jeździ
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:33, 18.03.2011

rudzinski, mozna zamowic caly zawias. moze i noname ale jezeli komus zalezy tylko na wizualu amortyzatorow nie bedzie zmienial nie jezdzi tez na torze itp to szkoda kasy ladowac w eibacha. zreszta jak mam do wyboru eibachy a jamexy + za rok zmienic amortyzatory na bilsteiny czy koni to wybieram druga opcje bo na pewno to duzo lepsze rozwiazanie.

tyle ludzi jezdzi na zamiennikach no name i nic sie nie dzieje, wkoncu to tylko sprezyny
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq