XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Eibach Pro kit vs. Jamex różnice
#1
Napisano 08:46, 18.03.2011
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#2
Napisano 08:59, 18.03.2011
zakupem swoich sprężyn.
Jako że każdy chwali swoje, to bierz Jamexy.
Jeśli ma to być tylko obniżenie wizualne plus lekkie utwardzenie to myślę, że do jazdy po mieście spoko się nadadzą.
Za resztę kasy stawiasz paszteciki i live goes on
PS: jaka jest różnica w cenie?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 10:32, 18.03.2011
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4
Napisano 11:40, 18.03.2011
Z forum w swoim accordzie TypeS, springi Eibach Pro Kit ma założone kolega Rafal2375 i auto zacnie wygląda po obniżeniu na tych springach i również zbytnio na nich nie narzeka oprócz tego, że twardo się zrobiło .
#5
Napisano 11:47, 18.03.2011
ja bym wzial jamexy a za roznice kupil rozporke czy odlozyl na sportowe amortyzatory.
mnie na eibachach jezdzilo sie dobrze ale tyl przy seryjnym amortyzatorze wypadl mi z poduszki bo byl luz na sprezynie (byla za krotka do standardowego amortyzatora). nie wiem jak twardosciowo z jamexami ale ja po zmianie samych amortyzatorow nie zauwazylem duzej roznicy, zeby bylo jasne to sprezyna progresywna wiec na roznego rodzaju uslokach itp bylo czuc roznice ze samochod jedzie jakby ciagle przyklejony jednak nie bylo jak w zestawie z koni sportami czy na teinie ze jak jade po nierownym asfalcie to czuc ze jest on taki a nie inny:)
#6
Napisano 11:50, 18.03.2011
ze pękają
jak ja czytałem to nie spotkałem takiej opinie,
Eibach Pro Kit ma założone kolega Rafal2375 i auto zacnie wygląda po obniżeniu na tych springach
kwestii wyglądu nie poruszajmy, bo wyglądać to będzie nawet jak obetniemy seryjne sprężyny
jak dla mnie Jamex, 5 lat gwarancji o czymś świadczy i cenowo wychodzi bardzo dobrze,
a do tego
springi Eibach Pro Kit ma założone kolega Rafal2375 [...] nie narzeka oprócz tego, że twardo się zrobiło
wcale na nich jakoś twardziej nie jest (Jamexach)
a mialem eibach pro kit i powiem tylko tyle, to jak siadzie auto to jedna wielka loteria
ja i jeszcze ktoś ma Jamexy i z tego co pamiętam siadło nam tyle samo co w opisie
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 11:53, 18.03.2011
Z tym, że tym miałeś o diesla i z tego co się zdażyłem zorientować do diesla i 2.4 przednie są twardsze bo przód cięższy i może dlatego przód Ci słabo usiadł?Ja mialem eibach pro kit i powiem tylko tyle, to jak siadzie auto to jedna wielka loteria;D jednym siada jak shine czyli mega gleba, innym jak mnie czyli z przodu malo z tylu fajnie a jeszcze innym cale auto siada o 4-5cm.
ogólnie niby 5 lat gwarancji na nie dają.co do pekania sprezyn to nie robmy sobie jaj czy przy normalnej jezdzie pekla komus sprezyna? przeciez nie jeden tutaj jezdzi na 10letnich jak nie starszych seryjnych sprezynach i nic nie peka wiec dlaczego na jamexach ma peknac?
wieczorem zbadam rynek Masz jakąś stronę lub sklep ?Ja myślę również nad zakupem i tak po środku cenowo wypadają MTS-Tecnik i Apexy
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#8
Napisano 11:54, 18.03.2011
a to po co wymieniamy same sprezyny jak nie dla wygladu? chyba nie dla lepszych wlasciowosci jezdnychkwestii wyglądu nie poruszajmy, bo wyglądać to będzie nawet jak obetniemy seryjne sprężyny
#9
Napisano 11:55, 18.03.2011
Może ma ktoś posadzoną na Pentach??
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#10
Napisano 11:56, 18.03.2011
to nie jest temat tego wątku, poza tym stwierdzenia
auto zacnie wygląda po obniżeniu na tych springach
takie samo stwierdzenie można uzyskać po obcięciu OEM sprężyn, kumasz?
Wiadomo że lepiej wygląda po lekkim obniżeniu.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 11:57, 18.03.2011
niby tak ale jak popatrzysz na wage to tam jest moze 50kg roznicy wiec roznica taka jak z kierowca czy bez. a sa tutaj osoby co daly normalne sprezyny czyli np do 2.0 dali od 2.0 i auto siadlo im o 5cm. zreszta na forum bmw tez czytalem ze zcesto siada o 5cm zamiast 3.5.Z tym, że tym miałeś o diesla i z tego co się zdażyłem zorientować do diesla i 2.4 przednie są twardsze bo przód cięższy i może dlatego przód Ci słabo usiadł?
nie oczekuj cudow w prowadzeni czy czegos w tym stylu to tylko wizual choc przez obnizony srodek ciezkosci jest lepiej ale szybki prawy lewy nadal powoduja nerowwa mine kierownika
[ Dodano: 2011-03-18, 12:00 ]
tomi, pisz do Lukas'a ostatnio u niego zrobilismy glebe i ma na pentach tylko ze u niego to jest spora gleba:) moim zdaniem wyglada dobrze choc dystans by sie przydal chociaz te 5mm. a jak nie ma zadnych zdjec na glebie to jutro sie widzimy to zrobie jakies fotki jego bolida i Ci wrzuce.
kardas, nie pier*ol bo to ci nic nie da. obcinanie sprezyn jest niedopuszczalne i powinno byc zabronione pod kara pozbawienia wolnosci no ale nie jest. a wymiana samych sprezyn to tylko wizual i nic wiecej
#12
Napisano 12:06, 18.03.2011
http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=544&sid=42b77cae0a5d11a8c99f973404aa6d0d
jak ja czytałem to nie spotkałem takiej opinie,
też to właśnie zauważyłem z tą gwarancją ciekawe... może by przyciągnąć klientów..jak dla mnie Jamex, 5 lat gwarancji o czymś świadczy i cenowo wychodzi bardzo dobrze,
a do tego
trochę opini innych na temat jamex
http://www.racingfor...showtopic=37363
http://www.forum.cor...194390fe2e7f52b
http://passwordjdm.p...topic.php?t=502
http://forum.omegakl...ead.php?t=34909
tak jak napisałem wcześniej różne są opinie, ale najczęściej są przeciwko nich... Dla tego powstrzymałem się przed ich zakupem a można powiedzieć, ze już praktycznie zamówiłem.
MTS http://www.venom24.p..._3388_3389.htmlwieczorem zbadam rynek Masz jakąś stronę lub sklep ?
Apexy http://allegro.pl/sh....php?uid=656103
http://www.apexsuspension.com/gb/
#13
Napisano 12:29, 18.03.2011
przerabialem w swoim "tuningowym zyciu" wymiane samych sprezyn, zawiasy "no name" ale mialem rowniez KONI 1150 i dla mnie ten Eibach to jest mistrz swiata. Accord dalej jezdzi komfortowo jak na Accorda przystalo ale zrobil sie bardziej sprezysty, wizualnie wyszlo IMO swietnie do jazdy na codzien (ja mam -40mm).
tu nie mam pewnosci ale czy czasem do nowego accorda nie mozna w salonie zamowic/zalozyc wlasnie tych sprezyn?
np Jamex to dla mnie taki noname troche... stad tez cena
#15
Napisano 12:33, 18.03.2011
tyle ludzi jezdzi na zamiennikach no name i nic sie nie dzieje, wkoncu to tylko sprezyny
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych