XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jak założyć tempomat do Accorda 99r
#1
Napisano 21:16, 11.08.2010
moja Accorda.
#2
Napisano 12:22, 12.08.2010
#3
Napisano 14:52, 12.08.2010
Będzie potrzeba:
-przepustnica na 2 linki
-puszka tempomatu
-cała wiązka-tu może być problem
-sterowanie przy kierownicy -tu też może być problem
Na pewno jest to wykonalne tylko czy opłacalne i czy warte włączenia tempomatu raz na miesiąc.
Wiem z własnego doświadczenia
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#4
Napisano 15:29, 12.08.2010
Zaobserwowałem że na forum panuje jakaś obsesja na dokładaniu rzeczy od ES czy TypeR.Nie łatwiej kupić taką wersję niż rzeźbić później
ATR 10 tys droższy niż zwykły
Ważny dla mnie stan techniczy a nie wersja wyposażenia.
Pozatym sama radośc dokładać fajne pierdoły od wyzszej wersji, powiedziałbym że uzależniające
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 17:49, 12.08.2010
Na pewno jest to wykonalne tylko czy opłacalne i czy warte włączenia tempomatu raz na miesiąc.
Wiem z własnego doświadczenia
No wlasnie z wlasnego wiesz A nie wiesz ile koledzi smigaja i w jakie trasy A an autobanie tempomat to zbawienie dla prawej nogi jeszcze jakis autopilot by sie przydal i juz wogole lux by byl:)
#6
Napisano 18:10, 12.08.2010
Jest to to zrobienia, jak kolega wyzej mowil, ale wg mnie nie sa to jakies straszne koszty. Dorwij rozbitka i w dobrej cenie wyszarpiesz potrzebne bebechy.
Tempomat jest super, jak mam okazję to uzywam, choc w Polsce jest malo okazji.
Co do meczenia prawej nogi, to chyba mam jakas drewniana :P bo lecialem Krak - Amsterdam prawie non stop i nic mi sie nie zmeczylo ;] - to jeszcze zanim Accorda nabyłem.
#8
Napisano 18:47, 12.08.2010
A an autobanie tempomat to zbawienie dla prawej nogi
Nawet na autobanie w godzinach szczytu można sobie w buty wsadzić ten tempomat. Więcej z nim kłopotu tylko, bo po każdym przyhamowaniu trzeba go na nowo uruchamiać. Nie powiem jak jest luźno to jedzie się nieźle ale u nas nie bardzo jest gdzie i za dużo zawalidrogów.
#9
Napisano 19:05, 12.08.2010
Autobany? Musisz blisko granicy mieszkac, skoro juz ichnie wstawki wrzucasz ;]
.
OT to na zdjeciu w podpisie po drugiej stronie prawie niemcy (500metrow i odra a za odra niemrole KOstrzyn N/O zapraszam). Chym A co do kolegi ktory pyta czy da rade moze niech sobie najpierow odpowie na pytanie czy tempomat dla szpanu czy jednak tyle jezdzi ze sie przyda Bo zalozyc wszystko sie da jakby sie nie dalo to by w fabryce nie montowali a jak wiadomo polak potrafi
#10
Napisano 19:13, 12.08.2010
02. regulator tempomatu w kierownice
03. spirala do kierownicy
04. wiazka kolumny kierowniczej
05. listek zegarow z napisem Cruise Control
06. najlpiej cala wiazke zegarow zeby zasilic podswielenie listka
07. czujnik pedalu sprzegla
08. czujnik pedalu hamulca
09. przelacznik Cruise do lewej konosli
10. komputer Cruise wraz z wiazka wewnetrzna do auta
11. pedal gazu dwulinkowy
12. gruszka tempomatu
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#11
Napisano 20:21, 12.08.2010
Ja mam w tej chwili drugie auto z tempomatem i ilość użyć tego urządzenia przeze mnie jest w naszych warunkach symboliczna - nie mamy porządnych autostrad (nie mówiąc o 3-pasmowych gdzie nie trzeba co chwilę zwalniać bo ktoś się właśnie zabrał za wyprzedzanie albo wlecze się lewym pasem) a poza tym IMHO przydatność tempomatu w aucie bez skrzyni automatycznej to jeszcze na dodatek 50% w stosunku do tego gdy jest automat.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12
Napisano 15:29, 19.09.2010
Nie powiem jak jest luźno to jedzie się nieźle ale u nas nie bardzo jest gdzie i za dużo zawalidrogów.
Dokładnie, naród polski jeszcze nie dorósł do tej technologii
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#13
Napisano 15:35, 19.09.2010
W efekcie jakieś 80% jazdy pokonywałem na włączonym tempomacie. Tam to ma sens.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#14
Napisano 12:10, 08.02.2014
Odświeżę może trochę temat. Też myślę nad założeniem tempomatu. W moim przypadku by się bardzo przydał gdyż mam problemy z kolanem a zdarza się kilka razy w roku zrobić trasy po 1500 km w jedną stronę. Ostatnim razem jak wracałem to musiałem robić przerwy co 300 km przez co traciłem tylko czas. Mniej więcej wiem jak działa tempomat i co jest potrzebne, ale niestety (dla mnie stety) mam diesla i nie wiem jak się za to zabrać. W benzynie są potrzebne cięgna do przepustnicy a dieslu jej nie ma. Rozglądam się powoli za Accordem VI też w dieslu ale z tego co zauważyłem to tam chyba też seryjnie tempomat nie był montowany. Tu się pojawia pytanie. Czy taki swap jest możliwy i jak to w sytuacji z dieslem rozstrzygnąć?
#15
Napisano 15:57, 15.02.2014
myslalem kiedys tez o tempomacie, ale nie wiem czy w dislu one w ogole wystepowaly... wie ktos ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych