Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z obrotami-przepustnicą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:40, 07.08.2010

Witam, skoro założyłem już konto tutaj to chciałbym jeszcze skorzystać z porady osób może lepiej zorientowanych w tej marce ( honda accord 1.8 benzyna 96r)...Chodzi o to że w czasie jazdy obroty nie chcą mi od razy spadać przy zmianie biegów tzn. spadają po jakieś sekundzie, ale jak zmieniam bieg to czuję pod pedałem że jest na obrotach, a gdybym szybko wrzucił bieg to by mnie szarpło, znajomy mechanik sprawdzał ze swoim znajomym na kompie i powiedział że trzeba zrobić adaptację przepustnicy, mi to niestety nic nie mówi, on coś mówił mi że mogę mieć uszkodzony któryś czujnik?????
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:39, 10.08.2010

Na początek wyczyść przepustnicę i EGR, z tym adoptowaniem to go trochę poniosło bo sporo bawił się VAG'iem, po tych procedurach musisz przejechać ze 20 km i komputer ustawi obroty.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:14, 10.08.2010

przepustnica była czyszczona i to nic nie pomogło a z tym EGR to nie wiem o co chodzi???
  • 0

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:17, 10.08.2010

a z tym EGR to nie wiem o co chodzi???


To powinno wyjaśnić ;-) http://www.accordklu...topic.php?t=883
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:świętokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 16.08.2010

mi niedość że nie spadają od razu to po wciśnięciu sprzęgła idą w górę o 2tys i dopiero spadają. od pół roku sobie z tym nie poradziłem, przepustnica, egr czyściłem i to nic nie dało.
  • 0

#6 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:07, 19.08.2010

agloco - jeśli tak masz na benzynie, to czy sprawdziłeś silniczek krokowy (IAC) oraz zawór termiczny szybkiego biegu jałowego?
  • 0
AK

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:01, 20.08.2010

agloco - jeśli tak masz na benzynie, to czy sprawdziłeś silniczek krokowy

Nie tylko sprawdź,ale i przeczyść,gdyż wciskając sprzęgło silnik wchodzi na tzw.wolne obroty za które odpowiedzialny jest "krokowiec".Jakbyś miał możliwość podmienić ten silniczek to sprawdź.
  • 0

#8 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:świętokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:07, 20.08.2010

czyściłem już dwa razy i nic nie pomaga, drugim razem użyłem nawet specjalnego spayu do przepustnic. Nie wiem czy nie ma to związku z innym problemem: http://www.accordklu...pic.php?t=12902
  • 0

#9 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 20.08.2010

I tak w kółko, miałem podobnie po swapie, sprawdz i ustaw TPSa, czyli czujnik położenia przepustnicy, masz 3 kabelki do niego. Jeśli dobrze pamiętam weź miernik i ostrymi końcówkami wepnij je w zewnętrzne kabelki ( nie w środkowy), włącz zapłon i sprawdz czy masz 0.5V przy zamkniętej przepustnicy i 5.0V przy zamkniętej. Może być na odwrót z napięciami ale ogólnie trzymaj się tych wartości, błąd 0.1V jest raczej nie dopuszczalny. Jesli wartości nie będa takie jak na pisałem przy zamkniętej i otwartej na max. muśisz poluzować te dwie śróbki co go mocują i np. przy zamkniętej przepustnicy powinieneś mieć na mierniku te wartości jak bedziesz lekko ruszał TPSem. Jak ustawisz te wartości skręcasz śrubki i sprawdzasz jeszcze raz, najlepiej robić to we dwoje.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#10 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:świętokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:27, 27.08.2010

RobJust dzięki za podpowiedź. Jednak wszystko wróciło do normy po prawidłowym podłączeniu przewodów od układu EGR, które pozamieniał gazownik podczas zakładania instalacji.
http://www.accordklu...p=167171#167171
  • 0

#11 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 27.08.2010

Dlatego aby ustrzec sie w przyszłości przed takimi problemami, może wart porobić kilka szczegółowych fotek komory silnika, będzie w razie czego można porównać.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq