Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Spalanie 20l/100km


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:08, 13.12.2008

Witam. Kupiłem Hondę Accord 1998r. 1850cm (F18A3) z jakąś starszą instalacją gazową (nie ma wskazania poziomu gazu w butli). Przebieg ma niby 201 tyś. Po niecałym miesiącu użytkowania z niedowierzaniem stwierdziłem, że w mieście spalił mi na setkę 20 litrów gazu! Początkowo pomyślałem, że trzeba tylko wyregulować instalację gazową. Zrobiłem jednak test i kolejne 100km przejechałem w mieście na benzynie i niestety benzyny też połknął prawie 20 litrów! Dodatkowo wydaje mi się, że auto nawet na benzynie (pomijając oczywistą dużą wagę) ma dramatycznie słabe przyśpieszenie. Na drugim biegu to praktycznie wogóle nie ma przyśpieszenia. Dodatkowo nie udało mi się nawet z jedynki zerwać z przysłowiowego kapcia. Nie znam się na mechanice, ale też nie mam pieniędzy, żeby opłacać kolejnych "życzliwych" mechaników, dlatego bardzo proszę o pomoc, co może być przyczyną w/w przypadku.

#2 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 13.12.2008

Może sonda lambda

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:23, 13.12.2008

Czy to kosztowna sprawa?

#4 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 13.12.2008

Nie - ok 150 zł

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:22, 13.12.2008

Udać się odrazu do ASO, czy można próbować tańszym kosztem u zwykłego mechanika?

#6 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 13.12.2008

zobacz gdzie indziej - ostatecznie ASO

[ Dodano: 2008-12-13, 15:25 ]
nawet ebay, allegro - ale z aukcji to bierz tylko nowe

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:00, 13.12.2008