XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 2.2 i-cdti po wymianie koncowego na podwojny.
#1
Napisano 20:37, 19.05.2013
#2
Napisano 17:44, 31.05.2013
Kilka lat temu wpadla mi w rece ksiazka o grubosci cegly "Kolektory ssace i wydechowe-pulsacja cisnien". W ksiazce naukowe podejscie do tematu, czyli wyliczenia matematyczne oraz badania praktyczne kolektorow aby przy okreslonych przekrojach i predkosci przeplywu uzyskac pulsacje cisnien powodujace wpychanie swiezego ladunku do cylindra lub oczyszczanie cylindra.
A z mojej praktyki to: Poprzednie moje auto to Honda Civic i w czasie jazdy na trasie przepalila sie rura wydechowa na zlaczce w taki sposob ze calkowicie sie rozlaczyla. Uklad wydechowy zrobil sie o 50% krotszy opory wydechu niby mniejsze bo bez tlumika a moc SPADLA, prawie nie szlo wyprzedzac na 5 biegu, trzeba bylo redukowac do 4.
#3
Napisano 18:17, 31.05.2013
#4
Napisano 00:32, 02.06.2013
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#5
Napisano 00:32, 03.06.2013
[ Dodano: 2013-06-04, 19:02 ]
Napisali mi koledzy ze ECU sam sie ustawi. Teraz moje pytanie co moze byc przyczyna tego ze po wymianie wydechu na podwojny i rownoleglym czyszczeniu egr, wyraznie wzroslonaczy dokladnie wg. komputera jest takie samo, srednio 6.0-6.5 przy tempomacie zapietym na 140-150. Ale widze po kilometrach ze musi byc wieksze, bo normalnie na pelnym baku robilem kolo 550km do polowy baku i kolo 850-900 do rezerwy. A teraz robie kolo 400 do polowy i 700-750 do rezerwy. Czy to jest mozliwe ze zaczal palic wiecej a komputer tego nie pokazuje. Prosze o opinie co moze byc, albo co z tym zrobic.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych