
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska

podwozie - zabezpieczenie
#1
Napisano 21:59, 26.08.2008

#2
Napisano 08:36, 27.08.2008

Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#3
Napisano 08:58, 27.08.2008

#4
Napisano 15:01, 24.07.2009

Jak oceniasz produkty firmy FERTAN?
Są one droższe od APP,BOLL i powstaje pytanie czy warto w nie inwestować.
Chciałbym zrobić poniższe rzeczy: (proszę zerknij czy to ma sens)
1. w dwóch miejscach na podwoziu mam uszczerbek masy zabezpieczającej (prawdopodobnie najechanie na kamień lub krawężnik



- użycie ODRDZEWIACZa FERTAN
- APP R-Stop
- farba antykorozyjna
- naniesienie w tych miejscach masy uszczelniającej np. APP U 210 2 in 1 na wzór oryginalnej
- FERTAN - UBS 220 UNDERBODY WAX
2. powierzchowna korozja na tylnym pasie (pod zderzakiem)

- użycie ODRDZEWIACZa FERTAN
- APP R-Stop
- farba antykorozyjna
- FERTAN - UBS 220 UNDERBODY WAX
3. ogólna konserwacja
[i] - podwozie
- FERTAN - UBS 220 UNDERBODY WAX
- profile zamknięte
- FERTAN HT CAVITY WAX
jedyne miejsce gdzie znalazłem produkty firmy FERTAN to http://www.sklep4x4.pl/
opis : http://www.offroad.pl/fertan.html
Dzięki za wszelkie info
Pozdro
Ufok
#5
Napisano 18:12, 24.07.2009
Napisze Ci kilka produktów, które są już sprawdzone a cena jest naprawdę przystępna.
1. Trzeba na pewno zacząć od dokładnego umycia podwozia, zeskrobania luźnego materiału. Do umycia polecam środek firmy Karcher RM 806 ASF+ myjka ciśnieniowa. Środek dosłownie rozpuszcza brud, oraz daje rade z olejem . Koszt litra to 21zł i rozcieńcza się go 1:3.
W "ubytkach" jak najbardziej możesz użyć U210 z APP, z tym że jest to środek do nanoszenia pistoletem i trzeba liczyć się z tym że nie nałożysz go punktowo. Jeśli są to niewielkie ubytki kup "Masę uszczelniającą na pędzel" lub masę uszczelniającą na wyciskacz silikonowy i uzypełnij tylko te miejsca.
Miejsca skorodowane, lub tam gdzie goła blacha wystarczy jak zasmarujesz R-Stop. Jest to środek przeznaczony bezpośrenio na rdzę więc nie musisz stosować żadnego odrdzewiacza. Zbędna jest też farba antykorozyjna bo R-stop jest środkiem antykorozyjnym oraz konserwacja sama z siebie jest antykorozyjna. Nie potrzebne koszta, a nic nie polepszą- wystarczy R-Stop.
Całe podwozie zrób woskową masą do zabezpieczania podwozia. Z APP W100 jest naprawde dobrym środkiem.
Na podwozie możesz też użyć np. środka kauczukowego UBS Najlepszy moim zdaniem firmy carsystem. Środek oprócz właściwości antykorozyjnych, zabezpieczających posiada właściwości wygłuszające oraz jest dodatkowo wzmocniony drobinami włókien- jest zdecydowanie trwalszy od woskowych zabezpieczeń np na jakieś otarcia. Z tym, że jest czarny. Ale nie kojarz go ze środkami takimi jak kiedyś "bitex"- jest to całkiem co innego.
2. Tylni pas oczyść dokładnie i też bez żadnych odrdzewiaczy i farb antykorozyjnych- tylko R-Stop. Ewentualnie zamiast odrdzewiacza i farby antykorozyjnej kup podkład epoxydowy i tym zrób cały tylni pas. Epoxydowy podkład jest to co orginalnie jest na tym pasie oraz na wszystkich blachach w aucie- z tym że orginalnie użyte jest to w minimalnej ilości

3. Ogólnie na całość APP W 100, lub UBS kauczukowy. Swoją Hanię osobiście bym zrobił tym woskowym, jedynie w tylnie nadkola z racji na to że są "gołe" w VI gen radziłbym zrobić tym kauczukowym UBS-em.
We wszystkie otwory jakies uda Ci się zlokalizować wpryskaj coś do zabezpieczenia profili zamkniętych polecam APP F400 ale przezroczysty, lub bolla ale biały- lepiej oblepiają od tradycyjnego bursztynowego.
To chyba wszystko? Jeśli jakieś niejasności- śmiało

[ Dodano: 2009-07-24, 19:14 ]
Widzę fotki

na te ubytki śmiało kup masę uszczelniającą na pędzel. Jeśli APP to Seal 10 się nazywa

Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#6
Napisano 22:00, 12.03.2010
Uzywal ktos środków firmy Motip? np. takiego http://www.allegro.p...00ml_motip.html
Warto cos takiego uzyć, czy lepiej nie brudzić autka.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#7
Napisano 23:09, 12.03.2010
Cytat
Jeśli chcesz poprawić oryginalną konserwację, czyli tylko mały ubytek tutaj, mały tam to nie ma problemu. W 500ml. sprayu jest tak naprawdę ok 100g środka- reszta to gazy i rozcieńczalniki co by to się jakoś wydostało z tej puszki. Jeśli chcesz tym konserwować całe podwozie to myślę, że 6 sztuk powinno Ci starczyć, jeśli dochodzą nadkola to co najmniej jeszcze dolicz ze 2. No i warstwa z takiego spraya to jest tylko "dla oka'.Uzywal ktos środków firmy Motip? np. takiego http://www.allegro.p...00ml_motip.html
Warto cos takiego uzyć, czy lepiej nie brudzić autka.
Jeśli masz kupić załóżmy 6 takich spray'ów za 17,50 to lepiej kupić dwa litrowe na pistolet za 18 i do tego pistolet za 30. Wyjdzie taniej, lepiej i szybciej- pod warunkiem, że masz skąd pożyczyć kompresor.
Jeśli chcesz kupić środek konserwujący motipa, to powiem Ci że jest słabej jakości. Poszukaj lepiej APP lub BOLL.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#8
Guest_Anonymous_*
Napisano 12:54, 03.04.2010
#9
Napisano 13:09, 03.04.2010
http://moto.allegro....dzel_250ml.html
miałem mały odprysk pod maską,gdzie uwidocznił się mały rdzawy nalot.Delikatnie oczyściłem i nałożyłem jedna,a po jakimś czasie drugą warstwę tego środka i już od miesiąca jest ok,żadnych objawów.Nałożyłem na to zaprawkę i przestałem się martwić

Ps.preparat z polecenia Tomiego-dzięki.
#10
Napisano 16:36, 03.04.2010
Cytat
Ja mam pytanie jak sie uporac z rdza pod uszczelkami w przednich jak zauwazylem to problem accorda VI generacji mozna zdjac te uszczelki bezinwazyjnie i oczyscic?
Ja sciągołem kawałek, nie całą bo korozja jest tylko na narożnikach przednim i tylnym, jest problem z takimi dziwnymi zatrzaskami od uszczelek, trudno pózniej włożwyć. Pomalowałem lakierem mzaprawkowym by honda.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#11
Napisano 16:57, 03.04.2010
Cytat
Jeśli Ci znów się coś pojawi obsmaruj r-stopem, który u mnie zakupiłeś a na to zaprawkęJa sciągołem kawałek, nie całą bo korozja jest tylko na narożnikach przednim i tylnym, jest problem z takimi dziwnymi zatrzaskami od uszczelek, trudno pózniej włożwyć. Pomalowałem lakierem mzaprawkowym by honda.

Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#12
Napisano 17:51, 27.01.2011

Ja myślę tak:
-wyczyścić
-położyć 2-3 warstwy R-stopa
-na to jakiś podkład epoxydowy
I teraz mam dylemat:
na części widoczne:
-2-3 warstwy farby do zaprawek, a potem klar
a na części nie widoczne, czyli blacha od wewnątrz, co najlepiej położyć

Z góry dziękuje za odpowiedzi i poprawienie mnie jeśli myle się co do postępowania.
#13
Napisano 17:59, 27.01.2011
tu masz to co powinieneś mieć
a kiedy miałeś te reperaturki kiedy robione?
Cytat
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 18:02, 27.01.2011
Chcę to ogarnąć, bo myślałem oddać moją Hondzinkę do malowania na wakacje.
#15
Napisano 19:01, 27.01.2011
Od wewnątrz zapsikaj środkiem do konserwacji podwozi- polecam z firmy carsystem bo jest dodatkowo wzmacniany mielonymi włóknami szklanymi.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik