XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Głośniejsza praca silnika po regulacji zaworów.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:17, 11.12.2009
2 dni temu byłem na przeglądzie po 80kkm i m.in. regulowano mi zawory (właściwie to mojej Hani )
Odnoszę wrażenie że od tego czasu silnik pracuje głośniej i lekki wibracje się przenoszą (odczuwalne w kabinie). Przed przeglądem jak się zatrzymywałem na światłach to nie wiedziałem czy mi silnik przypadkiem nie zgasł - tak było cicho. Teraz nie mam wątpliwości że jest i pracuje.
Czy przyczyną może być złe wyregulowanie zaworów?
Może ktoś już się spotkał z podobnym problemem?
Accord CL7 silnik 2.0 B20A6 Benzyna jakby kto pytał
#2
Napisano 15:23, 11.12.2009
#3
Napisano 18:24, 11.12.2009
Silnik to masz K20A6 a nie B20A6
Gdzie regulowałeś i ile dałeś? ASO w Wawie ok 220zł w nową uszczelką.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:46, 14.12.2009
Czy po 40 tys była regulacja nie wiem. Autko posiadam od 73tys. a poprzedni właściciel nie wiedział nawet jaki ma olej zalany, a co dopiero co mu tam na przeglądach robili
Co do kosztu samej regulacji to nie wiem, bo to w ramach przeglądu robiłem w ASO w Gdańsku łącznie koło 900 wyszło.
Tak się trochę właśnie zastanawiam czy ta regulacja było dobrze zrobiona i stad wątek. Mechanik po regulacji chciał założyć ta sama uszczelkę pod pokrywę, dopiero jak się zapytałem czy nie trzeba zmienić to mu się przypomniało, także nie wiem jak resztę zrobił.
Z drugiej strony może się czepiam, a uszczelka była jeszcze dobra i nie trzeba było wymieniać, ale faktem jest głośniejsza praca silnika i odczuwalne w kabinie drgawy...
Na plus ASO mogę powiedzieć że już się umówiłem na darmową wymianę drążka stabilizatora - ponoć akcja taka
#6
Napisano 12:22, 14.12.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:20, 16.12.2009
Co do pracy silnika to w serwisie:
- wykluczono że to zawory, acz przyznano że rzeczywiście się telepie,
- zrobiono reset kompa. Nie pomógł,
- stwierdzono, iż w chwili obecnej nie da się zdiagnozować przyczyny głośniejszej pracy i przenoszenia wibracji,
- zalecono jazdę tak jak jest -albo coś konkretniej się objawi i wtedy będzie naprawa, albo się "samo ustawi"
To tyle w temacie.
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Gdyby ktoś miał sugestie co może być przyczyną opisanych dragań prosze o podzielenie się.
#8
Napisano 13:28, 16.12.2009
#9
Napisano 13:39, 16.12.2009
podobno w 2,0 wycierały się wałki rozrządu tylko nikt chyba nie miał / nie słyszał o takim przypadku ja wiem że jak następnym razem pojadę na regulację to zarządam pomierzenia wałków i opisu krzywek w formie papierowej
Podobno w 1,8 VI też były takie przypadki, ale też nikt tego nie widział realnie
A jak ci mają te wałki mierzyć bez ich demontowania? na oko?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 13:48, 16.12.2009
#11
Napisano 14:28, 16.12.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#12
Napisano 23:50, 17.12.2009
#13
Napisano 19:28, 19.12.2009
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2
#14
Napisano 20:33, 27.05.2015
Witam Panowie... Sorki za odświeżenie ale mam podobny problem... Jakieś 2-3 tys km temu wyregulowałem zawory w aucie... Plus wymiana oleju i inne... Jakoś nie wsłuchiwałem się potem specjalnie w pracę silnika ale dziś przy odgrzybianiu klimy zauważyłem jak by silnik pracował odrobinę głośniej? I troszkę słychać "klawiaturę"... Czy to normalne? I czy może tak być przez wyregulowanie zaworów? Czy tez mechanik nawalił i źle wyregulował zawory? I to stąd?
#15
Napisano 20:38, 27.05.2015
Jak napisałem na PW, proponuję zmianę oleju na coś lżejszego niż obecny 10W60 (chociaż 5W30) i pytanie czy zawory regulowane na zupełnie zimnym silniku (czyli co najmniej po 4-5 godz. od wyłączenia silnika, a najlepiej po całej nocy)?
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych