Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Immobilaizer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:13, 28.01.2012

Problem (nie sądziłem że tak szybko zacznę korzystać z forum "nowy proszę o wyrozumiałość)
Nowa Accord od 2 miesięcy, w salonie w Cz-chowie zdiagnozowali uszkodzony immobilaizer, po przekręceniu kluczyka nie rozłączał, dopiero po 3-5 próbach zielona kontrolka immobilaizera gasła i auto odpalało.
Serwis w Lublinie, umówiona wizyta, wymiana "kostki" (430 zł), kluczyki dalej nie rozblokowują, podłączony komputer, wynik - rozkodowany kluczyk. Kluczyk zakodowany, nowa kostka wypięta, kluczyki działają, oczywiście za część nie płacę :ok Wszyscy zadowoleni, a ja przede wszystkim.
Problem wrócił po dwóch dniach, klucz rozłącza dopiero po drugiej próbie przy pierwszym odpaleniu, kolejne uruchomienia już za pierwszym razem.
sugestie:
-powrót do ASO i wymiana immobilaizera?
Proszę o pomoc, nadmienię że zamontowana jest przez poprzedniego właściciela anty/napadówka, może ona daje jakieś błędy?
Pozdrawiam
  • 0

#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:16, 28.01.2012

jezeli serwis zle naprawił wiec na to masz gwarancjie wracaj tam i niech z tym walcza
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:30, 28.01.2012

Dzięki za szybka odpowiedź.
ASO tak naprawdę skasowało mnie tylko za kodowanie klucza co pomogło na 2 dni, pytam was bo może ktoś już miał taka sytuacje ...
Do ASO umówię się zaraz w poniedziałek.
Pozdrawiam.
  • 0

#4 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:34, 28.01.2012

skasowało ale widocznie coś jest nie tak , a alarm jakiś tam dokładany może to tez być wina niech elektryk na to zerknie
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq