Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Maksymalne obroty ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 karaszi

karaszi
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 02.02.2011

Witam
Jak w temacie mam pytanie do ilu tysiecy kreca sie wasze accordy??
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:49, 02.02.2011

Około 6700 odcinka
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:52, 02.02.2011

nawet pablo.see, oftopuje :om:

Mój do około 6200-6500.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 karaszi

karaszi
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 02.02.2011

Bo pewien koleszka mówił mi ze taka honda która mam powinna sie krecic do 7500
ale nie bardzo chciałem w to wierzyc. :-?
Na potwierdzenie koleszka swojej tezy powiedział tak :ze nie włacza mi sie V-tec to dlatego kreci sie tylko do 6700 tak mniej wiecej i powinien właczac sie tak przy 5000.
a według tego co wyczytasłem na forum to 4200 załacza sie.
A na udowodnienie mojej tezy wole zapytac was koledzy :mrgreen:
Bo mój staż z Honda dopiero sie zaczyna ;-)
  • 0

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:03, 02.02.2011

jak się ma LPG i nie ma odcięcia na aparacie zapłonowym czy gdzieś indziej, to można se pokręcić 8000 i więcej, dopóki się silnik nie rozleci...

u mnie było ok. 7600, jak mi się linka gazu zacięła

karaszi - ale chyba nie kręciłeś do odcinki "na luzie"?
  • 0
AK

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:43, 02.02.2011

karaszi, bo kolega mówił o TypeR
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 karaszi

karaszi
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 03.02.2011

I mnie tak sie wydawałlo ze to tylko moze byc TypeR.
Bo juz myslałem ze moje hondeczka ma jakis problem ale dzieki wam wiem ze problemu nie ma :mrgreen:
Nie ja nie mam gazu ale w przyszłosci myslałem juz na tym :lol:
ja to moze z raz czy 2 razy do odciecia go pociagnełem na luzie ale oczywiscie jak silknik był juz rozgrzany.
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:17, 03.02.2011

na luzie to go nie męcz :lol:
lepiej jak zrobisz to w czasie jazdy 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:36, 03.02.2011

na luzie to ja w ogole go nie krece bo po co?:D za to jak jest zaiety 1, 2 badz 3 bieg to wskazowka czesto dotyka czerwonego pola:)
  • 0

#10 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 04.02.2011

Ja tak mojego do 7800 i odcinka +50 i jest git.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#11 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:19, 05.02.2011

VI gen. ma dokladnie przy 6800 odcinke.
Czy krecenie do odcinki na luzie jest szkodliwe dla silnika, pomijajac fakt, ze nie ma to zadnego sensu?
  • 0

#12 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 05.02.2011

Tak według mnie na postoju/luzie nie załancza sie układ hydrauliczny VTECa, przy obcizonym silniku/jeździe i przy odpowiednich obrotach sie załancza a w raz z nim zwiększa sie układ olejenia/smarowani np. na denka tłoka itp. czyli:
postój-odcinaka-wysokie obroty-brak zwiększonego smarowania
jazda-wysokie obroty-dodatkowe smarowanie
wniosek jest prosty jeśli honda tak to wymysliła że wraz ze wzrostem obrotów i obcizenia załancza sie dodatkowy układ smarowania to nie po to żeby się pochwalic ze to taki system bo dla niektórych VTEC to tylko krzywka a że jest to dość rozbudowany układ szczególnie w H serii jak sie patrzy na silnik od spodu na wał, widać dysze natryskowe oleju i magistralę. A to tak zgrubsza.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:29, 05.02.2011

to pewne że VTEC załącza się tylko na zapiętym biegu, było już o tym na forum
wytrysk na denko tłoka to tylko w F ( :lol: ), B i H serii
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:56, 05.02.2011

Czy krecenie do odcinki na luzie jest szkodliwe dla silnika, pomijajac fakt, ze nie ma to zadnego sensu?


gdzieś czytałem, że to niebezpieczne dla silnika (wał nie jest obciążony i coś tam może się nie zdążyć obrócić), ale mogło to być na jakimś forum
a silniki są projektowane raczej do pracy pod obciążeniem
  • 0
AK

#15 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:57, 05.02.2011

A moim zdaniem wszystko jest "dla ludzi", jeżeli raz czy dwa razy na dzień przeciągnę sobie do ponad 7000 obrotów na dwójce przy sprincie spod świateł (H22 ma odcinkę przy 7600 a wał wyważony do 8000) to silnika nie zajeżdżę.

Co innego pałowanie non stop do odcinki, to na pewno skraca żywotność silnika (m.in głowicy i panewek).
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq