XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Maksymalne obroty ??
#1
Napisano 12:06, 02.02.2011
Jak w temacie mam pytanie do ilu tysiecy kreca sie wasze accordy??
#3
Napisano 14:52, 02.02.2011
Mój do około 6200-6500.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 17:51, 02.02.2011
ale nie bardzo chciałem w to wierzyc.
Na potwierdzenie koleszka swojej tezy powiedział tak :ze nie włacza mi sie V-tec to dlatego kreci sie tylko do 6700 tak mniej wiecej i powinien właczac sie tak przy 5000.
a według tego co wyczytasłem na forum to 4200 załacza sie.
A na udowodnienie mojej tezy wole zapytac was koledzy
Bo mój staż z Honda dopiero sie zaczyna
#5
Napisano 23:03, 02.02.2011
u mnie było ok. 7600, jak mi się linka gazu zacięła
karaszi - ale chyba nie kręciłeś do odcinki "na luzie"?
#6
Napisano 23:43, 02.02.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 10:47, 03.02.2011
Bo juz myslałem ze moje hondeczka ma jakis problem ale dzieki wam wiem ze problemu nie ma
Nie ja nie mam gazu ale w przyszłosci myslałem juz na tym
ja to moze z raz czy 2 razy do odciecia go pociagnełem na luzie ale oczywiscie jak silknik był juz rozgrzany.
#8
Napisano 11:17, 03.02.2011
lepiej jak zrobisz to w czasie jazdy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 11:36, 03.02.2011
#10
Napisano 21:55, 04.02.2011
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#11
Napisano 02:19, 05.02.2011
Czy krecenie do odcinki na luzie jest szkodliwe dla silnika, pomijajac fakt, ze nie ma to zadnego sensu?
#12
Napisano 10:08, 05.02.2011
postój-odcinaka-wysokie obroty-brak zwiększonego smarowania
jazda-wysokie obroty-dodatkowe smarowanie
wniosek jest prosty jeśli honda tak to wymysliła że wraz ze wzrostem obrotów i obcizenia załancza sie dodatkowy układ smarowania to nie po to żeby się pochwalic ze to taki system bo dla niektórych VTEC to tylko krzywka a że jest to dość rozbudowany układ szczególnie w H serii jak sie patrzy na silnik od spodu na wał, widać dysze natryskowe oleju i magistralę. A to tak zgrubsza.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#13
Napisano 11:29, 05.02.2011
wytrysk na denko tłoka to tylko w F ( ), B i H serii
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 18:56, 05.02.2011
Czy krecenie do odcinki na luzie jest szkodliwe dla silnika, pomijajac fakt, ze nie ma to zadnego sensu?
gdzieś czytałem, że to niebezpieczne dla silnika (wał nie jest obciążony i coś tam może się nie zdążyć obrócić), ale mogło to być na jakimś forum
a silniki są projektowane raczej do pracy pod obciążeniem
#15
Napisano 20:57, 05.02.2011
Co innego pałowanie non stop do odcinki, to na pewno skraca żywotność silnika (m.in głowicy i panewek).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych