Rolka napinacza i pasek wielorowkowy 2.2 ictdi
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:24, 11.10.2010
Wymieniałem w swojej Hondzie Accord 2.2 ictdi napinacz paska wielorowkowego, i powiedziano mi w ASO w Markach, iż niepotrzebna jest rolka posrednia to zamotowana w pobliżu alternatora, gdyż Honda z niej zrezygnowala i żeby założyć krótszy pasek tylko niechcieli powiedzieć jaki?. Był 7PK2265 a jest 7PK1770 taki dobrał mi mechanik auto wydaje się pracować prawidłowo ale zastanawaim się czy ktoś spotakł się już z takim rozwiązaniem i czy założona jest dobra długość tego krótszego paska??
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:12, 13.10.2010
za tydzien bede wymieniał pasek na krótszy,i wymontowanie rolki pośredniej.
[ Dodano: 2010-10-13, 12:13 ]
Witam,
Wymieniałem w swojej Hondzie Accord 2.2 ictdi napinacz paska wielorowkowego, i powiedziano mi w ASO w Markach, iż niepotrzebna jest rolka posrednia to zamotowana w pobliżu alternatora, gdyż Honda z niej zrezygnowala i żeby założyć krótszy pasek tylko niechcieli powiedzieć jaki?. Był 7PK2265 a jest 7PK1770 taki dobrał mi mechanik auto wydaje się pracować prawidłowo ale zastanawaim się czy ktoś spotakł się już z takim rozwiązaniem i czy założona jest dobra długość tego krótszego paska??
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:22, 13.10.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:36, 13.10.2010
Pozdrawiam
#5
Napisano 20:05, 13.10.2010
a'TS czyli Yarek Drugi by lepo: http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/49389-ats-czyli-jarek-drugi-by-lepo/#entry773668</a></a>
#6
Napisano 23:22, 13.10.2010
niestety nic w zamieniku nie moge znalezc...04301RBD305
w rosji cos znalazlem za 2624 ruble
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#7
Napisano 21:43, 03.11.2010
#8
Napisano 17:08, 12.11.2010
Wymiana nie jest trudna trzeba sobie tylko przygotować specjalnie wydłużony klucz 14 do odciągnięcia rolki napinacza.
Długość nowego paska to 176cm, jak widać na rysunku jedną rolkę trzeba wymontować.
W ASO za pasek wołają około 40€.
[img][img]http://img337.imageshack.us/img337/7061/pasek3.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:06, 13.11.2010
pozdro
#10
Napisano 17:10, 13.11.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:14, 13.11.2010
ale sam też możesz to zrobic
1. odkrecasz nadkole jak przy wymianie żarówki pozycyjneju
2.używasz klucza 14 z przedłużka do poluznienia paska(starego dłuższego)
3.wyjęcie paska(jak w pun.2)
4.odkrecenie rolki posredniej jak na rysunklu
5.założenie nowego(krótszego) paska
6.nowy pasek pracuje ciszej i nie obciąża alternatora
#12
Napisano 17:38, 13.11.2010
no pewnie jest ciszej o wiele.
pozdro
Eliminacja rolki nie przyczyniła się zasadniczo do redukcji hałasu, pewnie zawsze coś ale raczej niezauważalnie, testowo odpaliłem też silnik bez paska żeby sprawdzić czy coś z osprzętu nie generuje nadmiernego hałasu ale okazało się że nie, z paskiem jak i bez silnik hałasuje tak samo.
Swój wymieniłem po 177 000 km i pasek w zasadzie nie wykazuje większych oznak zużycia jeszcze kilkadziesiąt tysięcy na pewno by pociągną...
Co do wymiany to naprawdę bez problemu da się to zrobić w garażu (80 funciaków drogą nie chodzi)
Ja to zrobiłem bez odkręcania nadkola (od góry)
#13
Napisano 17:39, 13.11.2010
#14
Napisano 17:44, 13.11.2010
#15
Napisano 17:56, 13.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych