Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Luz na kierownicy powyżej 90km/h.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:łochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 05.05.2018

Witam. Zauważyłem jakiś czas temu że gdy jadę więcej niż 90 km/h kierownica dostaje małego luzu ok 1 cm. Auto wtedy pływa na boki. Bedąc na przegllądzie sprawdzałem luzy w zawieszeniu i nic nie stwierdzono. Co ciekawe efekt ten pojawia się dopiero gdy przejadę parę kilometrów, na "zimnym" tego nie ma. Czy przyczyną mogą być niewyważone koła? Bo na sezon letni nie wyważałem kół. 


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:29, 05.05.2018

Koła na pewno nie
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#3 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:łochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 05.05.2018

Nie powiedziałem że czasem słychać stuknięcia odczuwalne na kierownicy gdy auto pływa po drodze. 


  • 0

#4 accord034

accord034
  • Administrator
  • 2930 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:53, 05.05.2018

Musi być luz na drążkach/końcówkach kierowniczych.
  • 0

#5 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:łochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 05.05.2018

sprawdzę jeszcze pod tym kątem, ale podobno luzów miało nie być. Oby to nie była maglownica...


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 20:25, 05.05.2018

Ja 3 dni temu lekko skręciłem luz na maglu.
Oczywiście zrobiłem znaki bazowych ustawień śruby.
Po odkręceniu kontry dokrecilem śrubę do lekkiego oporu (ok 15Nm), cofnalem do pozycji początkowej i dokrecilem ok 3mm na obwodzie kontry ( ok 1/3 skoku jaki zrobiłem na początku).
Auto przestało pływać przy delikatnych podmuchach z boku lub na nierównościach.
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq