na wstepie chce przywitac sie w gronie posiadaczy Hondy od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem hondy accord VI 1.8 .. wszystko ladnie pieknie ale strasznie mnie irytuje nisko siedzaca ''pupa'' w stosunku do wysoko stojacego przodu. bylem na stacji diagnostycznej zawieszenie cacy amorki przod okolo 70 % tyl ponad 70 ... panowie pytanie mozliwe zeby sprezynki tak usiadly ? wymiana na nowe uspokoi moje serce ? z gory dzieki za podpowiedzi w razie co pytac odpowiem z checia
#1
Napisano 20:42, 25.07.2017
#2
Napisano 21:01, 25.07.2017
#3
Napisano 22:33, 19.03.2018
Witam, i jak udało się koledze uporać z tą dysproporcją zawieszenia tył - przód ? Mam ten sam problem , a mianowicie też mam hatchback-a i i na seryjnym zawieszeniu mam z tyłu prześwit między oponą a błotnikiem 4 cm a z przodu 8~9 cm więc narciarz.... myślę nad zakupem nowych sprężyn na tył.
Ps. Dodam że auto kupiłem na obniżonym zawieszeniu i niedawno kupiłem używane, seryjne sprężyny w dobrym stanie (nie były pordzewiałe i w zasadzie lakier na nich był w dobrym stanie) i po wymianie auto stoi jak na zdjęciu: ... - na obniżonym stał równo gdyż przednie sprężyny były krótsze o przeszło ~7cm.
https://zapodaj.net/...416194.jpg.html
Użytkownik Syprinter edytował ten post 09:43, 20.03.2018
#4
Napisano 12:44, 08.04.2018
ja opuscilem autko -35mm zyskalem na prowadzeniu i wygladzie
#5
Napisano 20:06, 13.06.2018
ja opuscilem autko -35mm zyskalem na prowadzeniu i wygladzie
---- odnośnie problemów z niskim tyłem w hondach accord VI -----
Poprzednio miałem obniżone zawieszenie około 40mm , i auto stało wysokościowo równo , z tym że lewe tylne koło siedziało niżej od prawego tylnego o ponad półtora centymetra, i myślałem że to może kwestia sprężyn, i przy okazji podjęcia decyzji o przywróceniu auta do normalnej wysokości, zamontowałem standardowe sprężyny z tym że "w dobrym stanie" i teraz tył jest dużo niżej niż przód , a w dodatku lewe tylne koło jest nadal niżej od prawego o ponad 1cm co jest zauważalne i denerwujące. Wstępnie wytypowałem jednak że to kwestia sprężyn bo są za miękkie a przy zamontowanym gazie , nie raz jadąc w dwie osoby z dwoma lekkimi torbami tył siedzi jak przy max obciążeniu nie wiadomo czym, i w ogóle przy stawaniu na nierównościach widać że tylne sprężyny są strasznie miękkie - widać z czasem stal przemiękła jak stare trampki i trzeba albo wstawić sprężyny wzmocnione albo jakieś tuleje dystansujące aby zwiększyć naprężenie sprężyny. Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych