Parę dni temu pojawił mi się check engine, samodiagnostyka wykazała błąd 63. Po podpieciu pod komputer okazało się, że jest to błąd 0136 oraz 0138 czyli za wysokie napiecie drugiej sondy lambda tej za katalizatorem. Sprawdzałem przewody sondy i wszystko jest ok, nie ma uszkodzeń. Czy te błedy będa oznaczają, że sonda jest do wymiany? Czy może problem jest w katalizatorze? Kasowanie błędu pomaga na jakies 40 km i znowu zapala sie kontrolka silnika.
Sonda za katalizatorem błędy
Rozpoczęty przez
kseraf
, 14:06, 01.12.2014
VI sonda lambda blad 63 blad 0136 0138
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14:06, 01.12.2014
#2
Napisano 15:08, 01.12.2014
katalizator ma kod 67.
63 to problem z sondą. Do wymiany. Pisz do wolka.
#3
Napisano 12:34, 12.12.2014
Sonda wymieniona na używaną, a błąd dalej się pojawia. Napięcie na sondzie skacze podczas jazdy do ok 3,5V (sprawdzane interfejsem diagnostycznym).
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, sonda lambda, blad 63, blad 0136 0138
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych