11-B-63.pdf 68.46 KB 84 Ilość pobrań 11-B-62.pdf 44.69 KB 44 Ilość pobrań 11-B-68.pdf 70.75 KB 44 Ilość pobrań
#1
Napisano 17:31, 28.10.2014
11-B-63.pdf 68.46 KB 84 Ilość pobrań 11-B-62.pdf 44.69 KB 44 Ilość pobrań 11-B-68.pdf 70.75 KB 44 Ilość pobrań
#2
Napisano 21:58, 28.10.2014
Szpilki w przewód wbijasz, no i krokodylki i da się podłączyć.
Jeśli przetestujesz to daj znać, bo ciekaw jestem.
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#3
Napisano 12:22, 29.10.2014
wiem jak tylko nie mam jak wejść pod auto może jakoś z góry się da Albo może z obd2 da się odczytać napięcie na sondzie ...
#4
Napisano 16:40, 29.10.2014
a może przy kostce co sie wpina do ECU tam jak by znalazł który to kabel idzie z sygnałem to by było najlepiej. bo też taka informacja by mi sie przydała
http://www.accordklu...p=563034#563034
#5
Napisano 20:36, 29.10.2014
Nie ma znaczenia czy przy sondzie czy przy ECU się wepniesz.Jak Ci wygodniej.
#6
Napisano 06:56, 30.10.2014
wolałbym przy ECU tylko które to piny ech
http://www.accordklu...p=563034#563034
#7
Napisano 11:40, 30.10.2014
ESM ściągaj i sobie sam zobacz - naprawdę, fajny programik z adnymi do naszej Hani.
#8
Napisano 15:22, 30.10.2014
przecież masz w tym pdfie co sam załączyłeś- C16 to +sygnał sondy (biały przewód) C18 masa (czarno-zielony)
#9
Napisano 16:15, 30.10.2014
w sumie to jakieś rozwiązanie wpiąć się przy ecu. Nie popatrzyłem na rozrysowanie kostki - bardziej czytałem graf co po kolei sprawdzić. Dobrze by było przy okazji go nie spalić :P. Do ecu jest wygodne/swobodne dojście z kabiny ?
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:16, 30.10.2014
#10
Napisano 16:30, 30.10.2014
dojście jest w miarę dobre trzeba dywany poodginać. a to C16 I C18 to sa piny w kostce od ECU ?
http://www.accordklu...p=563034#563034
#11
Napisano 21:48, 30.10.2014
tak, a dla ułatwienia kostka ta jako jedyna jest koloru niebieskiego
#12
Napisano 11:34, 16.11.2014
Witam, bardzo proszę o ocenę pracy sondy. Silnik pracował w zakresie 750 do ~3800, uruchomienie na zimnym po nocy, odcinek około 5 km, 8 minut zapisu (cyfry w pionie to godzina) dane eksportowane z Torque. Przegladając dane w excelu wychodzi że przy ponad 3000 rpm sonda daje 2 odczyty na sekundę. No i na ile można ufać danym z Torque i Elm'a.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 14:53, 16.11.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lambda, f18b2, test, 6
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 Oct 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 Jun 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 Jun 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 Jun 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 Jun 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych