Tak jak mówisz
#211
Napisano 10:17, 03.07.2015
#212
Napisano 19:40, 29.07.2015
Witam
Z jaką siła dokręcić głowicę (Nm)?
Według instrukcji w pierwszym kroku dokręcić ja siłą 29Nm a potem dokręcić o 180 stopni.
Kluczem dynamometrycznym sprawdzałem i wyszło 110Nm , teraz pytanie czy taka siła powinna być?
#213
Napisano 15:53, 30.07.2015
Czemu nie zainstalujesz ESM ? Jakbys potrzebował to miałbyś od razu.
http://www.filedropp...stallationcontd
#214
Napisano 00:30, 04.08.2015
Czemu nie zainstalujesz ESM ? Jakbys potrzebował to miałbyś od razu.
Mam w pdf instrukcje (1600stron) i tam jest wszystko opisane ,własnie tak było tam napisane 29Nm a potem 180 stopni .
#215
Napisano 18:24, 11.09.2015
panowie czy to normalne ze po remoncie silnika tzn , 800km temu (wymieniane pierscienie , uszczelniacze , prowadnice zaworowe ) silnik spalil 0,8 litra oleju? czy to normalne po remoncie i wroci po dotarciu wszystko do normy czy dac auto na reklamacje?przymiezalem sie wlasnie na zmiane oleju z dotarciowego 10w40 na syntetykA 5W40 a tu niemile zaskoczenie;(
#216
Napisano 20:19, 11.09.2015
Wydaje mi się za dużo, mi po remoncie f23 po 1000km zeszło może 100ml potem już nic. Odkręć świece i poświeć na tłok powinien po obwodzie być suchy-matowy, jeśli widzisz mokre-odbijające światło tzn że pierścienie olej puszczają.
#217
Napisano 20:33, 11.09.2015
Nie wróci po dotarciu do normy. Może spadnie spalanie ale nie aż tyle.
#218
Napisano 21:21, 11.09.2015
panowie czy to normalne ze po remoncie silnika tzn , 800km temu (wymieniane pierscienie , uszczelniacze , prowadnice zaworowe ) silnik spalil 0,8 litra oleju?
To coś musiało pójść nie tak, może szlifierz spartolił robotę z głowicą a może mechanik niewłaściwie założył pierścienie olejowe na którymś cylindrze, raczej trzeba będzie reklamować usługę.
Happy Owner Never Drives Anything else.