Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Świece/przewody

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
824 odpowiedzi w tym temacie

#811 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:45, 29.05.2018

Przerwa jest 1,3mm zamiast 1,1 Możesz zmniejszyć przerwę i powinno grać.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:18, 29.05.2018

  • 1

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#812 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:17, 29.05.2018

Dzisiaj do K24A3 mi doszły DENSO SKJ20DR-M11 cena też przyjemna - 44,33zł za sztukę. Niby made in Japan, jak coś mogę dać namiary

Wrzuć zdjęcie z bliska samej świecy
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#813 A-rekt

A-rekt
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:WF
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:43, 29.05.2018

Wrzuć zdjęcie z bliska samej świecy

 

Proszę bardzo

 

Y2jGorp.jpg


  • 0

#814 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:00, 29.05.2018

To co najważniejsze, pod kapturkiem :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#815 A-rekt

A-rekt
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:WF
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 29.05.2018

To co najważniejsze, pod kapturkiem :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

Myślałem że bardziej chodzi o ten siatkowany napis nad którym wszyscy się zastanawiają :P  Telefon też nie łapie mi ostrości z takiej odległości i wariuje :/

 

jMKUGFY.jpg


Użytkownik A-rekt edytował ten post 19:20, 29.05.2018

  • 0

#816 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:52, 29.05.2018

Właśnie chodziło o ten napis i czcionkę oznaczenia ,która jest inna niż była..Fakt standardowe to co jest teraz sprzedawane...a kolega po prostu tylko podsumował,że liczy się iskra z platynowo irydowych elektrod :)


  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#817 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:28, 29.05.2018

No ba :)
Też bym taką chciał, ale muszę się zadowolić zwykłym NGK.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#818 A-rekt

A-rekt
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:WF
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:53, 29.05.2018

No ba :)
Też bym taką chciał, ale muszę się zadowolić zwykłym NGK.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

Za te akurat płaciłem tak jak pisałem wcześniej jakoś 44zł za sztukę, nie ma tragedii ale te co wyjęte NGK brązowe. W fakturach od Szwajcara nie doszukałem się wymiany świec, a autko mam dopiero od półtora miesiąca. Szarpanko na wolnych obrotach może być od świec? Zawory ustawione 2 tys km temu u Edsona a sprzęgło też jest wporządku.


Użytkownik A-rekt edytował ten post 20:55, 29.05.2018

  • 0

#819 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 21:13, 29.05.2018

Przed chwilą zmienione, pojeździj.. Bo stare już były mocno dojechane..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#820 pan2m

pan2m
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 30.05.2018

Przerwa jest 1,3mm zamiast 1,1 Możesz zmniejszyć przerwę i powinno grać.

Dzięki za odp i podpowiedz pozdro


  • 0

#821 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:26, 31.05.2018

Pany, czy wyscie oszaleli?:P Ktos te przerwy naprawde zmienia? Denso/ngk? Mam ngk, na PB to wszystko chodzi, nawet najwieksze *cenzura* pojdzie na PB, na lpg mam pewne watpliwosci. Wiec mam pytanie. Jak wiele osob zmienia przerwy przy LPG, a jezeli, to dlaczego? (pomijam fakt ze lpg wywala mi kata jak 'zona' zamuli auto) Moim zdaniem to jakis glupi polsrodek, bo czasem je ok, czasem nie.

 

PS: fakt, nie ma mowy o lpg, anuluje wpis:P


Użytkownik pepedombo edytował ten post 13:38, 31.05.2018

  • 0

#822 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:10, 31.05.2018

Nie wiem do czego pijesz ? Poczytaj o co ci chodzi w tym przypadku.Nikt nawet nie wspomina o LPG :)

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:10, 31.05.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#823 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 08.07.2018

Uwaga na świece bosch iridium r6 rozpadła sie po 7 tysiącach , o mało środek nie wpadł do silnika pękła i przepuszczała ciśnienie .
  • 0

#824 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:43, 23.11.2018

Panowie, sklep swiece-zaplonowe.pl uparcie twierdzi że DENSO SKJ20DR-M11 (Irydowe o wydłużonej żywotności) nie nadają się do LPG, i proponują BOSCHa którego nie chcę. 

 

Macie jakieś dobre lub złe doświadczenia z SKJ20DR-M11 z LPG w VII 2.0? 


  • 0

#825 Repcak

Repcak
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 27.03.2019

Witam

 

Znalazłem odpowiedniki przewodów wysokiego napięcia NGK do wszystkich modeli silników.

Wrzucam jpg z wykazem dla zaoszczędzenia czasu szukających.

Załączone pliki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq