Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania auta na wolnych obrotach K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
245 odpowiedzi w tym temacie

#241 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 376 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport custom
  • KM:~155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 17.05.2017

Obroty podnosi Ci komp po tym jak pójdzie do niego sygnał, że silnik został obciążony. Przyczyn może być tak naprawdę wiele więc przydałby się jakiś kumaty i uczciwy macher.

Możesz zacząć od czyszczenia zaworu IAC przy przepustnicy razem z nią samą, odpowiedzialnego za ustawienie odpowiedniej wartości niskich obrotów.


  • 0

Mój CL7 >>  http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=26433

Car Power (GPS) 0-100km/h - 7,9s :cwaniak:


#242 Marmark

Marmark
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:53, 17.05.2017

Może ELD ? 

Electric load detector - detektor obciążenia elektrycznego. Powinien być w skrzynce z bezpiecznikami. Daje sygnał do ECU. 

W tematach o ELD zwracają uwagę, żeby sprawdzić masy, alternator i czy akumulator nie jest uszkodzony. Były też uwagi o IACV. 


  • 0

#243 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:53, 19.05.2017

To muszę sprawdzić ten detektor ELD. Alternator miałem regenerowany niecały miesiąc temu więc on odpada, jeszcze przeczyszczę przepustnicę oraz zawór IAC. Mam nadzieje, że to pomoże. Co do akumulatora nie mam pojęcia w jakim on jest stanie bo z takim kupiłem samochód i jeżdżę ponad rok i na razie jest wszytko ok, ale podjadę żeby go testerem potraktowali.


  • 0

#244 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:10, 31.05.2017

W końcu rozwiązałem u mnie temat drgań na wolny obrotach podczas załączania się wentylatora klimy.

Winowajcą okazała się brudna ( zasyfiona ) przepustnica. Od strony kolektora cała czarna, a w miejscu gdzie obraca się tależyk w przepustnicy z nagaru zrobiła się jakby uszczelka która uszczelniała przepustnice nawet jak była delikatnie otwarta do pracy na biegu jałowym.

Czyszczenie płynem do turbo (płyn na szmatkę i szorowanko), potem jeszcze wymiana uszczelki po przepustnicą.

Po czyszczeniu przepustnicy ( ja mam K24A3 więc u mnie jest elektryczna przepustnica ) jest bajka.

Bez obciążenia obroty stoją na ok 650 jak załącza się wentylator klimy wzrastają do około 740.

W końcu brak denerwującyh mnie drań które doprowadzały mnie do białej gorączki.  :fala:  


  • 0

#245 accordmax

accordmax
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive + navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 15.04.2018

Podpinam się do tematu z problemem drgań, u mnie obroty spadają w momencie jak wcisnę blokadę wszystkich zamków, aż autem zadrży, oczywiście efekt tylko na wolnych obrotach..Czemu podczas tak małego obciążenia jak zamki tak bardzo spadają obroty? Czy może to być akumulator, ostatniej zimy kleknął mi 2 razy.


  • 0

Dotychczas: Civic VI, VII,VIII,  Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0


#246 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 376 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport custom
  • KM:~155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 16.04.2018

Komp powinien regulować napięcie przy każdym obciążeniu, chyba że w ogóle jest ono za słabe więc przekrojowo elektrykę bym sprawdził.


  • 0

Mój CL7 >>  http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=26433

Car Power (GPS) 0-100km/h - 7,9s :cwaniak:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq