Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zużyty katalizator - co w jego miejsce?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#76 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1,428 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:00, 06.04.2017

Trzeba poczekać komu najszybciej wypadnie termin obowiązkowego badania technicznego już po wprowadzonych zmianach, to szybko dowiemy się jakie katalizatory się nie nadają ;)

Oczywiście joke, jakby ktoś nie załapał.

 

Ale dołączam do grona czekających na tego typu informacje, bo jak się okazało już po zakupie samochodu, któryś z poprzedników już pozbył się kata... Za miesiąc będę w SKP to podpytam co i jak. Przy okazji może uda się zmierzyć Hankę tak jak stoi.

Pisałem w innym wątku, mi nie chcieli podbić już w zeszłym roku.


  • 0

#77 User32

User32
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:10, 06.04.2017

Ooo! To jakiś mocno nadgorliwy zespół testujący Ci się trafił, bo teoretycznie skoro jeszcze nie ma wytycznych, to nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie nie chcieli (no chyba, że jakieś przepisy to jednak regulują?)

Jak rozwiązałeś temat @toki?


  • 0

#78 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5,939 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 50
Super

Napisano 09:32, 06.04.2017

Hej :)

Jak to na jakiej podstawie??

Auto nie spełniło norm spalin i tyle (póki co z reguły nie sprawdzają tego na SKP, a jeśli już to nie przejmują się zbytnio wynikami)...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#79 damian_acc

damian_acc
  • Klubowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Parczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Upgrade S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:33, 06.04.2017

W marcu miałem przegląd. Na moją prośbe został przeprowadzony pomiar czystości spalin. Prawie dwa razy ponad norme :D Ale przegląd podbity. Mam ten tłumik przelotowy który wcześniej podlinkowałem. Ale po zmianie przepisów pieczątki nie dostane. Diagnosta twierdził że nowe przepisy wejdą od 1 czerwca 2018.


Użytkownik damian_acc edytował ten post 09:40, 06.04.2017

  • 0

#80 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4,265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:21, 06.04.2017

Na upartego trzeba będzie zakładać kata na przegląd :-D
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#81 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 442 postów
  • Skąd:Nasielsk WND
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:42, 06.04.2017

Możecie w skrócie powiedzieć o co chodzi z tymi "nowymi" przeglądami bądź poratować linkiem? 
Poza tym, jakoś nie chce mi się wierzyć, że nagle wszystkie SKP będą tak rygorystycznie wykonywały pomiar spalin, u mnie potrafią podbić przy 30% sprawności amortyzatorów, to co tam jakieś spaliny. Najwyżej trzeba będzie doliczyć 25 zł na czystą. 


  • 0

#82 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1,428 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:02, 06.04.2017

Killaz,

to nie są nowe przepisy, to obowiązuje od dawna ,tylko wszyscy mają to w dupie, bo zależy im na kasie od klienta, jak od jesieni wejdzie płacenie z góry za przegląd to się zacznie ciekawie

 

Ooo! To jakiś mocno nadgorliwy zespół testujący Ci się trafił, bo teoretycznie skoro jeszcze nie ma wytycznych, to nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie nie chcieli (no chyba, że jakieś przepisy to jednak regulują?)

Jak rozwiązałeś temat @toki?

żaden nadgorliwy zespół, sprawdzali samochód tak jak powinno być zgodnie z przepisami.  A rozwiązałem ,pojechałęm w inne miejsce, ale wcale nie jest to dla mnie rozwiązanie sytuacji, bo co roku bedzie to samo.


  • 0

#83 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:06, 06.04.2017

Coś poważnego musi nadejść jak mój znajomy diagnosta mimo zawsze wielu "nie tak" podbijał mi w każdym samochodzie przegląd, a ostatnio stwierdził, że przez wycięty katalizator tego przeglądu mi nie podbije :)


  • 0

#84 User32

User32
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:20, 06.04.2017

To niezłe dymy się dzieją. Najpierw przewody, teraz katalizatory...za nowe auta mamy, bo jeszcze mają się do czego doczepić ;)


  • 0

#85 krzyho0661

krzyho0661
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:18, 08.04.2017

Panowie z racji,ze wiekszosc linkow juz nie dziala to mam pytanie.Posiadam acco vi i katalizator mam z wejsciem na sonde.Czy ktos montowal cos takiego jak w linku nizej? Czy nie swieci sie po tym check i czy nie jest za glosno po wstawieniu tego? http://allegro.pl/ho...6768471290.html


Użytkownik krzyho0661 edytował ten post 06:21, 08.04.2017

  • 0

#86 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:17, 08.04.2017

Planuje wybebeszyć zawartość katalizatora, ale mam drugą sonde, więc czy taki emulator bedzie dobry?
http://allegro.pl/em...6340636707.html


  • 0

#87 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 922 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:37, 08.04.2017

Bardziej szedlbym w emylator kątowy z otworem fi 3 .ja mam taki w k24 i zadnych bledow nie ma

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#88 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:08, 08.04.2017

Czyli taki:_
http://allegro.pl/em...6774228928.html


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq