Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. ATR

VI ACCORD typeR

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 27.06.2017

Witam

Mam mały problem. W przeciągu trzech miesięcy drugi raz mi wywali błąd a dokładnie wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze .

Działo się jak ruszyłem przejechałem jakiś odcinek było delikatne przydławienie i nagle zaświecił się check ale auto później normalnie chodziło jak i przed wywaleniem błędu ( brak szarpania, brak drgania, normalnie przyśpieszał)

Po pierwszym razie wymieniłem świece na nowe ale po jakimś czasie ponownie wywalił błąd. Obecnie czekam za zamówione przewody WN (Oryginał Honda jadą z Japonii ale dużo taniej niż u Nas).

Dodam jeszcze że zaczęło się to dziać jak zrobiło się ciepło.

Proszę z waszej strony o rady. Najpierw się chcę doradzić a prawdopodobnie za tydzień postawie auto u mechanika.

Pozdrawiam


Użytkownik Koscielny edytował ten post 16:42, 27.06.2017

  • 0

Witam!!!


#2 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:50, 27.06.2017

Jeśli dzieje się to tak rzadko, to ciężko będzie stwierdzić na 100% przyczynę. Wypadałoby jeszcze zaglądnąć do rozdzielacza i cewki.


  • 0

#3 Kolos

Kolos
  • Klubowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 27.06.2017

W moim przypadku pomogła regulacja zaworów i od tego proponowałbym zacząć.
  • 0

#4 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 27.06.2017

Robiłem regulację zaworów.


  • 0

Witam!!!


#5 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:33, 27.06.2017

Przy okazji niech ci sprawdzi mechanik ciśnienie sprężania.


  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:46, 27.06.2017

Tak jak kolega wyżej.


  • 0

#7 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 27.06.2017

Mam nadzieję że nie będzie kosztowne w naprawie.


  • 0

Witam!!!


#8 Pejot

Pejot
  • Klubowicz
  • 3635 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:07, 27.06.2017

Kup nową cewkę, polecam angielskie Mobiletron.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#9 Dejwiss

Dejwiss
  • Klubowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 27.06.2017

Gdzie taka cewkę w PL można kupić do naszych 6 genów ? Na haparts sprzedali mi do civic i musiałem odsyłać. ..

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 265 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:07, 27.06.2017

Cewka załatwi sprawę. Wymień i obserwuj
  • 0

#11 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 28.06.2017

Na dniach wymienie i zobaczymy. Bede pisal jak cos.

Pozdro

Dzieki za pomoc


  • 0

Witam!!!


#12 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 20.08.2017

Witam

Praktycznie caly zaplon wymieniony (swiece, przewody, palec, kopulka i cewka).

Na zimnym chodzi rowno i stabilnie a jak sie rozgrzeje to troche kuleje.


Jest ktos z okolic Warszawy co zajmuje sie mechanika i mi pomoze w usunieciu tej usterki?

Widzialem sie juz z mechanikami i kazdy mowil cos innego.


  • 0

Witam!!!


#13 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 20.08.2017

Dodam jeszcze ze po jakims czasie jak wypadal zaplon na jednym cylindrze pozniej wypadl zaplon na 3 cylindrach.


  • 0

Witam!!!


#14 dudix1983

dudix1983
  • Klubowicz
  • 302 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:05, 22.08.2017

A na sttarych świecach też tak się robiło?

Spróbuj założyć stare świece i sprawdź czy jaak się zagrzeje to znowu będzie wypadal.

Kolejna rzecz do sprawdzenia to czujniki na kole zebatym wały pod osłoną rozrzadu... można miernikiem sprawdzić czy trzymają taka sama opornosc..
  • 0

#15 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:28, 22.08.2017

Rozrząd ok?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, ACCORD typeR

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq