Witam, jak auto postoi tak ze 3 dni to po odpaleniu przez chwile nierówno pracuje, jak diesel i obroty od około 1100 powoli rosną do 1500-1600 i wszystko się uspokaja, wszystko trwa do 5-10s. Dziś natomiast auto w ogóle nie chciało odpalić po postoju od wtorku. Rozrusznik kręcił żwawo i silnik już jakby zaczynał odpalać ale po puszczeniu kluczyka zaraz stawał, dopiero po długim kręceniu z trudem odpalił, i na początku pracował strasznie, telepało go itp, po paru sekundach zaczął pracować normalnie. Pod maską na osprzęcie widać wszędzie nalot wilgoci, dopiero po paru minutach pracy wszystko odparowało.
#1
Napisano 16:45, 18.12.2015
#2
Napisano 18:50, 18.12.2015
Przyczyn może być sporo.
Czy możesz przedstawić historię serwisową jakieś 80tkm wstecz lub 2 lata ?
W pierwszej kolejności ustawienie luzów zaworowych i układ zapłonowy
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#3
Napisano 09:32, 19.12.2015
Użytkownik adrionGT edytował ten post 09:32, 19.12.2015
#4
Napisano 09:46, 19.12.2015
Auto garażowane czy pod chmurką stoi? Jeśli na dworze parkowane, to możliwe, że wilgoć tak działa na przewody ( może masz juz do wymiany) lub pozostałe elementy ukł. zapłonowego. Zawory to podstawa, ale żeby tak nagle......? co nie zmienia faktu, że sprawdzić powinieneś.
#5
Napisano 10:00, 19.12.2015
Przy takich objawach zdecydowanie nie uruchamiaj autka na siłę. Proponuję zrobić ten pierwszy mały kroczek i umówić się jak najszybciej z łebskim specem od zaworów
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#6
Napisano 10:03, 19.12.2015
Auto stało te 3 dni pod dachem. Jak już zapaliło i będzie użytkowanie codziennie to nie ma problemu, problem dopiero jest jak postoi 2-3 dni. Ale jak już pisałem po prostu dziwnie pracował przez chwile a dopiero wczoraj pierwszy raz miał aż taki problem z odpaleniem.
#7
Napisano 01:48, 22.12.2015
Regulacja zaworów to podstawa, a wilgoci to żaden samochód nie lubi.
Sprawdź układ zapłonowy, sprawdź aparat czy nie zbiera sie w nim wilgoć i w jakim stanie jest.
Przewody WN i świece też prześwietl.
Na początku sprawdzić podstawowe rzeczy a potem można dalej kombinować.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, silnik
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych