Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ciężko odpala po dłuższym postoju

VI accord silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 adrionGT

adrionGT
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 18.12.2015

Witam, jak auto postoi tak ze 3 dni to po odpaleniu przez chwile nierówno pracuje, jak diesel i obroty od około 1100 powoli rosną do 1500-1600 i wszystko się uspokaja, wszystko trwa do 5-10s.  Dziś natomiast auto w ogóle nie chciało odpalić po postoju od wtorku. Rozrusznik kręcił żwawo i silnik już jakby zaczynał odpalać ale po puszczeniu kluczyka zaraz stawał, dopiero po długim kręceniu z trudem odpalił, i na początku pracował strasznie, telepało go itp, po paru sekundach zaczął pracować normalnie. Pod maską na osprzęcie widać wszędzie nalot wilgoci, dopiero po paru minutach pracy wszystko odparowało. 


  • 0

#2 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1808 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Super

Napisano 18:50, 18.12.2015

Przyczyn może być sporo.

Czy możesz przedstawić historię serwisową jakieś 80tkm wstecz lub 2 lata ?

 

W pierwszej kolejności ustawienie luzów zaworowych i układ zapłonowy


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#3 adrionGT

adrionGT
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 19.12.2015

Mam dużo faktur na serwisy i naprawy. Przekopie je później i napiszę co znalazłem. Właśnie w pierwszej kolejności pomyślałem o luzach zaworowych.

Użytkownik adrionGT edytował ten post 09:32, 19.12.2015

  • 0

#4 snickers1975

snickers1975
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:kujawsko-pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 19.12.2015

Auto garażowane czy pod chmurką stoi? Jeśli na dworze parkowane, to możliwe, że wilgoć tak działa na przewody ( może masz juz do wymiany) lub pozostałe elementy ukł. zapłonowego. Zawory to podstawa, ale żeby tak nagle......? co nie zmienia faktu, że sprawdzić powinieneś.


  • 0

#5 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1808 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Super

Napisano 10:00, 19.12.2015

Przy takich objawach zdecydowanie nie uruchamiaj autka na siłę. Proponuję zrobić ten pierwszy mały kroczek i umówić się jak najszybciej z łebskim specem od zaworów :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#6 adrionGT

adrionGT
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:03, 19.12.2015

Auto stało te 3 dni pod dachem. Jak już zapaliło i będzie użytkowanie codziennie to nie ma problemu, problem dopiero jest jak postoi 2-3 dni. Ale jak już pisałem po prostu dziwnie pracował przez chwile a dopiero wczoraj pierwszy raz miał aż taki problem z odpaleniem.


  • 0

#7 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 171 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:48, 22.12.2015

Regulacja zaworów to podstawa, a wilgoci to żaden samochód nie lubi.

Sprawdź układ zapłonowy, sprawdź aparat czy nie zbiera sie w nim wilgoć i w jakim stanie jest.

Przewody WN i świece też prześwietl.

Na początku sprawdzić podstawowe rzeczy a potem można dalej kombinować.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq