Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Grzejący się silnik ?

VI silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 cezarygb

cezarygb
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:25, 06.06.2015

Mam taki problem od kilku dni posiadam Auto i zauważyłem iż po dłuższej jeździe auto Bardzo mocno się grzeje pod maską. Nawet do takiego stopnia iż czuć spaleniznę przy otwartych drzwiach samochodu, najbardziej czuć od strony pasażera przy nadkolu. Wskaźnik Temperatury jest poniżej połowy.

 

 

1.8 i 136 km 2000r 


Użytkownik cezarygb edytował ten post 03:30, 06.06.2015

  • 0

#2 Muzyk-Grzes

Muzyk-Grzes
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Wałbrzych
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:03, 06.06.2015

Spalenizna jakiego typu? Bo zapachy mogą być różne, spalony olej ,płyn chłodniczy itp. 

Co do temperatury to jeśli trzyma się poniżej połowy i nie wybija płynu do zbiorniczka tak żeby wydostawał się poza niego (zapełnia zbiorniczek i wypływa dalej) to znaczy że wszystko jest OK. A spalenizna z nadkola to może by nie odbijający klocek ,który cały czas trze.


  • 0

#3 cezarygb

cezarygb
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 06.06.2015

spalenizna typu przypalającej się patelni czyli stopionego metalu. ale uspokoiłem się bo faktycznie klocki mi z przodu piszczą :) także bardzo Dziękuję.

NA tą chwilę muszę wymienić same klocki czy też z tarczą ? 


Użytkownik cezarygb edytował ten post 10:36, 06.06.2015

  • 0

#4 Mardi85

Mardi85
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Chocianów
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 14.06.2015

Spalenizna jakiego typu? Bo zapachy mogą być różne, spalony olej ,płyn chłodniczy itp. 

Co do temperatury to jeśli trzyma się poniżej połowy i nie wybija płynu do zbiorniczka tak żeby wydostawał się poza niego (zapełnia zbiorniczek i wypływa dalej) to znaczy że wszystko jest OK. A spalenizna z nadkola to może by nie odbijający klocek ,który cały czas trze.

JA mam taki problem ze smierdzi mi paliwem jak przelaczam na paliwo i teraz silnik muli mi masakrycznie i faluja obroty.


  • 0

#5 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1179 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:46, 14.06.2015

Hi @cezarygb,

Chyba jasne że na odległość to można tylko na wyczucie coś polecić.
 

Wygląda że @Muzyk-Grzes ma racje!  a040.gif

Spalone klocki maja specyficzny zapach, czasami czuć je to na autobanie.
 

Przy takich problemach zwykle trzeba wymienić zaciski (bo zablokowane, bo stare), do tego tarcze (bo zjechane) i klocki (bo spalone).
 

Może być także masz problem z przewodem hamulcowym po prawej stronie ale nie będziemy tu wszystkich opcji omawiać.

Możesz poszukać coś na ten temat na forum, bo ten temat już był. :adios:


Użytkownik Kardynal edytował ten post 23:48, 14.06.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#6 jacko13

jacko13
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 26.06.2015

Zobacz czy nie poszedł Ci wiatrak bo też tak miałem
  • 0

#7 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 07.07.2015

Podłączam się pod temat. Wiem, że jest mnóstwo tego typu problemów, ale nie znalazłem takiego przypadku jak u mnie. Jestem świeżo po kapitalnym silnika. Przed wstawieniem na remont temperatura cieczy chłodzącej osiągała prawie maksimum i nie włączały się wiatraki. Obecnie przy kapitalnym mechanik wymienił dwa czujniki temperatury (taki z zieloną wtyczką i ten pod aparatem zapłonowym). Samochód jest włączony nabiera temperatury, która winduje pod górną kreskę. Niestety wentylator się nie włącza. Załączam klimę i włączają się oba wiatraki, ale temperatura nie spada. Wyłączam klimę, ustawiam klimatronik na 32 stopnie i temperatura spada do położenia prawidłowego. Co może być skopane?
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Administrator
  • 2930 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:17, 07.07.2015

Szukaj spalonego bezpiecznika.
  • 0

#9 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:47, 07.07.2015

Kolego Dlubson najpierw sprawdz czy oba weze do chlodnicy gorace, moze termostat sie nie otwiera.


  • 0

#10 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:25, 08.07.2015

Termostat pracuje prawidłowo. O bezpieczniku nie pomyślałem. Wiem, że w chłodnicy jest też czujnik, tylko nie potrafię go zlokalizować.
  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 5174 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 70
Super

Napisano 08:05, 08.07.2015

w chłodnicy nie ma czujnika w 6 genie. w 7 genie jest. u ciebie czujnik na obudowie termostatu decyduje od załączaniu się wentylatorów. oraz jak brałeś czujnik 1 pinowy pod aparat zapłonowy to zamienniki źle pokazują.  i tak na marginesie te wszystkie czujniki na obudowę termostatu i pod aparat zapłonowy zamienniki padają bardzo często. lepszy jest oryginalny nawet uzywany ale oby był OEM


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#12 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 08.07.2015

W takim razie poszukam oryginalnego uzywańca.
  • 0

#13 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 08.07.2015

Czy czujniki w poliftach F18B2 i w F20B6 są takie same jak w przedliftach?
  • 0

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 5174 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 70
Super

Napisano 11:38, 09.07.2015

tak w każdym 6 genie są takie same


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#15 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1197 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 34
Super

Napisano 09:23, 13.07.2015

To ja też się podepnę pod temat :-P

Po dłuższej jeździe z prędkościami ok 140 - 160 i wyżej temperatura podnosi się do połowy a czasem trochę wyżej... nie sprawdzałem jak wysoko się podniesie :-P

Wiatraki normalnie się załączają, węże od chłodnicy górny i dolny oba gorące jednakowo... Zbiorniczek wyrównawczy ma stan, nic się nie podnosi nie ubywa. Może pompa wody nie domaga? Jakiś pomysł co można jeszcze sprawdzić? Dymić na biało też nie dymi, ani na żaden inny kolor.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq