Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana rozrządu F22B5

V rozrząd F22B5

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 03.02.2014

Witam,chciałbym sie zabrać za wymiane rozrządu w swojej coupe z silnikiem F22B5,ogólne pojecie mam jak to zrobic ale chetnie bym zobaczyl jakiś manual,schematy i inne pomoce teoretyczne żeby nie narobić sobie problemu..posiada ktoś co mi pomoże wymienić ten rozrząd w tym silniku?


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 15:19, 04.02.2014

Jak stoisz z angielskim?

W manualu jest opis jak wymienić rozrząd.


Poza tym poczytaj najpierw 

http://www.accordklu...ozrząd-wymiana/


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 04.02.2014

Jeżeli chodzi o jezyk mechaniczny to może być cieżko niestety,ten Accord 6gen, z silnikiem F18B2 ma taki sam rozrząd? albo chociaz podobny? 


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 21:38, 04.02.2014

Robisz tak samo. Mam polską instrukcję też, tyle nie ma w niej np informacji, żeby przy napinaniu paska cofnąć o 3 zęby czy jakoś tak.

Generalnie - wymiana wygląda tak samo jak w VI genie w linku który wklejałem wcześniej.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#5 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:19, 05.02.2014

ok,posłużę się informacjami z tego linku.Dzieki za pomoc  ;-)


  • 0

#6 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 13.02.2014

Długo walczyłem z śrubą na wale,ale udało sie wymienić  :D  pompa wody była w dobrym stanie wiec jej nie wymieniałem,niestety spóźniłem sie z oddaniem jej do sklepu i pan sklepikarz mi jej już nie przyjął..Jakby ktoś chciał to chętnie sprzedam,pompa firmy DOLZ.Kosztowała 90 zł (mam dowód zakupu) sprzedam za 80 z przesyłką   :)


  • 0

#7 Piękny Maryjan

Piękny Maryjan
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:NKE/Reszel
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 13.02.2014

 

 pompa wody była w dobrym stanie wiec jej nie wymieniałem

 

A szkoda, skoro i tak miałeś ją na wierzchu :).

 

Nie jest to jakiś duży wydatek, a rzeczy martwe potrafią być złośliwe ;).


  • 0

"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni." O. Wilde


#8 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 13.02.2014

Są podzielone zdania na temat wymiany pompy dobrej pompy,ja wolałem zostać przy starej na której nie było widać zużycia 


  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Klubowicz
  • 3635 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:52, 14.02.2014

 

.Jakby ktoś chciał to chętnie sprzedam,pompa firmy DOLZ.Kosztowała 90 zł

 

 

To może nawet i lepiej, że nie zakładałeś tej pompy firm Dolz  za 90 zeta, na bank chińszczyzna ...

 

Fabryczna pompa wytrzymuje ponad 200kkm o potem może zaczął hałasować lub cieknąć to jak już wymieniać ori pompę to na japońską np. Aisin, GMB, Nissan Pump.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 CAR-DOM

CAR-DOM
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:17, 14.02.2014

Panowie sory za wpięcie sie w temat ale nigdy pompy DOLZa nie nazywajmy chińszczyzną. Produkowane głównie do aut europejskich jakością przewyższają RUVILLE i wiele innych. Ostatnio bardzo często w zestawach INA owa pompa widnieje. Jeżeli chodzi o Azję najlepsze to AISIN, GMB ewentualnie NPW JAPAN.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, rozrząd, F22B5

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq