Skocz do zawartości

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Nadwozie

Wszystko o karoserii, zderzakach, szybach, wycieraczkach...

  • 1410 tematów
  • 16419 odpowiedzi
Poradnik jakie wycieraczki... - ostatni post przez Statom

Wnętrze

Wszystko o tym co znajduje się w środku ;-)

  • 1118 tematów
  • 10449 odpowiedzi
Żarówka Check engine - ostatni post przez Marines90

Układ napędowy

Wszystko o sprzęgłach, ośkach, półośkach i skrzyniach biegów...

  • 1238 tematów
  • 13051 odpowiedzi
Sprzeglo bierze tuz  przy p... - ostatni post przez rekebukus

Układ hamulcowy

Wszystko o hamulcach, tarczach, bębnach, klockach...

  • 887 tematów
  • 12870 odpowiedzi
Jakie klocki i tarcze ? - ostatni post przez creon

Układ kierowniczy

Wszystko o kierownicy, drążkach, wspomaganiach...

  • 438 tematów
  • 5255 odpowiedzi
Brak wspomagania - Pompa wy... - ostatni post przez Lukasz_wrocek

Układ elektryczny

Wszystko co ma związek z prądem elektrycznym. Akumulatory, alternatory, przewody, bezpieczniki podświetlanie itp

  • 3549 tematów
  • 27549 odpowiedzi
Czy czyjnik TPS z 2,2 diesl... - ostatni post przez Zajdelek

Układ wydechowy

Wszystko o wydechach...

  • 152 tematów
  • 2811 odpowiedzi
Skuteczność bandaży termicz... - ostatni post przez wujasss666

Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie

Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie

  • 839 tematów
  • 7233 odpowiedzi
jaka chłodnica (skraplacz)... - ostatni post przez skubiszek

Zawieszenie

Wszystko o amortyzatorach, wahaczach, sprężynach...

  • 1056 tematów
  • 13084 odpowiedzi
Wymiana łożyska tył i gorąc... - ostatni post przez pablo.see

Silniki

Jak sama nazwa wskazuje ;-)

  • 3443 tematów
  • 47011 odpowiedzi
Accord VIII - Spalanie i-DT... - ostatni post przez damian18wdz

Instalacje gazowe

Wszystko o instalacjach gazowych, emulatorach...

  • 1083 tematów
  • 13858 odpowiedzi
Polecane zakłady gazowe - ostatni post przez blow

Audio / DVD / Navi / CB

Wszystko o tym, co uprzyjemnia nam czas w naszych autkach...

  • 1467 tematów
  • 17889 odpowiedzi
Najnowsze mapy?? - ostatni post przez dario83

Tuning


  1. Mechaniczny,
  2. Optyczny

Wszystko o tym, co upiększa lub ulepsza nasze autka...

  • 728 tematów
  • 18019 odpowiedzi
Air Ride do Acco. - ostatni post przez sienka

Opony / Felgi

Jak sama nazwa wskazuje ;-)

  • 1188 tematów
  • 15986 odpowiedzi
Ciśnienie w oponach wszystk... - ostatni post przez dejwiss11

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Diagnostyka/Techniczne

  • 855 tematów
  • 7307 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez damian83.

Zrób to sam

Opisy czynności, które możecie wykonać sami.

  • 279 tematów
  • 9890 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez szumek80

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Zloty

Wszytko co dzieje się bez używania komputerów :)

  • 106 tematów
  • 3378 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Jarek

Klubowicz

Dostęp tylko dla Klubowiczów, tutaj znajdziesz więcej niż na forum. m.in instrukcje PDF, opisy, manuale.

  • 74 tematów
  • 493 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez djnero

Strefa partnerska

Prezentacja firm polecanych przez HAKP - zniżki dla Klubowiczów!!!

  • 13 tematów
  • 1867 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Marecki

Serwisy / Sklepy / Producenci

  • 14 tematów
  • 558 odpowiedzi
Transfery pieniędzy UK-... - ostatni post przez Nuku

Regionalne


  1. dolnośląskie,
  2. kujawsko-pomorskie,
  3. lubelskie,
  4. lubuskie,
  5. łódzkie,
  6. małopolskie,
  7. mazowieckie,
  8. opolskie,
  9. podkarpackie,
  10. podlaskie,
  11. pomorskie,
  12. śląskie,
  13. świętokrzyskie,
  14. warmińsko-mazurskie,
  15. wielkopolskie,
  16. zachodniopomorskie,
  17. UK,
  18. Irlandia

Nasze lokalne społeczności

  • 1129 tematów
  • 63703 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Olas

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Wszystko o wszystkim

Piszemy co tylko przyjdzie do głowy :)

  • 213 tematów
  • 3672 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez cthsqd

Beczka śmiechu :)

Pośmiejmy się trochę: linki, fotki, kawały ...

  • 4 tematów
  • 7164 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez TaryfiX

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Garaż - Sprzedam Auto

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów. Zapoznaj się z Regulaminem Działu Giełda

  • 4896 przekierowań

Sprzedam


  1. Opinie o sprzedawcach,
  2. [S] Pojazd HAKP,
  3. [S] Pojazd obcy,
  4. [S] Części,
  5. [S] Inne

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów. Zapoznaj się z Regulaminem Działu Giełda

  • 261 tematów
  • 2560 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez wolek

Kupię


  1. [K] Pojazd,
  2. [K] Części,
  3. [K] Inne

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów.

  • 152 tematów
  • 265 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez micky

Zamienię

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów.

  • 4 tematów
  • 4 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez przemkowal

Samochody z ogłoszeń


  1. Porady przedzakupowe,
  2. Podejrzane samochody - Baza tylko do czytania.

  • 546 tematów
  • 5487 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez olek1305

Zakupy grupowe

Organizujemy się aby kupić taniej.

  • 20 tematów
  • 3056 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez TaryfiX

  • 574753 Napisanych postów
  • 16077 Wszystkich użytkowników
  • Tom Gray Najnowszy użytkownik
  • 294 Najwięcej aktywnych

36 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

9 użytkowników, 15 gości, 12 anonimowych   (Wyświetl pełną listę)


michal750, Google, Bing, Karol1988, grzechh, Piekielny, Beniuś, n1eobecna, Paprot, KamilM, Konrad D. Drzewiec Tourer



Toggle shoutbox Shoutbox

na shoutbox'ie obowiązuje całkowity zakaz umieszczania ogłoszeń

UWAGA !

i dobrze radzę przeczytaj to co jest napisane drobnym drukiem - na shoutbox'ie obowiązuje całkowity zakaz umieszczania ogłoszeń czy to jest kur... jasne :)

krisss111 (06:20, 25.06.2015) Cześć wszystkim
emil6 (06:53, 25.06.2015) Witam witam
emil6 (06:54, 25.06.2015) Ja za to mge powiedzieć ze juz mam weekend:-)) tylko jakies 400km do domu trzeba dojechac
szmeru (06:57, 25.06.2015) Czesc, dzisiaj ostatni dzien pracy przed 2 - tygodniowym urlopem w Chorwacji :)
Jarek (06:58, 25.06.2015) taki to pożyje ....
szmeru (07:02, 25.06.2015) Nie przesadzaj, tez się na urlop wybierasz z tego co pamietam
Jarek (07:05, 25.06.2015) no, ale ja sie dopiero wybiera, a Ty juz prawie jedziesz :diabelgrin:
szmeru (07:06, 25.06.2015) w piatek w nocy wyjezdzam. musze tylko jeszcze hanke wypastowac zeby zmniejszyc aerodynamike :)
szmeru (07:07, 25.06.2015) zwiekszyc*
Jarek (07:08, 25.06.2015) to jeszcze nie wyprostowałes ?
Jarek (07:08, 25.06.2015) wypastowałeś :)
Jarek (07:09, 25.06.2015) kiedy dokladnie wracasz ?
szmeru (07:10, 25.06.2015) 10 lipca mam zamiar byc juz w rzeszowie
szmeru (07:11, 25.06.2015) bylem na przegladzie i poogladalem z fachowcem to lewe przednie kolo
Jarek (07:11, 25.06.2015) o, no to sie nie zobaczymy, ja wyruszam wczesnie rano w sobote 11.07
szmeru (07:11, 25.06.2015) powiem Ci ze tam wszystko wyglada ok, zero luzow wszystko proste na pierwszy rzut oka
Jarek (07:12, 25.06.2015) i co z kołem ?
szmeru (07:12, 25.06.2015) wczesnie rano w sobote to juz w pracy bede :(
Jarek (07:12, 25.06.2015) no ciekawa sprawa ...
szmeru (07:12, 25.06.2015) pojechalem na zbieżność i byla delikatna rozbieznośc
Jarek (07:13, 25.06.2015) smigaj bezpiecznie i wracaj cały i zdrowy do domu
szmeru (07:13, 25.06.2015) wiem ze kiedys wpadlem tym kolem w spora dziure i moglo sie cos poprzestawiac
szmeru (07:14, 25.06.2015) taki mam zamiar
szmeru (07:15, 25.06.2015) lece sie ogarnac do roboty, pozdrawiam i do zobaczenia
wolek (08:49, 25.06.2015) sam bym pojechał do CRO
wolek (08:49, 25.06.2015) zeby nie wazne sprawy familijne
[H] (13:10, 25.06.2015) :siema:
kedoo (14:22, 25.06.2015) PANOWIE
kedoo (14:22, 25.06.2015) mam problem wielki
kedoo (14:22, 25.06.2015) jestem za granica i wlasnie zatrzasnalem klucze w bagazniku :((((
kedoo (14:23, 25.06.2015) auto zamkniete na dwa kliki... drut i lapanie za klamke nie dziala bo klamka nie otwiera drzwi.
kedoo (14:23, 25.06.2015) Pytanie czy da sie zlapac za rygiel i go podciagnac jak zamkniete na dwa kliki?
kedoo (14:24, 25.06.2015) czy odrazu zabrac sie za rozwalanie zamka w bagazniku?
kedoo (14:24, 25.06.2015) prosba o pomoc
[H] (14:45, 25.06.2015) jak to jest na "dwa kliki"
Lorf (14:52, 25.06.2015) Tak że naciskasz raz, a później drugi raz który robi dead lock, niestety nic z tym nie zrobisz wszystko jest odcięte nawet rygielek Ci nic nie pomoże
Lorf (14:54, 25.06.2015) Zamiast niszczyć i rysować auto zadzwoń do specjalisty przyjadą otworzą, a ty zapłacisz, chyba że masz to w ubezpieczeniu, gdzie jesteś za granicą?
Lorf (14:55, 25.06.2015) Razwalajac coś naribisz sobie więcej szkód niż to warte, a później będziesz plakal
Lorf (14:57, 25.06.2015) Miałem podobna sytuację w sedanie, przyjechał Pan, nie wiem jak ale otworzył maske, następnie drzwi, następnie dobral się do zamka który oczywiście był zamknięty(zamek wewnątrz auta od otwierania bagarka) i otworzył bagażnik, czas realizacji 20minut
Lorf (14:58, 25.06.2015) Bez stresu bez szkód, bez kosztów, ubezpieczenie pokrylo wszystko
crazytomi9 (18:29, 25.06.2015) zwarcie gniazda diagnostycznego accord VII?? mruga kluczyk, brak kontrilki akumulatora
crazytomi9 (18:30, 25.06.2015) co moze byc?
accord034 (19:53, 25.06.2015) szukaj w bezpiecznikach
crazytomi9 (20:36, 25.06.2015) te małe nie są spalone a do przekaźników potrzeba miernika
Adam Rogowski (06:33, 26.06.2015) siemka wszystkim
joker66 (06:55, 26.06.2015) siemka,chciałem zamieścić ogłoszenie w dziale sprzedam a nie moge.
joker66 (06:55, 26.06.2015) wie ktoś dla czego?
Jarek (07:06, 26.06.2015) wiem, ale nie powiem :diabelfaja:
krisss111 (07:33, 26.06.2015) Cześć wszystkim
wolek (08:53, 26.06.2015) hay
gera81 (09:30, 26.06.2015) siemka , jak sie dodaje posty? jak zakladam to mam tylko dodaj nowy/podglad posta/anuluj ? mam nieaktywne konto?
joker66 (11:02, 26.06.2015) no nie badz taki ,powiedz :)
joker66 (15:43, 26.06.2015) tak jest
wiran (20:25, 26.06.2015) Zapoznaj się z regulaminem działu sprzedam. Myślę ,że ci to pomoże.
pszczoła (06:40, 27.06.2015) dzień dobry
krisss111 (08:09, 27.06.2015) good morning
jacek9965 (09:38, 27.06.2015) :siema:
malkontent (14:20, 27.06.2015) siemka
malkontent (14:20, 27.06.2015) przyznam, że poradniki tu zamieszczena to świetna sprawa
malkontent (14:20, 27.06.2015) wczoraj naprawione dwa silniczki od centralnego
malkontent (14:21, 27.06.2015) dziś halogen wymontowany
malkontent (14:21, 27.06.2015) ;)
seiwek (18:43, 27.06.2015) co macie w swoich acco zeby nie uzywac xenonu? ;)
Ed$on (19:36, 27.06.2015) daylight w halogenach ;)
pszczoła (05:24, 28.06.2015) eooo nie spać zwiedzać
pszczoła (05:25, 28.06.2015) dzień dobry yu yu and yu :)
krisss111 (06:50, 28.06.2015) No i niedziela
krisss111 (06:50, 28.06.2015) I wieczorem znów w Polskę... Fcuk
arborist (07:34, 28.06.2015) witam wszystkich
pszczoła (09:24, 28.06.2015) :kot
jacek9965 (17:26, 28.06.2015) :tv:
pszczoła (18:17, 28.06.2015) łojoj i znów kilka godz i wyjazd f*#k porażka
Piekielny (08:49, 29.06.2015) panowie szybkie pytanie
Piekielny (08:50, 29.06.2015) 2 tygodnie temu robione zawieszenie z przodu, od tego czasu kierownice mam "przekręconą" na lewą strone, auto znosi na prawo a na autostradzie przy 150 auto pływa na boki jakby halny wiał
Piekielny (08:50, 29.06.2015) spieprzyli zbieżność czy coś innego :v
emil6 (09:19, 29.06.2015) a mowili Ci na tym warsztacie ze trzeba ustawić zbieżność? bo moze tego nie zrobili
emil6 (09:21, 29.06.2015) Moze Ci za ust zbieżności nie policzyli
Piekielny (09:24, 29.06.2015) powiedzieli że nie trzeba będzie, ja im powiedziałem żeby zrobili
Piekielny (09:25, 29.06.2015) a czy zrobili czy nie to już tylko oni wiedzą
Seth (09:28, 29.06.2015) Nie kumam, skoro masz krzywo kierownice, to dlaczego nie jedziesz tam gdzie to robili aby poprawili?
Seth (09:28, 29.06.2015) wiele razy ustawiałem zbieżnośc i nie raz jeździłem na poprawke bo kiera krzywo była i zawsze nie było problemu
Seth (09:30, 29.06.2015) a pozatym 150 nie wolno jeździć na polskich autostradach ;]
soul (09:53, 29.06.2015) Zbieżność do poprawy to na pewno, a te pływanie jakby były jakieś luzy może...?!
Piekielny (13:35, 29.06.2015) pytanie było zadane przed planowanym wyjazdem do tego mechanika co to robił, chciałem konsultacje :)
Piekielny (13:35, 29.06.2015) geometria poprawiona w ramach "reklamacji", jest lepiej, przynajmniej kierownica prosto :D
Piekielny (13:36, 29.06.2015) a pływanie to sie sprawdzi, na pewno amortyzator z tyłu leje, możliwe że dlatego go "buja" przy większej prędkości
emil6 (14:13, 29.06.2015) raczej amor bedzie miał duzy wpływ na jazde
Lukasz_wrocek (18:19, 29.06.2015) Panowie jest na forum porównanie wersji wyposażenia 7 generacji ?
Jarek (19:15, 29.06.2015) zagladnij do tematu http://www.accordklu...i-gen-poradnik/
Lukasz_wrocek (19:19, 29.06.2015) dzieki Jarek w zeszłym roku to czytałem a teraz nie mogłem znaleźć - może udałob się to gdzieś podwiescić ?
Lukasz_wrocek (19:25, 29.06.2015) już widzę gdzie wszystk pozbierane jest - jedyme od 6 różnice lift po lift zostały gdzie indziej
djadi (20:00, 29.06.2015) jak powinna być przerwa na świecy w accordzie 6 gen 1.8 CG8
przemkowal (20:06, 29.06.2015) 1,1 jak dobrze pamietam
djadi (20:15, 29.06.2015) niech ktoś potwierdzi
djadi (20:16, 29.06.2015) muszę ustawić bo mi zapłon wypada i wydech podbomkuje ;)
przemkowal (20:43, 29.06.2015) Wyregulować przerwę elektrod świecy szczelinomierzem (przerwa: 1.0 - 1.1 mm). Uwaga: w przypadku silnika H22A7 i świec NGK PZFR6F-11/ ND PKJ20CR-L11 nie reguluje się przerwy między elektrodami. Jeśli przerwa jest większa niż 1.3 mm świece należy wymienić na nowe.
przemkowal (20:43, 29.06.2015) wystarczy/
przemkowal (20:43, 29.06.2015) ??
djadi (21:50, 29.06.2015) tak jutro będę działał :)
djadi (21:50, 29.06.2015) dzięki
IPB Skin By Virteq