Skocz do zawartości


30.10 kończy się termin wpłat zaliczek na zlot !

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Pytania osób niezarejestrowanych.

Jeżeli nie jesteś jeszcze zarejestrowany a chcesz zadać szybkie pytanko to dobrze trafiłeś :) Może planujesz zakup Accorda a masz jakieś wątpliwości ten dział jest dla Ciebie, napisz pytanie a my postaramy się na nie jak najszybciej odpowiedzieć. Uwaga !!! Dział dostępny dla osób niezarejestrowanych - mogą pojawić się treści niezgodne z regulaminem.

  • 96 tematów
  • 770 odpowiedzi
Problem Accord 1,8 - ostatni post przez qba91

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Nadwozie

Wszystko o karoserii, zderzakach, szybach, wycieraczkach...

  • 1580 tematów
  • 15647 odpowiedzi
woda w podlodze- jaka przyc... - ostatni post przez Srebrny

Wnętrze

Wszystko o tym co znajduje się w środku ;-)

  • 1195 tematów
  • 9387 odpowiedzi
Lusterko z androidem rejest... - ostatni post przez JANKES3

Układ napędowy

Wszystko o sprzęgłach, ośkach, półośkach i skrzyniach biegów...

  • 1172 tematów
  • 11224 odpowiedzi
wibracje auta i kierownicy... - ostatni post przez janusz362

Układ hamulcowy

Wszystko o hamulcach, tarczach, bębnach, klockach...

  • 879 tematów
  • 11523 odpowiedzi
Czujnik ABS accord ver VII - ostatni post przez BuLczU

Układ kierowniczy

Wszystko o kierownicy, drążkach, wspomaganiach...

  • 431 tematów
  • 4666 odpowiedzi
Brak wspomagania, diagnoza... - ostatni post przez klosz007

Układ elektryczny

Wszystko o alternatorach, akumulatorach, świecach, przewodach, oświetleniu...

  • 3334 tematów
  • 23584 odpowiedzi
co to za czujnik ?? - ostatni post przez Damianos1200

Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie

Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie

  • 829 tematów
  • 6470 odpowiedzi
Accord VIII (cp2) - słabe o... - ostatni post przez Pablito_ip

Zawieszenie

Wszystko o amortyzatorach, wahaczach, sprężynach...

  • 987 tematów
  • 11333 odpowiedzi
Górny przedni wahacz ??? - ostatni post przez milky

Silniki

Jak sama nazwa wskazuje ;-)

  • 4251 tematów
  • 50871 odpowiedzi
3 stage VTEC - F18B2/F20B6 - ostatni post przez 93karol

Instalacje gazowe

Wszystko o instalacjach gazowych, emulatorach...

  • 1011 tematów
  • 12926 odpowiedzi
brak mocy 4 tys. obrotów - ostatni post przez przemkowal

Audio / DVD / Navi / CB

Wszystko o tym, co uprzyjemnia nam czas w naszych autkach...

  • 1488 tematów
  • 15607 odpowiedzi
Chińskie Navi lub CarPC do... - ostatni post przez Davidowski

Tuning


  1. Mechaniczny,
  2. Optyczny

Wszystko o tym, co upiększa lub ulepsza nasze autka...

  • 769 tematów
  • 18946 odpowiedzi
Wymiana tłumika w 2.4 - ostatni post przez honda2001

Opony / Felgi

Jak sama nazwa wskazuje ;-)

  • 1116 tematów
  • 14016 odpowiedzi
uszkodzenie opony - ostatni post przez Statom

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Diagnostyka/Techniczne

  • 791 tematów
  • 6180 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez gruby86

Zrób to sam

Opisy czynności, które możecie wykonać sami.

  • 259 tematów
  • 8443 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez JANKES3

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Jak zostać Klubowiczem

  • 1 tematów
  • 0 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Siwy

Zloty

Wszytko co dzieje się bez używania komputerów :)

  • 109 tematów
  • 3306 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Gilotyn@

Klubowicz

Dostęp tylko dla Klubowiczów, tutaj znajdziesz więcej niż na forum. m.in instrukcje PDF, opisy, manuale.

  • 67 tematów
  • 475 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez taryfa

Strefa partnerska

Prezentacja firm polecanych przez HAKP - zniżki dla Klubowiczów!!!

  • 9 tematów
  • 1376 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Jakub_rm

Regionalne


  1. dolnośląskie,
  2. kujawsko-pomorskie,
  3. lubelskie,
  4. lubuskie,
  5. łódzkie,
  6. małopolskie,
  7. mazowieckie,
  8. opolskie,
  9. podkarpackie,
  10. podlaskie,
  11. pomorskie,
  12. śląskie,
  13. świętokrzyskie,
  14. warmińsko-mazurskie,
  15. wielkopolskie,
  16. zachodniopomorskie,
  17. UK,
  18. Irlandia

Nasze lokalne społeczności

  • 1891 tematów
  • 73078 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Dario

Assistance

  • 4 tematów
  • 31 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Czarnota

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Wszystko o wszystkim

Piszemy co tylko przyjdzie do głowy :)

  • 103 tematów
  • 8835 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Miloszzz

Beczka śmiechu :)

Pośmiejmy się trochę: linki, fotki, kawały ...

  • 5 tematów
  • 6563 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Sacrum

  Forum Podsumowanie Ostatni post

Sprzedam


  1. Opinie o sprzedawcach,
  2. [S] Pojazd HAKP,
  3. [S] Pojazd obcy,
  4. [S] Części,
  5. [S] Inne

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów. Zapoznaj się z Regulaminem Działu Giełda

  • 821 tematów
  • 6371 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez tojejo

Kupię


  1. [K] Pojazd,
  2. [K] Części,
  3. [K] Inne

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów.

  • 1001 tematów
  • 2168 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez staa42

Zamienię

Uwaga !!! Za treści zamieszczonych ogłoszeń administracja HAKP nie odpowiada ani nie uczestniczy w rozstrzyganiu ew. sporów.

  • 14 tematów
  • 41 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Cjapek

Oferty Pracy/Zlecenia

  • 91 tematów
  • 552 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Ed$on

Samochody z ogłoszeń


  1. Porady przedzakupowe,
  2. Podejrzane samochody - Baza tylko do czytania.

  • 278 tematów
  • 3636 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez soul

Zakupy grupowe

Organizujemy się aby kupić taniej.

  • 42 tematów
  • 4272 odpowiedzi
Zdjęcie
  • Zabezpieczone forum
  • przez Grooves

Serwisy / Sklepy / Producenci


  1. ASO,
  2. Warsztaty prywatne,
  3. Sklepy,
  4. ASO/warsztaty niepolecane,
  5. Sklepy niepolecane

  • 71 tematów
  • 1060 odpowiedzi
Oponylux.pl - ostatni post przez Wlodar

  • 520620 Napisanych postów
  • 12731 Wszystkich użytkowników
  • Limas Najnowszy użytkownik
  • 249 Najwięcej aktywnych

44 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

7 użytkowników, 25 gości, 12 anonimowych   (Wyświetl pełną listę)


Google, Gospeross, Bing, tomassk, Menda, Ulababu, emkow, Eslv, Zaldier



Toggle shoutbox
Shoutbox - Prosimy nie zamieszczać ogłoszeń !!

krisss111 (14:00, 19.10.2014) ?
krisss111 (14:00, 19.10.2014) jak do tyłu?
krisss111 (14:01, 19.10.2014) u mnie jest dobrze :roll:
Dzidziuś (14:44, 19.10.2014) witam
Dzidziuś (14:44, 19.10.2014) orientuje się ktoś gdzie we wrocku mają dywaniki gumowe dopasowane??
Dzidziuś (14:45, 19.10.2014) pytam by nie jeździć nie szukać po całym mieście...dzieki za pomoc i info
soul (14:55, 19.10.2014) Szmytek dzięki za info. No właśnie oem jest okrągły i nawet nie mam jak podejśc do niego. No nic w tygodniu podrzuce auto do mechanika i wymieni się co trzeba. :B
adas8808 (16:50, 19.10.2014) Witam wszystkich Czy ktoś może mi powiedzieć, Jak wymienić żarówki xenon w accordzie 2007?
pszczoła (18:20, 19.10.2014) tyn tyrynty tyn :faja: i po wek za kilka godz wyjazd i znów charu charu
krisss111 (19:22, 19.10.2014) ooo widzę że nie jestem sam
krisss111 (19:22, 19.10.2014) ja do tego jeszze wczoraj byle m w robocie na 24 rano wróciełem dopiero
opi12 (20:52, 19.10.2014) panowie ile moze ważyć grill od vi ?
arunia18 (20:59, 19.10.2014) http://www.accordklu...page-3?hl=lotka
Lorf (21:00, 19.10.2014) torxem odkrecasz dekielek który następnie ściągasz i masz dostęp do zarowki
93karol (21:19, 19.10.2014) piszczy mi w glosnikach od wzmacniacza jak ruszam dimer od licznikow co to moze byc? jesli jest dimer na max to jest wszystko ok
93karol (21:20, 19.10.2014) no i slychac klikanie w glosnikach jak wlaczam drogowe swiatla. napisalem post w dziale car audio, prosze o pomoc
Zaldier (08:10, 20.10.2014) Dzień dobry! :)
wolek (08:12, 20.10.2014) awe satan
wolek (08:12, 20.10.2014) ;d
wolek (08:12, 20.10.2014) zarcik
Zaldier (09:00, 20.10.2014) :ogien: .. ciebie do kotła!
dominikmolenda (09:05, 20.10.2014) Cześć. Czy spotkał się ktoś z Was z usterką typu "nie świeci cały panel kontrolny i nie działa radio"?
wolek (09:06, 20.10.2014) zaldier :D
wolek (09:06, 20.10.2014) dominik sprawdz bezpieczniki
dominikmolenda (09:08, 20.10.2014) heh :) to własnie usterka w stylu "samo się zepsuło" i nie jest to ani bezpiecznik, ani urwany kabelek itp
dominikmolenda (09:09, 20.10.2014) z tego co widzę to dość mało popularna usterka a chciałbym samemu podłubać zanim pojadę ku serwisowi
wolek (09:11, 20.10.2014) zrób test zegarów
wolek (09:11, 20.10.2014) jak sie go robi gdzies jest opisane
dominikmolenda (09:17, 20.10.2014) tak, znalazlem to - sekwencja przekrecen kluczyka, swiatel itp. ten test nie pokazuje wlasnie zadnych bledow
dominikmolenda (09:18, 20.10.2014) podlaczenie testera bluetoothowego z aplikacja "torque" w telefonie tez nic nie znajduje w zakresie bledow
wolek (09:23, 20.10.2014) bo elm i torque nic nie pokaze
dominikmolenda (09:26, 20.10.2014) a ciekawe jeszcze jest to, ze nie dziala radio. nie reaguje kompletnie na nic, nawet "w ciemno" poglasnianie, sciszanie, wyjmowanie plyty - kompletny brak reakcji
dominikmolenda (09:27, 20.10.2014) ale dowiedzialem sie przed chwila, ze zdarzylo sie kiedys, ze ktos odpalal to auto z kabli po dluzszym postoju i podlaczyl odwrotnie przewody :-) blysnelo, pstryknelo ale wszystko inne dziala
dominikmolenda (09:28, 20.10.2014) no nic, dziekuje za wsparcie i wszelkie wskazowki - moze ktos odezwie sie na forum. znalazlem podobny watek na jakiejs hiszpanskiej stronie ale sie urwal i nie ma finalu
[H] (17:47, 20.10.2014) :siema:
Balon RMI (21:15, 20.10.2014) Panowie jakiej mocy żarówki h7 możemy założyc do naszego plastikowego klosza w VI żeby go nie uszkodzić?
szaman (07:18, 21.10.2014) Elo
Balon RMI (10:18, 21.10.2014) up
Daniel.1 (12:26, 21.10.2014) panowie co moze byc jak pedal gazu w położeniu wyjsciowym sie zacina? sprawdzałem linke i jest sprswna
krisss111 (13:37, 21.10.2014) cześć wszystkim
krisss111 (13:37, 21.10.2014) Daniel.1 ....... położenie wyjściowe, czyli zanim go naciśniesz? a przepustnicę patrzyłeś?
krisss111 (13:38, 21.10.2014) może w niej coś zawadza ?
krisss111 (13:38, 21.10.2014) noi sam pedał, może gdieś się wykładzina podwinęła, może gdzieś jakaś śróbka puściła/się odkrręciła i teraz krzywo chodzi i zawadza
krisss111 (13:38, 21.10.2014) po nitce do kłębka, wiele opcji nie ma
krisss111 (13:39, 21.10.2014) a raczej po lince do pedała
krisss111 (13:39, 21.10.2014) :-D do geja żekł bym nawet
[H] (15:27, 21.10.2014) :siema:
Balon RMI (16:17, 21.10.2014) Up na pytanko
Jarek (16:31, 21.10.2014) gdyby ktos nie widział, nie czytał to zapraszam do tematu - jest Marzyciel i Jego Marzenie http://www.accordklu...ition/?p=565061
Balon RMI (19:33, 21.10.2014) Panowie jakiej mocy żarówki h7 możemy założyc do naszego plastikowego klosza w VI żeby go nie uszkodzić?
adrian13007 (21:52, 21.10.2014) witam !
the real czarls (13:34, 22.10.2014) siemanko, czy ktoś może zna dobrego tokarza z warszawy lub okolic? thx
Longer (15:32, 22.10.2014) Ja miałem ostatnio identycznie u mnie był problem z masą . Odkrecilem , przeczyscilem I działa :p
krisss111 (16:23, 22.10.2014) helołewryłan
Jarek (16:27, 22.10.2014) dzień dobry :)
krisss111 (20:29, 22.10.2014) :dziura:
cisekzmc (21:21, 22.10.2014) szybkie pytanie do Was, czy pół osie z angola pasują do europejczyka?
93karol (22:31, 22.10.2014) tak akurat tu zmian nie ma.
taryfa (12:18, 23.10.2014) doberek
WoWi (13:23, 23.10.2014) Witam, szybkie pytanko: orientuje się ktoś co zrobić by prawa szyba sama domykała sie po naduszeniu guzika? Na tą chwilę muszę go trzymać by szyba się zamkęła (po lewej stronie zamyka się po kliknięciu w przycisk).
Tadzio (13:39, 23.10.2014) Tak ma być. Od kierowcy jest automat a pasażer go nie ma
WoWi (13:44, 23.10.2014) Tak? W takim razie dzięki :)
hrabia (16:16, 23.10.2014) Chyba ze pobawisz sie i przelozysz automat do szyb z angola
krisss111 (16:58, 23.10.2014) heloł gajs :-D
[H] (18:25, 23.10.2014) :siema:
krisss111 (19:25, 23.10.2014) qtwa córa mi się rozzchorzała
krisss111 (19:26, 23.10.2014) siakiś wirus grypy żołądkowej ...fcuk
Buba (19:36, 23.10.2014) dupa dupa !!
[H] (19:45, 23.10.2014) buba buba !!
Buba (19:51, 23.10.2014) wasssssup :D
Buba (19:51, 23.10.2014) Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!
biju (20:14, 23.10.2014) witam wszystkich
biju (20:14, 23.10.2014) podpowiecie czy beda pasowaly do VI ?
biju (20:14, 23.10.2014) Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!
Davidowski (21:00, 23.10.2014) dzis bylem w aso autokopex kupowalem gumy do wycieraczek i tuleje do przedniego stabilizatora zaplacilem -30% od ceny standardowej pan powiedzial ze ceny rabatowe w aso sa do konca pazdziernika na wszystkie czesci
toio (21:18, 23.10.2014) ile wyszło za wycieraczki ???
Davidowski (21:24, 23.10.2014) 33.60
Davidowski (21:37, 23.10.2014) sztuka
krisss111 (13:34, 24.10.2014) babaH bubaH !!
Piotrekkk (16:18, 24.10.2014) Pomocy, kto zajmuje się regulacją blosa podlaskie, łomża i okolice. priv
sebbek (18:22, 24.10.2014) Piotrekkk, zapytaj pablo.see, Może się podejmie
pszczoła (20:57, 24.10.2014) KA-bum mister und misis :D i wreszcie
pszczoła (20:57, 24.10.2014) week
Bojar (21:33, 24.10.2014) oooooo Tadzio zrobił się pomarańczowy :ooo gratki Tadziu ;)
Tadzio (21:35, 24.10.2014) Dzięki :)
AGENT (05:28, 25.10.2014) http://moto.onet.pl/...d-chwilka/b0b8q
AGENT (05:28, 25.10.2014) co o tym myślicie?
Tadzio (05:53, 25.10.2014) Przecież jest juz temat a trzy kolejne już usunąłem
Tadzio (05:53, 25.10.2014) W dziale wszystko o wszystkim.
krisss111 (06:47, 25.10.2014) dzień dobry :-D
krisss111 (06:48, 25.10.2014) grraty Tadziu
Tadzio (07:28, 25.10.2014) Dzięki
seiwek (08:10, 25.10.2014) a gdzie sie podział moj temat VII kontra VIII z dzialu wszystko o .. ?? :(((
Tadzio (17:33, 25.10.2014) Tego nie wie nikt. Szukam go ale coś się chyba czknęlo bo cały dział był zamknięty. Teraz jest odblokowańy ale chyba coś się zagubiło
krisss111 (20:19, 25.10.2014) :dziura:
Heka (20:23, 25.10.2014) dobry :)
Heka (20:26, 25.10.2014) Faktycznie Tadzio zmienił kolor. I słusznie :) graty.
93karol (23:57, 25.10.2014) Tadzio kiedy awansowales?? ostatnio jeszcze zielony byles
NitrousNDF (00:17, 26.10.2014) Zmiany, zmiany :D
NitrousNDF (00:17, 26.10.2014) A ja dalej szary :D
IPB Skin By Virteq