Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Silnik nie odpala, problem z immobilizerem ? + Film

VI accord VI nie odpala silnik

Najlepsza odpowiedź wolek , 20:35, 06.11.2018

Aparat zapłonowy papa Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 querke

querke
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 04.11.2018

Witam wszystkich, 

 

pacjentem jest Honda Accord 1.8iS + LPG, 2000 r. Auto niestety dziś nie odpaliło, gdzie jeszcze wczoraj wszystko działało poprawnie. 

Co mogłem to sprawdziłem na szybko:

- akumulator ok, auto kręci jak zawsze 

- gdy przekręcam kluczyk to raczej słyszę pompę paliwa z tyłu auta 

- auto nie pali również na LPG 

- bezpieczniki sprawdziłem, nie zauważyłem przepalonych 

- do auta mam dwa kluczyki(czarne), ale drugi będę mógł sprawdzić dopiero we wtorek 

 

Dodam, że auto ma alarm "Prestige", zamontowany przez poprzedniego właściciela. 

 

Jeszcze nigdy nie miałem takiej sytuacji i nic na nią nie wskazywało. Do tej pory regularnie wymieniam olej, świece, ustawiam zawory, kable WN mają około 2 lat. 

Na początku sądziłem ze problemem jest immobilizer, gdyż wszystko wygląda standardowo jednak auto nie chce odpalić. Jednak już nie jestem pewien czy to problem  kluczykiem/stacyjką. 

Nagrałem film byście sami stwierdzili czy to problem nierozpoznawania klucza przez auto. (jak dla mnie to "zielony kluczyk" miga standardowo" ). 

 

FILM  (sory za jakość)-> https://drive.google...Cm9Y7ET6lJ/view

 

Z góry dzięki za wszelkie sugestie, co sprawdzić by rozwiązać tę zagadkę. 

 

Pozdrawiam 


Użytkownik querke edytował ten post 23:07, 04.11.2018

  • 0

#2 querke

querke
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 05.11.2018

Nagrałem nowy film na którym widać, ze auto na chwilę "odpala" i od razu gaśnie. Wczoraj tak nie było. Może to nakieruje kogoś co jest powodem tej usterki. 

 

https://drive.google...FrwFGM28pn/view

 

Pozdrawiam  


  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 16:24, 05.11.2018

z wciśniętym gazem próbowałeś? jest sporo zmiennych, które wpływają na taki stan rzeczy. przeważnie kostka stacyjki takie cyrki odstawia. możesz powajchować kluczykiem przy zapłonie i zobaczyć, czy jakieś dziwne zachowanie wystąpi. spróbuj też dać 3 razy na zapłon i za czwartym spróbować odpalić ... może filtr paliwa domaga się już wymiany (ewentualnie ten dziwny alarm odcina pompę). może jakiś wężyk dolotowy pod maską szlak trafił? na prawdę jest sporo możliwości i ciężko to ustalić  w prosty sposób ;)

możesz też spróbować odpiąć wężyk dolotowy od regulatora paliwa i sprawdzić, czy wtedy odpali (może się podwiesił). na szybko tylko tyle mogę doradzić, bo ciężko to przez neta sprawdzić, a zapewne to jakaś pierdoła :D


Użytkownik gons edytował ten post 16:32, 05.11.2018

  • 0

#4 querke

querke
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 05.11.2018

Dzięki za odpowiedz. Jasne rozumie, to dziwna usterka i ciężko wywróżyć coś z filmiku :)

 

Tak próbowałem z wciśniętym gazem, bardzo możliwe ze filtr paliwa jest do wymiany, ale czy wtedy auto nie powinno zapalić na LPG ? 

Jeszcze dziś sprawdzę wajchowanie kluczykiem ;) i dam znać. 

 

Pzdr 


  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 16:51, 05.11.2018

Na LPG powinna być ustawiona temperatura przełączenia, żeby reduktor nie zamarzł przy niższych temperaturach (no chyba, że ktoś go ręcznie z puchy do dolotu wdmu*cenzura*e :D albo jest dziwnie skonfigurowany ).

po jednym pompowaniu pompki słychać, że zaskakuje, ale zaraz gaśnie, co daje jakiś obraz, ale tak jak mówię ... strasznie rozmyty ten obraz :D jak po kilkukrotnym pompowaniu zapłonem auto zakręci na dłużej, to przyczyna będzie raczej w elektryce, albo w regulatorze paliwa (co jest dość rzadkie, ale w pewnych warunkach występuje ;) ).


jak masz taką możliwość, wykręć świece i zobacz, czy nie są czarne, albo mokre dla pewności ;)

jeszcze przyszedł mi do głowy taki scenariusz, że wtryski gazowe mogą lać ... możesz to sprawdzić, zakręcając butlę od gazu i wtedy próbować kilka razy odpalić na benzynie.


  • 0

#6 querke

querke
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 05.11.2018

Dzięki za pomysły, sprawdzę i dam znać co z tego wyszło. 

Gdy uporam się z problemem opiszę co było przyczyną takiego stanu rzeczy. 


  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:48, 06.11.2018

Juz smiga fura.
  • 0

#8 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 20:25, 06.11.2018

a co jej było? :D


  • 0

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:35, 06.11.2018   Najlepsza odpowiedź

Aparat zapłonowy papa
  • 0

#10 querke

querke
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 08.11.2018

:) tak wszystko już działa. 

 

Dzięki Wolek za chęci i mega profesjonalną pomoc. Szybka diagnoza, ekspresowa naprawa, bardzo polecam ;).  

 

Gonus Tobie też dziękuję za zainteresowanie się temat, mimo ze diagnozowanie na podstawie filmów to trudna, a wręcz niewykonalna. 

 

Dzięki i pozdrawiam 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord VI nie odpala silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq