Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z zapłonem - brak kontrolek, radia, reakcji na kluczyk

VII

Najlepsza odpowiedź lv10 , 08:13, 16.03.2018

Popalone okazały się również bezpieczniki 100A/70A i 50A/40A, które widać w skrzynce pod maską. Mechanicy polutowali je tymczasowo tak by po wymianie rozrusznika można było jeździć. Zamówiłem w ASO nowe (38231-SDA-A01 i 38232-SDA-A01) i po wymianie można być spokojnym o działanie samochodu. :)

 

img_20171227_140229.jpg

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lv10

lv10
  • Klubowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:19, 27.11.2017

Mam prośbę o pilną pomoc.
Mój problem to brak zapłonu / reakcji na przekręcenie kluczyka. Za pierwszymi dwoma razami włączyły się kontrolki na desce, radio, kontrolka od LPG, ale rozrusznik już nie załapał. Za kolejnymi próbami jedynie odpala się podświetlenie zegarów po włożeniu kluczyka. Przekręcenie na I nie daje reakcji (np. nie włącza się radio), to samo z II i III. Podłączyłem na kablach akumulator z drugiego samochodu i nadal nic.



Ktoś coś?

Użytkownik lv10 edytował ten post 16:47, 28.11.2017

  • 0

#2 lv10

lv10
  • Klubowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 30.11.2017

Wstępna diagnoza elektryka, który podjechał obejrzeć samochód: stacyjka sprawna (miał swoją na podmianę). Po sprawdzeniu kostki doszedł do wniosku, że jest uszkodzony rozrusznik, który robi zwarcie na kablu idącym do stacyjki (czarno-biały). Prawdopodobnie zwarcie na stacyjce spowodowało też zwarcie na zasilaniu stacyjki (kabel biały) i należy zlokalizować też usterkę na tym kablu.

I tu mam pytanie - czy wiecie gdzie jest jakiś bezpiecznik lub inne połączenie kabla zasilania stacyjki? Czy jest to ten zespolony bezpiecznik 40A i 50A co zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu?

bezpiecznik40a_50a.jpg

 

Edycja 2017-12-08:

Rozrusznik był nieregenerowalny. Popaliło i pozapiekało się tam tyle rzeczy, że zamiast go ratować mechanicy zamówili inny używany po przeglądzie i czekam na montaż. 


Użytkownik lv10 edytował ten post 08:30, 08.12.2017

  • 0

#3 lv10

lv10
  • Klubowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:13, 16.03.2018   Najlepsza odpowiedź

Popalone okazały się również bezpieczniki 100A/70A i 50A/40A, które widać w skrzynce pod maską. Mechanicy polutowali je tymczasowo tak by po wymianie rozrusznika można było jeździć. Zamówiłem w ASO nowe (38231-SDA-A01 i 38232-SDA-A01) i po wymianie można być spokojnym o działanie samochodu. :)

 

img_20171227_140229.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq