Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Światła dzienne zamiast długich.


Najlepsza odpowiedź lajsta , 21:32, 18.11.2017

Z pomocą kolegi flashmaniac zainstalowałem u siebie moduł Leparda 10.1, czyli najprostszy. Korzystając z fotek podesłanych mi przez kolegę naświetlę co i jak (cyfry oznaczają kolejne fotki) :
1. Umiejscowienie modułu
2. Podłączenie fioletowych kabli do plusowych przewodów długich świateł (kolorowy przewód)
3. Podłączenie zielonego kabla do prawego światła pozycyjnego, sterującego wyłączaniem świateł dziennych
4. Podłączenie czarnego kabla (masy czyli minusa)
5. Podłączenie czerwonego kabla do stałego plusa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
6 i 7. Miejsce poprowadzenia pomarańczowego kabla (plusa po stacyjce) do kabiny przez zaślepkę w ścianie grodziowej (nie sugerujcie się zielonym kolorem kabla - musiałem przedłużać). Zaślepkę przekłułem małym śrubokrętem krzyżakowym. W kabinie zaślepka znajduje się nad potencjometrem pedału przyspieszenia.
8. Miejsce wpięcia się bypassem do skrzynki bezpieczników w kabinie przy lewej nodze kierowcy (bezpiecznik nr 2)
9. Jasność dziennych ustawiona na 20%
Do podłączenia się pod reflektory kolega flashmaniac stosował szybkozłączki, ja lutowalem i stosowałam koszulki termokurczliwe. Reszta praktycznie identyczna. Po odpaleniu silnika światła dzienne zapalają się po ok. 2-3 sekundach, gasną zaraz po wyłączeniu silnika (ustawienie: wyłącz po stacyjce). Funkcji coming Home nie podłączyłem (jest mi zbędna).
Może się komuś przyda.


6dcff4e43845b08694ada737b5ce325c.jpga7280bac3cf0ae57f29078bbb01946a9.jpgf71f50b80217f5007b8615268570f72c.jpgf0459d543aa21331d192ea03025bb983.jpgcbb044537040363bbc52651e3559e584.jpgb05790e1c8ceb59cd0f9149568da46e2.jpgfb80bfef5c8b6d09a826176b34a5e5f2.jpge806d621b22776e63746e49cb436678c.jpg28b0ff242bc4713ab7ef2d92443edad1.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
374 odpowiedzi w tym temacie

#346 cosiecieszysz

cosiecieszysz
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Lubelskie LCH
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:30, 14.11.2017

W jakim celu oddzielny wyłącznik świateł dziennych ??? W module lepard jeśli potrzebujesz możesz włączyć i wyłączyć światła dzienne za pomocą ruchów dźwignia od długich świateł
 

 

I zacytuję tu moją córkę, gdy jej chcę coś wytłumaczyć: " no i " :j :om: 

 

Wiem o tym że można tak zrobić. Ale miałem możliwość taką aby taki włącznik dodać. Miałem na to ochotę i wolę wcisnąć przycisk niż mrugać światłami. Poza tym nie każdy ma zamontowany moduł lepard i ma możliwość "mrugania" światłami długimi aby wyłączyć światła dzienne. Po to jest forum ..... no i ....  ;-)


  • 0

#347 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:27, 14.11.2017



Wiele osób ma w VIII gen Lepard ( w tym ja ) i nie ma problemu.


Wiem, gdzieś o tym słyszałem

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#348 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:32, 18.11.2017   Najlepsza odpowiedź

Z pomocą kolegi flashmaniac zainstalowałem u siebie moduł Leparda 10.1, czyli najprostszy. Korzystając z fotek podesłanych mi przez kolegę naświetlę co i jak (cyfry oznaczają kolejne fotki) :
1. Umiejscowienie modułu
2. Podłączenie fioletowych kabli do plusowych przewodów długich świateł (kolorowy przewód)
3. Podłączenie zielonego kabla do prawego światła pozycyjnego, sterującego wyłączaniem świateł dziennych
4. Podłączenie czarnego kabla (masy czyli minusa)
5. Podłączenie czerwonego kabla do stałego plusa w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
6 i 7. Miejsce poprowadzenia pomarańczowego kabla (plusa po stacyjce) do kabiny przez zaślepkę w ścianie grodziowej (nie sugerujcie się zielonym kolorem kabla - musiałem przedłużać). Zaślepkę przekłułem małym śrubokrętem krzyżakowym. W kabinie zaślepka znajduje się nad potencjometrem pedału przyspieszenia.
8. Miejsce wpięcia się bypassem do skrzynki bezpieczników w kabinie przy lewej nodze kierowcy (bezpiecznik nr 2)
9. Jasność dziennych ustawiona na 20%
Do podłączenia się pod reflektory kolega flashmaniac stosował szybkozłączki, ja lutowalem i stosowałam koszulki termokurczliwe. Reszta praktycznie identyczna. Po odpaleniu silnika światła dzienne zapalają się po ok. 2-3 sekundach, gasną zaraz po wyłączeniu silnika (ustawienie: wyłącz po stacyjce). Funkcji coming Home nie podłączyłem (jest mi zbędna).
Może się komuś przyda.


6dcff4e43845b08694ada737b5ce325c.jpga7280bac3cf0ae57f29078bbb01946a9.jpgf71f50b80217f5007b8615268570f72c.jpgf0459d543aa21331d192ea03025bb983.jpgcbb044537040363bbc52651e3559e584.jpgb05790e1c8ceb59cd0f9149568da46e2.jpgfb80bfef5c8b6d09a826176b34a5e5f2.jpge806d621b22776e63746e49cb436678c.jpg28b0ff242bc4713ab7ef2d92443edad1.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka


Użytkownik lajsta edytował ten post 11:10, 20.11.2017

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#349 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:11, 09.12.2018

Panowie a czy ktoś ma podłączonego leparda tak żeby działał na auto z manetki a jeśli to kwestia konfiguracji to prosiłbym o podpowiedź.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#350 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:24, 09.12.2018

Leopard montuje się zgodnie z instrukcją i funkcja auto działa automatycznie. Wyżej masz dokładny opis 4c0a47bae26bfd43bc8d5f656dde05f0.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#351 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:04, 09.12.2018

Podłączyłem zgodnie z instrukcją i jak włącze auto  to nie działają dzienne co może .być nie tak


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#352 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:26, 09.12.2018

Podłączyłeś tak jak na zdjęciach wyżej? Ja tak zrobiłem i działa super. Jaki masz objaw.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#353 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:09, 09.12.2018

Mój objaw to jakby nie działała funkcja auto bo jak przekręcę manetkę na auto to zapalaja się światła ksenonowe nawet jak auto stoi w oświetlonym garażu. Co może byc nie halo.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#354 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 18:06, 09.12.2018

Spróbuj na zewnątrz przy świetle dziennym.


  • 0

#355 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:48, 09.12.2018

Ja mam na auto i w tych warunkach xenon świeci do godziny +/- 8.00 rano później się wyłącza i świecą dzienne do około 16.00 aż się zrobi pochmurno. Lub jak wjadę do garażu podziemnego to się włączą xenony. Więc spróbuj sprawdzić na dworze przy słońcu jak ustawisz na auto nie mogą się włączyć xenony

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#356 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:29, 09.12.2018

Kluczowe znaczenie ma natężenie światła dziennego, często światło sztuczne nie jest wystarczające aby tryb auto zadziałał i wyłączył światła mijania. Widocznie znaczenie mają luxy. Mój sposób podłączenia działa poczatku w trybie AUTO - w zasadzie w ogóle nie używam manetki od świateł chyba, że drogowych.
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#357 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:27, 10.12.2018

Dzięki chłopaki za zainteresowanie w świetle dziennym okazało się że, wszystko bangla jak trzeba calzone miał rację. Moduł działa bez zarzutów.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#358 Kamilek117

Kamilek117
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 11.07.2019

Coś chyba nie do końca tak jest. Ja mam VII z 2005 roku, benzyna 2.0, moduł lepard ten podstawowy AM 010 i działa w konfiguracji jak dla instalacji "plusowej".
Moduł miałem zainstalowany w starym aucie pod napięcie akumulatora i w Hondzie zamontowałem tak samo. Myślałem, że te podwójne tryby alternatora są tylko w dieslu. Niestety również mi przygasają w mieście przy jeździe w korku.
Będę musiał szukać plusa po stacyjce.
Czy jest gdzieś dla gen VII jakieś lepsze miejsce do wpięcia + niż kabel wycieraczek? Z tego co czytam to też się pojawiają niezamierzone efekty..

wlasnie ja kupilem modul do wersji sterowanej masa i swiatla nie dzialaja wszystko podpiete jak trzeba plus po stacyjce z wycieraczek itp stad moje pytanie czy wszystkie modele cl7 maja sterowanie masa?
  • 0

#359 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 19:21, 11.07.2019

Hm... akurat wszystkie CL7 mają sterowanie plusem.


  • 0

#360 Kamilek117

Kamilek117
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 11.07.2019

Hm... akurat wszystkie CL7 mają sterowanie plusem.

czyli precyzujac w cl7 bedzie dzialal modul z sterowany plusem w sensie wyjscie sygnalu na swiatla dlugie/halogeny jest podlaczone na plus zarowek nie jak w module sterowanym masa (taki jak ja zamontowalem) na mase zarowki lampy??
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq