Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Ocena pracy silnika (film)

VIII przerywana praca

Najlepsza odpowiedź Zoller , 11:37, 23.10.2017

 

Witam Kolegów ponownie.

Dzisiaj byłem u mechanika, z prośbą o przejechanie się autem i przedstawienie wrażeń z jazdy. Były tożsame z moimi odczuciami.....

Poprosiłem ,żeby zerknął na katalizator w jakim jest stanie. Marszczył się trochę , mówiąc że to za wcześnie bo auto jest prawie nowe. Ale przez otwór po 1 -wszej sondzie zerknęliśmy do środka. W środku katalizator posypany na kawałki. Odkręcił rurę za katem, i wszystko ze środka usunął. Efekt tego zabiegu możecie oglądnąć na filmie powyżej. A ja się ku@#$% mać męczyłem półtora miesiąca myśląc że tak ma być. W każdym razie gość (  :ckm:kolega)  od którego kupiłem auto ma skopane jaja.

 

Dziękuje Wam wszystkim za rady i poświęcony czas. Teraz to auto JEDZIE!!.

 

Korzystając z okazji. 

Napiszcie czy jestem skazany na używanego (oryginalnego )kata , czy są jakieś inne alternatywy (zamiennikii, same wkłady etc.) Ewentualnie namiary na jakieś szroty z używkami.

Oczywiście nie chce tak tego zostawić, żeby nie przejść przeglądu okresowego.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
78 odpowiedzi w tym temacie

#61 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 08:53, 15.10.2017

Ja tu nie widzę uślizgu na sprzegle.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#62 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:24, 15.10.2017

Dzięki Wam wszystkim za rady. Trochę tego się nazbierało  :cyklop: . Powodem tych dociekań jest to, że kiedyś miałem problemy z fordem Fiestą. Jeździłem do mechaników włącznie z ASO. I już nie mieli pomysłu to była gadka. "A Panie to pewnie bedzie to, i cyk 200 zł. Ooooo nie to , ale dobrze ,że to wymieniliśmy bo już była końcówa.

No to już na stówę to. Ooo to też nie to , ale dobrze że nie było tovdrogie .

Przy trzecim razie się wku......łem, przepraszam zdenerwowałem i odpuściłem. Nie było to coś uciążliwego, po jakimś czasie , przy okazji okazało się że to pierdoła, która kosztowała grosze. :baseball:

Wiem, że części do Hanek do najniższych nie należą, więc chce uniknąć sytuacji ( w miarę możliwości) żeby nie wyrzucać pieniędzy przez okno.

 

Lepiej podpytać mądrzejszych. 

Chyba poczekam na HDS-a i on może coś mi podpowie. Jak czytałem w innym wątku, jest tam opcja samodiagnozy i inne ciekawe rzeczy.

 

czyli mamy:

- zła komunikacja pedału gazu z silnikiem (ogólnie rzecz ujmując)

-regulacja zaworów

-wymiana filtra powietrza

-uślizg tarczy sprzęgła (raczej nie ,próbowałem testu który zasugerowaliście i wg. mnie jest OK)

-wymiana kata

-wymiana świec


Jeżeli chcesz to możemy się umówić mam ELMa to podstawowe parametry możemy sprawdzić.
Wiem że kolega gruca8 ma HDS więc możesz spróbować się z nim skontaktować.

A usterka wygląda jakby ktoś kaganiec ma auto założył, jak dla początkujących kierowców, taka blokada rodzicielska .
Jazda tym autem do zbyt bezpiecznych nie należy. Jaka jest prędkość max która udało Ci się tym autem wykrzesać?

Dziękuję Ci za propozycję, jak coś napiszę na priva. Maksymalnie pojechałem nią 170 km/h , ale wtedy były dupiane warunki, lało jak z cebra więc się bałem.


U mnie ten sam samochód, ten sam silnik, droga w miarę płaska, 2gi bieg



Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Dzięki, że specjalnie nagrałeś film, żeby pokazać mi prawidłową pracę silnika. Mówiąc szczerze to wykorzystałem go ,żeby pokazać koledze od którego kupiłem auto ,jak powinna prawidłowo wkręcać się na obroty Hanka, bo twierdzi że  jest wszystko OK. Ano po filmie już twierdzi że nie jest  :ckm:


  • 0

#63 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:48, 15.10.2017

Czy tak powinno być prawidłowo - nie wiem, w każdym razie na pewno jest inaczej niż u Ciebie. Szybciej też

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#64 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:39, 16.10.2017

Dla mnie zdecydowanie lepiej.
Jak coś uda mi się ustalić dam Wam znać.
  • 0

#65 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:26, 16.10.2017

Musisz podłączyć kompa i sprawdzić. Może coś się spartoliło i przepustnica nie otwiera się maksymalnie. Oglądałem ostatnio stary odcinek będzie Pan zadowolony i był motyw, że linka gazu źle była "naciągnięta" i przy maksymalnym wciśnięciu gazu było 35% mocy. Zapewne tu jest przepustnica elektroniczna ale może gdzieś jest coś przybrudzone i objawy są jakie są? Trzeba podpiąć kompa i sprawdzić parametry wszystkie.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#66 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:32, 16.10.2017

skubiszek dzięki czekam na HDS-a z Chin i wtedy coś będę próbował.

Jest jakiś post gdzie ktoś bawił się parametrami dynamicznymi ( w sensie pomiarów w czasie jazdy, wykresy , pomiary dynamiczne) ?


Użytkownik Zoller edytował ten post 11:33, 16.10.2017

  • 0

#67 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:37, 23.10.2017   Najlepsza odpowiedź

 

Witam Kolegów ponownie.

Dzisiaj byłem u mechanika, z prośbą o przejechanie się autem i przedstawienie wrażeń z jazdy. Były tożsame z moimi odczuciami.....

Poprosiłem ,żeby zerknął na katalizator w jakim jest stanie. Marszczył się trochę , mówiąc że to za wcześnie bo auto jest prawie nowe. Ale przez otwór po 1 -wszej sondzie zerknęliśmy do środka. W środku katalizator posypany na kawałki. Odkręcił rurę za katem, i wszystko ze środka usunął. Efekt tego zabiegu możecie oglądnąć na filmie powyżej. A ja się ku@#$% mać męczyłem półtora miesiąca myśląc że tak ma być. W każdym razie gość (  :ckm:kolega)  od którego kupiłem auto ma skopane jaja.

 

Dziękuje Wam wszystkim za rady i poświęcony czas. Teraz to auto JEDZIE!!.

 

Korzystając z okazji. 

Napiszcie czy jestem skazany na używanego (oryginalnego )kata , czy są jakieś inne alternatywy (zamiennikii, same wkłady etc.) Ewentualnie namiary na jakieś szroty z używkami.

Oczywiście nie chce tak tego zostawić, żeby nie przejść przeglądu okresowego.


Użytkownik Zoller edytował ten post 11:39, 23.10.2017

  • 0

#68 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:05, 23.10.2017

Wniosek jest jeden - po co Ci kat skoro takie jaja się dzieją :-D


  • 0

#69 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:34, 23.10.2017

Wniosek jest jeden - po co Ci kat skoro takie jaja się dzieją :-D

Po to żeby przejść przegląd rejestracyjny  :zakaz:


  • 0

#70 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:37, 23.10.2017

No kolega mógł faktycznie nie wiedzieć. Ileś tam czasu tak jeździł, przyzwyczaił się i uznał że tak ma być, zapominając że kiedyś było inaczej.

A tak obok tematu zapytam - co się mogło stać,że przy tym przebiegu rozsypał się katalizator?
  • 0

#71 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:52, 23.10.2017

Po to żeby przejść przegląd rejestracyjny  :zakaz:

Dziwne, ja nie mam dwóch i przechodzę  :diabel:  :diabelgrin:


  • 0

#72 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:34, 23.10.2017

Teraz udaj się na hamownię i zobacz na wykres czy ten kat dalej jeszcze jest problemem dla auta. Po filmie widać, że auto jeździ już chyba jak powinno. Badaniami sie nie przejmuj chyba mało kto to sprawdza w szczególnóści jak od dołu widzi brak jakichkolwiek modyfikacji :D


  • 0

#73 Zoller

Zoller
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:08, 23.10.2017

Dziwne, ja nie mam dwóch i przechodzę  :diabel:  :diabelgrin:

Za niedługo jak obiecują, będą bardziej restrykcyjnie podchodzić do przeglądów. Nie chce mieć problemów, bo jak się okaże że spaliny wyjdą źle ( a wyjdą) to bedę na zapalenie płuc szukał używanego kata. Nowy ponad 4 kzł więc lipa.


No kolega mógł faktycznie nie wiedzieć. Ileś tam czasu tak jeździł, przyzwyczaił się i uznał że tak ma być, zapominając że kiedyś było inaczej.

A tak obok tematu zapytam - co się mogło stać,że przy tym przebiegu rozsypał się katalizator?

To będzie przedmiotem moich rozmów z kolegą ,od którego kupiłem samochód. Myślę że on wie co było powodem .


Użytkownik Zoller edytował ten post 14:09, 23.10.2017

  • 0

#74 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:10, 23.10.2017

A nie mowilem xd najlepsze chyba awg metalowe lub magnaflow

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#75 eMO!

eMO!
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Człuchów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 06.11.2017

I mamy listopad i co? Auto naprawione? Niedawno przejechalem sie podobnym accordem ktory chialem kupic i zrezygnowalem. Ale koledzy!!! moj znajomy ma z 2010r 2.0 w kombiaku i 178tys nalotu i ogladajac te wszystkie filmiki, to jego idzie jeszcze lepiej. Zdecydowanie wycina tego kolege ktory wrzucil filmik dla przykladu z jazda na II biegu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, przerywana praca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq