Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regulacja pedału sprzęgła i biegów.

VIII sprzęgło lewarek regulacja

Najlepsza odpowiedź przemkowal , 22:20, 11.12.2016

Dla potomnych

 

Regulacja odbywa się przez zluzowanie nakrętki 33 i kręcenie trzpieniem.

JeÅ›li pedaÅ‚ za wysoko - wkrÄ™camy trzpieÅ„ w nakrÄ™tkÄ™  z Å‚Ä…cznika nr 3

JeÅ›li pedaÅ‚ za nisko - wykrÄ™camy trzpieÅ„  w nakrÄ™tkÄ™ z Å‚Ä…cznika nr 3 

 

OBOWIÄ„ZKOWO

musi pozostać luz na trzpieniu.

Jako uÅ‚atwienie - trzpieniem nr 8 powinno siÄ™ dać obrócić  a luzu musi zostać minimum 0,5mm.

Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
84 odpowiedzi w tym temacie

#46 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:15, 07.12.2016

ostatanio wymienilem kompletne sprzeglo z olejem i reszta gadzetow i mam wrazenie ze czasem przy redukcji np z 3 na 2 przy hamowaniu biegami jakos ciezej wchodzi mi 2 niz to bylo bezposrednio po wykianie, co obstawiacie?
  • 0

#47 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:17, 08.12.2016

ostatanio wymienilem kompletne sprzeglo z olejem i reszta gadzetow i mam wrazenie ze czasem przy redukcji np z 3 na 2 przy hamowaniu biegami jakos ciezej wchodzi mi 2 niz to bylo bezposrednio po wykianie, co obstawiacie?

Próbowałeś regulować?
  • 0

#48 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:36, 08.12.2016

nie;) na pedale czy przywybieraku?
  • 0

#49 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:53, 08.12.2016

Na pedale.
  • 0

#50 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:59, 08.12.2016

a nie zacznie jeszcze wyzej brac? zaraz sie okaze ze bez sensu sprzeglo wymienilem;D
  • 0

#51 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:49, 08.12.2016

Ale możesz tylko delikatnie podregulować. Np pół obrotu. Powinno wystarczyć.
  • 0

#52 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:39, 09.12.2016

ok jutro sproboje i powiem jaki efekt, tylko nie wiem czy dobrzr zrozumialem, reguluje sie ta rurka na ktorej jest.gumka? aa i w ktora strone krecic?;)

Użytkownik mickry edytował ten post 09:39, 09.12.2016

  • 0

#53 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:20, 11.12.2016   Najlepsza odpowiedź

Dla potomnych

 

Regulacja odbywa się przez zluzowanie nakrętki 33 i kręcenie trzpieniem.

JeÅ›li pedaÅ‚ za wysoko - wkrÄ™camy trzpieÅ„ w nakrÄ™tkÄ™  z Å‚Ä…cznika nr 3

JeÅ›li pedaÅ‚ za nisko - wykrÄ™camy trzpieÅ„  w nakrÄ™tkÄ™ z Å‚Ä…cznika nr 3 

 

OBOWIÄ„ZKOWO

musi pozostać luz na trzpieniu.

Jako uÅ‚atwienie - trzpieniem nr 8 powinno siÄ™ dać obrócić  a luzu musi zostać minimum 0,5mm.

Załączone pliki

  • ZaÅ‚Ä…czony plik  002731.jpg   178,53 KB   281 Ilość pobraÅ„

  • 1

#54 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:27, 12.12.2016

dziekuje za odpowiedz!:)


  • 0

#55 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:09, 13.01.2017

Pytanie z innej beczki, sprzeglo jest hydraulicze tak? tak wiec na jakim oleju pracuje i z czym jest połaczone? co odpowiada za cisnienie w ukladzie i je reguluje?
  • 0

#56 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • SkÄ…d:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:59, 13.01.2017

O czym Ty mowisz? Twierdzisz, ze wymieniales sprzeglo w swoim samochodzie wiec chyba powinienes wiedziec, ze to sprzeglo jest cierne... Zakladam, ze chodzilo o pompe sprzegla i z tego co kojarze pracuje to na tym samym plynie, ktory jest w ukladzie hamulcowym i nic tam nie regulujesz...


  • 0

#57 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:12, 13.01.2017

pÅ‚yn do sprzÄ™gÅ‚a to dot (dla 6 gen to jest dot 3 i dot 4) a dla 8 to nie wiem ale powinno pisać na zbiorniczku,  pompa sprzÄ™gÅ‚a jest pod pedaÅ‚em sprzÄ™gÅ‚a.


Użytkownik Maxell edytował ten post 11:57, 13.01.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#58 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • SkÄ…d:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:10, 15.10.2021

Dla potomnych

 

Regulacja odbywa się przez zluzowanie nakrętki 33 i kręcenie trzpieniem.

JeÅ›li pedaÅ‚ za wysoko - wkrÄ™camy trzpieÅ„ w nakrÄ™tkÄ™  z Å‚Ä…cznika nr 3

JeÅ›li pedaÅ‚ za nisko - wykrÄ™camy trzpieÅ„  w nakrÄ™tkÄ™ z Å‚Ä…cznika nr 3 

 

OBOWIÄ„ZKOWO

musi pozostać luz na trzpieniu.

Jako uÅ‚atwienie - trzpieniem nr 8 powinno siÄ™ dać obrócić  a luzu musi zostać minimum 0,5mm.

 Jak dokonam takiej regulacji to nie muszÄ™ wyregulować również czajnik poÅ‚ożenia pedaÅ‚a sprzÄ™gaÅ‚a?


  • 0

#59 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:50, 15.10.2021

Jak dokonam takiej regulacji to nie muszę wyregulować również czajnik położenia pedała sprzęgała?

Czajnika i czujnika też nie trzeba regulować :)
A na poważnie skok samego pedału się nie zmienia a czujnik stykando blachy pedału. Zmienia się tylko skok jaki wykonuje tłoczek pompy.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#60 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:12, 16.10.2021

 Jak dokonam takiej regulacji to nie muszÄ™ wyregulować również czajnik poÅ‚ożenia pedaÅ‚a sprzÄ™gaÅ‚a?

Jeżeli mocno wkrÄ™cisz trzepieÅ„ to tak, sam regulowaÅ‚em i musiaÅ‚em trochÄ™ wykrÄ™cić czujnik bo nie dostawaÅ‚ do pedaÅ‚u. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, sprzęgło, lewarek, regulacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq