Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

SWAP hebli do accorda V

V hamulce 2.3 2.0 swap

Najlepsza odpowiedź Rastarpce , 22:58, 02.11.2015

Tarcza 282, klocek pod 282, i zacisk z jarzmem od legend 3.2 dwutłoczkowy. Ja taki mam włożony

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 danielH

danielH
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Czernice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:09, 02.11.2015

Z racji że moc mojego accordeona wzrasta, takie pytanie jaki hebel wsadzić do acco cc7?

Słyszałem że od 2.3 będą ale czy zacisk podejdzie bez problemu? 

Pomóżcie ludzie bo kompletuje części:P


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:18, 02.11.2015

A to ile mocy tam będzie ze chcesz zmieniać? Masz pewnie 260mm i możesz wrzucić 282mm potrzebujesz tarcze, jarzma i zaciski i klocki, mogą być od usdm V bądź sedan Europa automat, diesel, 2.2 i 2.3... Ewentualnie zaciski i jarzma z prelude vti etc... Powyżej można wziąć 300/320mm tylko kwestia dorobienia tarcz na rozstaw śrub

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 danielH

danielH
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Czernice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:24, 02.11.2015

a grubość tarczy nie ma nic do rzeczy?

co do mocy to nie wiem ale ze 160 km może będzie, chcę wymienić hamulce i tyle :)


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:28, 02.11.2015

Nie żebym się czepiał ale co za mody planujesz?


Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:28, 02.11.2015

Grubość to kwestia skąd masz jarzma, bo Europa ma 25mm a usdm 28mm przy czym nie ma to większego znaczenia bo klocki nie wypadną :) tarcze weź od wersji Eu 282mm a zaciski i jarzma jak trafisz

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 danielH

danielH
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Czernice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:42, 02.11.2015

Chcę sprawdzić jak to będzie działać.

1.remont silnika f20z1.

2.kolektor ssący h23 plus zimny dolot.

3.kolektor wydechowy 4-2-1 plus jakiś dobry wydech.

4.lekki zamach

5.ostry wałek rozrządu.

6.komp p30 bądź p28. 

wiem wiem nie opłaca się grzebać w f-serii;)

Mówię co do hamulców to tylko i wyłącznie mój wymysł:) ,(z resztą jak airride;)


Grubość to kwestia skąd masz jarzma, bo Europa ma 25mm a usdm 28mm przy czym nie ma to większego znaczenia bo klocki nie wypadną :) tarcze weź od wersji Eu 282mm a zaciski i jarzma jak trafisz

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

A czyli wszystko plug and play?:) hihi


  • 0

#7 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:43, 02.11.2015

Tak, tylko tarcze wymień od tyłu żeby łożysk nie rozwalić

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#8 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:45, 02.11.2015

Od cr-v rd1 hamulce tez podejda.
  • 0

#9 danielH

danielH
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Czernice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:47, 02.11.2015

Tak, tylko tarcze wymień od tyłu żeby łożysk nie rozwalić

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Myślę , że jeśli będę miał to jak na tacy to opłaca się wymienić łożyska.


Od cr-v rd1 hamulce tez podejda.

cr-v tam jest 4x114,3?


  • 0

#10 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:51, 02.11.2015

Nie ale bierzesz tylko jarzma, zamawiasz tarcze 282mm pod swoje piasty i juz.
  • 0

#11 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:58, 02.11.2015   Najlepsza odpowiedź

Tarcza 282, klocek pod 282, i zacisk z jarzmem od legend 3.2 dwutłoczkowy. Ja taki mam włożony


  • 0

Accord CD7

 

 


#12 danielH

danielH
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Czernice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:is
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:17, 03.11.2015

Tarcza 282, klocek pod 282, i zacisk z jarzmem od legend 3.2 dwutłoczkowy. Ja taki mam włożony

Jeśli to podejdzie do cc7 to chyba najlepsze rozwiązanie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, hamulce, 2.3, 2.0, swap

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq