Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z uciekajacym cisnieniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MANYSH

MANYSH
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:YORK,UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 01.02.2011

Witam. Mam koła 17" rozmiar 225/45 standardowe dla wersji sport, Problem polega na tym , powietrze z przodu według tabliczki w dzwiach powinno byc 33 PSI, no i swietnie, tylko od jakiegos czasu, ucieka mi i zatrzymuje sie na poziome 28-29 PSI, dzieje sie tak co 2-3 dni od napompowania. Myslałem ze dziura, moze wentyl itp byłem u jakiegos tam tiremana :D i on twierdzi ze nic sie nie dzieje, nie ma dzury, wetyl pożadku, ze to moze od pogody :D Panowie doradzcie o co biega? nigdy wczesniej nie miałem takiego problemu, opony maja rok, ogólnie stan bardzo dobry ...

Dzieki
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:45, 01.02.2011

jezeli opony pompowane tzw normalnym powietrzem to jest mozliwe i wielce prawdopodobne że cisnienie w oponie zmienia sie w zalezności od temperatury
przy spadkach temperatury obniza sie cisnienie powietrza w oponie
  • 0

#3 MANYSH

MANYSH
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:YORK,UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 01.02.2011

no ale rok temu w zime, nie miałem tego problemu. Ja rozumiem lekki spadek, ale nie co 2 dni ? jak spadnie do 28PSI to mozna sie zabic, dodam tylko ze tył trzyma, jak juz spadnie to o 1PSI na miesiac, bez zaczenia jaka temperatura...
  • 0

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 14:03, 01.02.2011

- zdemontować koła
- zdemontowac opony
- dokładnie wyczyścić zamki felg
- nasmarować zamki felg pasta uszczelniającą/ wulkanizator wie o co chodzi/
- załozyc opony
- napompować około 3-4 atm
- zanużyć w wannie i obserwować

jezeli nie wpływ temperatury
jeżeli nie ma gwoździa w oponie
jeżeli zawór trzyma dobrze
to pozostaje nieszczelność na zamku lub rozrzedzenie opony, ale w takich przypadkach powietrze by schodziło cały czas a nie tylko do pewnej wartości - zeszło by do zera
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq