XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Lakierowanie maski
#16
Napisano 18:55, 01.02.2011
-W latach 80/90 Mercedes stosowal lakiery z uelastyczniaczem...ale ja czesto widzialem obicia na pokrywach
-Dzisiaj ''obowiazuje''teoria stosowania lakierow utwardzonych nano czasteczkami porcelany ...mozna sprobowac.
Polecam lakier ceramiczny firmy PPG...jest naprawde twardy,ale diabelnie drogi.
Co do ewentualnej roznicy koloru...to zawsze mozna docieniowac blotniki,i mamy problem z glowy.
A poza tym,one maja najprawdopodobniej takze obicia.
#17
Napisano 19:13, 01.02.2011
tomi zapomniałem dodać, że mi chodziło z tym oklejeniem już po malowaniu bo przecież jedna zima i maska znowu będzie zniszczona.
#18
Napisano 19:28, 01.02.2011
Ten pancerny lakier ceramiczny brzmi konkretnie. Jeśli nic innego się nie pojawi to chyba na wiosnę zafunduję kompletne lakierowanie.
#19
Napisano 19:32, 01.02.2011
#20
Napisano 19:39, 06.02.2011
Ten kolo robi do Accordów : Accord 5, Accord 6, Accord Coupe 6, Accord 7
http://allegro.pl/os...1427056065.html
Cena nie duża, a dość fajnie to wygląda.
W zdjęciach jest Acco 6. Napisz do niego może Ci prześle zdjęcie jak to wygląda przy Acco 7
#21
Napisano 20:41, 06.02.2011
#22
Napisano 13:11, 07.02.2011
Czy kos moze polecic dobrego lakiernika w Wawie ktory zrobi to dobrze i za rozsadne pieniadze (ASO Wyszomirski 1400 zl )
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#23
Napisano 15:14, 18.02.2011
Chyba bez dobrego lakiernika też się nie obejdzie.
Może ktoś polecić dobry zakład w Wawie lub Radomiu, oczyiscie w rozsądnej cenie?
koval
#24
Napisano 15:52, 18.02.2011
Też szukam jakiegoś sposobu na odpryski. Miałem nadzieję że lakier zaprawkowy wystarczy, tu proszę ;-(
Chyba bez dobrego lakiernika też się nie obejdzie.
Może ktoś polecić dobry zakład w Wawie lub Radomiu, oczyiscie w rozsądnej cenie?
koval, http://www.accordklu...pic.php?t=14155
Juz tu dzwonilem koles sie chyba zna na rzeczy. Krzyknal mi 450 zl za maske. Jak sniegi stopnieja to oddaje w jego rece.
"K.L. Auto" Krzysztof Łuczak
Poznańska 234
05-850 Ożarów Maz.
- woj. mazowieckie
tel: 504178409
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#25
Napisano 22:24, 18.02.2011
Nie wiem jak za taka kwote mozna przygotowac i polakierowac maske uzywajac dobrych jakosciowo materialow lakierniczych...policzmyKrzyknal mi 450 zl za maske. Jak sniegi stopnieja to oddaje w jego rece.
"K.L. Auto" Krzysztof Łuczak
-pol litra lakieru bazowego..100 pln netto
-pol litra lakieru bezbarwnego..50 pln netto
-cwiartka utwardzacza..25 pln netto
-pol litra podkladow antykorozyjnego i wypelniajacego...sumarycznie okolo 50 pln netto
-papiery scierne,pasta polerska...itp...20 pln netto
-1.5 h sumarycznie dzialania kabiny lakierniczej...okolo 20 litrow oleju 60 pln netto plus prad
to daje okolo 300 pln netto plus vat=okolo 360 pln za materialy.
Czas potrzebny na te operacje to...
-okolo 2h zeszlifowanie odpryskow,zagruntowanie,natrysk podkladu wypelniajacego...suszenie
-okolo 1,5 h przeszlifowanie podkladu,zamocowanie maski na stojaku,przemycie pod lakierowanie
-okolo 1h czas lakierowania
-okolo 0.5 h przyszlifowanie wtracen w lakierze,polerowanie,zamocowanie pokrywy na auto
Koszt to okolo 4 h pracy lakiernika...zalezy od regionu w Polsce 40-80 pln,plus material 360 pln=400-440 pln.
To gdzie zarobek firmy,a trzeba z niego jeszcze odprowadzic podatek dochodowy
Rozumiem taka cene,przy firmie jednoosobowej...szef i lakiernik w jednej osobie,brak kabiny i uzywanie materialow nizszej jakosci.
Ale nam chodzi o super efekt i pelne zadowolenie...wiec lepiej troche doplacic...moim zdaniem
#26
Napisano 22:29, 18.02.2011
Ty robisz na Parowcowej?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#28
Napisano 22:39, 18.02.2011
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#29
Napisano 07:10, 19.02.2011
Co do cen...sa to ceny z cennika firmy Spies Hecker...rozsadne.Uzywamy takze produktow PPG,ktore sa srednio 20% wyzsze.gebek, trochę chyba przesadziłeś z tymi cenami i ilościami...
A lakier ceramiczny,jest o 100% drozszy...kosztuje 200 pln netto za litr,plus utwardzacz do niego takze 200 pln netto za litr.
Wiec podalem dolna markowa polke.
Oczywiscie duze serwisy maja rabaty,ale male juz nie,lub bardzo niskie.
Co do ilosci...duza srebrna maska,polakierowana bez cieni,smug itp .wymaga swojej ilosci lakieru.
0.5 litra bazy,plus 15%wody demineralizowanej...to jest jeden pelny pistolet...to wcale nie jest liczone na wyrost.
0.5 litra lakieru bezbarwnego,plus 50 %utwardzacza,to troche ponad jeden pistolet...to takze nie jest za duzo,na taka maske.
Poza tym mowimy,o profi lakierowaniu,a nie o partyzantce .
Aby uzyskac zamierzona fabryczna grubosc okolo 120 mikronow...potrzebujemy troche materialu,ostatecznie szlifujac
duzo obic dochodzimy do golej blachy.
No ale naturalnie,nikogo nie namawiam do akurat takiej technologii....kazdy ma wybor
To jest tylko moje zdanie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych