Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przeglad na 125 tys


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomek88

Tomek88
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:DPL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 18.01.2011

witam,planuje zrobic przeglad na 125 tysi i zwracam sie z prosba czy mogłby ktos z was udzielic mi paru wskazowek czy musze na cos z wymienionych rzeczy nizej zwrocic szczegolna uwage?mam zamiar zrobic

-wymiane oleju silnika+filtry oleju i paliwa-prosze o nazwy olejow oraz sprawdzonych filtrow
-wymiana swiec zapłonowych
-wymiana oleju w SB oraz filtr-słyszalem ze najlepiej kupic w ASO?
-wymiana płynu chłodniczego-jaki i ile?
-wymiana plynu hamulcowego-jaki i ile?
-regulacja zaworow-i tutaj pojade do ASO zeby miec pewnosc ze ktos juz to robił wczesniej
-wymiana tarczy i klockow(przod i tył)

-wymiane filtra weglowego oraz odgrzybianie klimy zostawie na kwiecien/maj
  • 0

#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 18.01.2011

A olej pierwszy raz będziesz wymieniał? Co miałeś tak w ogóle do tej pory zalane? Możesz wziąć Motula albo Amsoila np., to są bardzo polecane oleje na naszym forum.
Co do oleju w skrzyni to rozumiem że masz automat tak? No to tu faktycznie chyba warto do ASO uderzyć a olej to najlepiej firmowy Hondy.
Płyn hamulcowy i chłodniczy to tak naprawdę kup jaki będzie w sklepie i tyle. Ja nie spotkałem się jeszcze żeby to była jakaś różnica w marce.
Z zaworami to nie jest tak pięknie że w ASO bardzo dobrze zrobią, niektórzy byli wręcz niezadowoleni po wykonaniu usługi. Jeśli się nie boisz i masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice możesz to zrobić sam, Seth niedawno zrobił manual do regulacji w VII gen.
W temacie z tarczami ostatnio się spotkałem z opinią na forum żeby na przód założyć np. gładkie ebc i do tego klocki green stuff a na tył może być coś tańszego np. ATE. Zimmermany jeszcze są chyba polecane.
  • 0

#3 marriotom

marriotom
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 18.01.2011

Jestem kilka dni po takim właśnie przeglądzie, kilka spostrzeżeń, może się przyda:
1. olej skrzyni najlepiej honda mtf3, dostępny w aso lub np. TUTAJ
2. filtr paliwa najlepiej oryginalny hondy, nie wiem jaki, ale różnica w cenie z zamiennikami niewielka
3. filtr oleju hondowski oemowski to knecht (wg pracownika aso), ja kupowałem w sieci, np. TUTAJ
może to pomoże, na pewno nie zaszkodzi :mrgreen:
  • 0

#4 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:26, 19.01.2011

Jeśli automat to do skrzyni tylko oryginalny ATF Z1. Do chłodzenia tylko oryginalny płyn hondowski. A tak w ogóle to czemu chcesz wymienić płyn chłodniczy?
  • 0

#5 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:23, 19.01.2011

Jeśli automat to do skrzyni tylko oryginalny ATF Z1.


Nie tylko, może być też Amsoil ATF, z tym że wskazane jest wymienić całość oleju, a nie tylko 3 litry.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#6 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 19.01.2011

Jak ktoś lubi ryzykować to można spróbować. Przecież zawsze można skrzynię naprawić/wymienić. ;-) Ale w sumie po co eksperymentować?
  • 0

#7 Tomek88

Tomek88
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:DPL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 19.01.2011

A olej pierwszy raz będziesz wymieniał? Co miałeś tak w ogóle do tej pory zalane? Możesz wziąć Motula albo Amsoila np., to są bardzo polecane oleje na naszym forum.
Co do oleju w skrzyni to rozumiem że masz automat tak? No to tu faktycznie chyba warto do ASO uderzyć a olej to najlepiej firmowy Hondy.
Płyn hamulcowy i chłodniczy to tak naprawdę kup jaki będzie w sklepie i tyle. Ja nie spotkałem się jeszcze żeby to była jakaś różnica w marce.
Z zaworami to nie jest tak pięknie że w ASO bardzo dobrze zrobią, niektórzy byli wręcz niezadowoleni po wykonaniu usługi. Jeśli się nie boisz i masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice możesz to zrobić sam, Seth niedawno zrobił manual do regulacji w VII gen.
W temacie z tarczami ostatnio się spotkałem z opinią na forum żeby na przód założyć np. gładkie ebc i do tego klocki green stuff a na tył może być coś tańszego np. ATE. Zimmermany jeszcze są chyba polecane.


tak olej bede wymieniql pierwszy raz,ale poprzedni własciciel servisował w aso(Niemcy),skrzynia to manual i ASO wiem ze zaleca wymiane

[ Dodano: 2011-01-19, 14:40 ]

Jeśli automat to do skrzyni tylko oryginalny ATF Z1. Do chłodzenia tylko oryginalny płyn hondowski. A tak w ogóle to czemu chcesz wymienić płyn chłodniczy?


wymieniam bo zrobie wszystko od a-z

[ Dodano: 2011-01-19, 14:41 ]

Jeśli automat to do skrzyni tylko oryginalny ATF Z1.


Nie tylko, może być też Amsoil ATF, z tym że wskazane jest wymienić całość oleju, a nie tylko 3 litry.


o ile sie nie myle to duzo wiecej tam nie wchodzi :?: ale zaleje do pelna nowy

[ Dodano: 2011-01-20, 14:59 ]
dzwonilem do ASO i dowiedzialem sie ze:

filtru paliwa w mojej Acco nie wymienia sie
olej do silnika polecaja Shell Helix pełnysyn. 5w 30 wchodzi 4litry
do skrzyni biegow MTF okoló 3 litrow
swiece ktore Honda poleca to NGH lub Denso
płyn hamulcowy leją DOT 4
płyn chlodzacy Honda wchodzi 6litrow(5litrow-97zł)
filtr powietrza 75zł
filtr oleju 50zł

filtr paliwa jest w zbiorniku z tego co sie dowiedzialem i niema innego,az mi sie wierzyc nie chce
  • 0

#8 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:44, 20.01.2011

Według książki gwarancyjnej się wymienia...
Jest manual nawet na forum jak wymienić ten filtr. Zaraz Ci zeskanuję plan serwisowy.

[ Dodano: 2011-01-20, 18:45 ]
http://www.accordklu...pic.php?t=10909
  • 0

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:50, 20.01.2011

Zeskanowany plan jest na forum, w technicznym.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 Tomek88

Tomek88
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:DPL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 20.01.2011

ok bardzo fajna rozpisaka co i jak po koleji zrobic,troche dygam samemu wymieniac ten filtr :-P
  • 0

#11 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:00, 31.01.2011

Panowie w instrukcji Accorda jest ,że zalecają wymianę oleju w skrzyni biegów co 60 tyś km . Moja ma już 55 tyś i szykuję się na wymianę . Instrukcję jak to zrobić znalazłem na youtube .P.S. ja mam ręczną skrzynię i zalecają to zrobię !!. Pozdrawiam
  • 0

#12 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:02, 31.01.2011

jak 60tys dla manuala, no co Ty?, cos zle spojrzales.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#13 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:05, 31.01.2011

Strona 407. Przeglądy okresowe M/T normalne warunki 120 tyś Trudne warunki 60 tyś . Tak jest napisane :?:
  • 0

#14 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:15, 02.02.2011

a w tym przypadku trudne warunki to

Jazda w szczegolnie wysokich temperaturach otoczenia (ponad 32stopnie)

Jazda z bagaznikiem dachowym, holowanie przyczepy, jazda w terenie gorzystym


  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#15 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:37, 03.02.2011

Tak macie rację !! . tego nie widziałem , ale z drugiej strony to moja Honda cały czas ma ciężki warunki :evil: . Uwielbiam tak aż pod odcięcie na 2 biegu jest super :mrgreen: . Wczoraj o 19-tej wracałem z Gołdapi do Olsztyna przez Reszel i Kętrzyn 1 godz. 37 min. Fajnie VSA miało co robić !! . Na termometrze 2 stopnie na + :sl
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq