Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana płynu hamulcowego i w sprzęgle Accord VII


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 13.01.2011

Chcę wymienić płyn hamulcowy i w sprzęgle. Z tego co wiem to w Accordzie VII ( i właśnie nie wiem czy dobrze wiem)
leje się jeden płyn DOT-4. I ten płyn jest do układu hamulcowego i sprzęgła jednocześnie . Leje się do jednego zbiornika ?
Czy do sprzęgła jest osobny wlew ? Czy coś w sprzęgle też się odpowietrza przy wymianie tego płynu ?

accord 2004r.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:38, 13.01.2011

poszukaj se, bo to już było

tu masz na szybko o hamulcowym

http://www.accordklu...pic.php?t=13015
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 13.01.2011

szukałem ale o accordzie VII w powyższej kwestii nie znalazłem. Chodzi właśnie o to czy w sprzęgle wymienia się ten sam płyn ale oddzielnie od płynu w układzie hamulcowym.
  • 0

#4 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:50, 13.01.2011

Plyn ten sam, dwa oddzielne uklady. Sprzeglo tez sie odpowietrza.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#5 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 13.01.2011

A po odpowietrzeniu płyn wlewa się do jednego tego samego zbiornika ? Bo nie widzę innego.
  • 0

#6 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:15, 13.01.2011

Nie kumam. Masz dwa uklady z dwoma zbiornikami. Jeden duzy i drugi obok mniejszy
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#7 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 13.01.2011

Dziękuję za info. Nie widziałem tego mniejszego zbiornika. Jutro popatrzę.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:12, 03.02.2011

z tym ze sprzeglo odpowietrz od wysprzeglika. Tego na skrzyni. Mozesz wypompowac stary plyn dolewajac swiezego do malego zbiorniczka od sprzegla i potem wpompuj swiezy od wysprzeglika, inaczej zawsze jakies powietrze zostanie potem mozesz pedalem dobic cisnienie tzn pompujesz odkrecasz odpowietrznik patrzysz jak lapa wraca i jak sie zatrzyma zakrecasz. Wystarczy 3-4 pompnac i masz lepiej niz fabryka dala ;).
ps: mozesz uzyc najtaniesz olejarki 300-500ml nowej zalej plyn zaloz wezyk i pompuj olejarka przez odpowietrznik.
Generalnie jak zapowietrzy sie to zobaczysz kilka duzych bombli potem tylko takie malutkie i starczy !! te male to beda od olejarki. Kazdy taki maly bombelek jak zachaczy o wiekszy to go ruszy i bedziesz widzial w tym malym zbiorniczku. Powietrze jest lzejsze od plynu wiec bedzie szlo do gory zawsze jak i kazdy bombel powietrza. :)

sposob sprawdzony i testowany na 5 accordach vii. Pompowanie pedalem w celu odpowietrzenia jest dobre dla ukladu hamulcowego a nie sprzegla !!!
1. wpierw wpompuj swiezy plyn od gory i jak masz syf w zbiorniczku to wyczysc go a nie pompuj na pale od razu od dolu bo syf wpompujesz do ukladu !! No chyba ze masz sprezarke dajesz do 20psi cisnienie i pompujesz od gory po 150-300ml i minucie pracy masz swiezy plyn i dobrze odpowietrzony uklad sprzegla.


Nie uzywaj najtanszego plynu dot4, ja kiedys wlalem marki comma i po dwoch miesiach pedal zaczal puchnac po zmianie na dot4 plus marki febi niemieckej.... (Nie do zajechania + dodatki dla lepszego smarowania ukladu) generalnie kazdy markowy plyn z nazwa |super,ultra, plus" jest lepszy od dot 5.1 standardowego. Mozesz uzyc tez dot 5.1 dziala ok ale wole przy dot 4 z czyms po "4" . Dot 5.1 jest rzadszy. Tylko nie zalej dot 5.0 bo to jest "silikon" i narobisz sobie klopotow.
ps: jak zdecydujesz sie podjechac do garazu i beda chcieli wlac dot 4 to powiedz ze chcesz dot 5.1 zamiast zwyklego dot 4 !!!. W anglii w moim miescie masz do wyboru w salonie hondy ultra dot 4 marki honda lub dot 5.1 jak chcesz zeby Ci wymienili plyn.

[ Dodano: 2011-02-04, 12:04 ]
generalnie to ma to tak wygladac, mialem zrobic zdjecia ale nie mam czasu.



nie bijcie za link na youtube ;). Ale gosc to ladnie opisal, fakt po angielsku ale z video po
  • 0

#9 hondaaccordVII

hondaaccordVII
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Łuków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 18.06.2018

Witam. Ktoś podpowie gdzie jest odpowietrznik w accord VII 2.0 do odpowietrzenia sprzęgła?  :cwaniak:


  • 0

#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:51, 18.06.2018

Na wysprzęgliku.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq