Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ATR + gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
164 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:58, 08.01.2011

Pewnie zlinczujecie mnie za ten temat, ale co myślicie o zakładaniu dobrej instalacji podtlenku LPG do Accorda Type R? Przy obecnych cenach paliwa czy byłoby warto zrobić taką profanację? Pozdr.
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 16:25, 08.01.2011

-Stag 300 plus
-Hana 2000
-Scropion GT lub Niko 300
-filtr FL-02

Żadna filozofia. Auto jak każde inne.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 08.01.2011

-Stag 300 plus
-Hana 2000
-Scropion GT lub Niko 300
-filtr FL-02

Żadna filozofia. Auto jak każde inne.


No właśnie filozofia taka że to auto sportowe a sport nie idzie w parze z LPG :mrgreen:
  • 0
F1

#4 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:03, 08.01.2011

Ja podzielam zdanie pablo.see. Przy dbaniu o wymiany filtrów i dobrą regulację jeździ się tak samo. Co innego jeśli to auto ma być przygotowane do sportu "ekstremalnego" czyli jakiś tuning. Jeżeli jednak, ktoś po prostu potrzebuje szybkiego auta i nie nastawia się na niewiadomo jaki tuning czyli uturbianie, zakuwanie itd. to dlaczego nie :). Ludzie robią Cayenny na gaz i inne Lancery czy Imprezy i jeżdżą więc nie widzę w tym problemu.

PS. O ile ukryjesz wlew pod klapką i butlę wsadzisz w koło ;) hehe
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:12, 08.01.2011

PS. O ile ukryjesz wlew pod klapką i butlę wsadzisz w koło ;) hehe

To już powinno być standardem bez żadnych dopłat.Filtr można jeszcze wstawić Meda.
  • 0

#6 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:24, 08.01.2011

A co to za problem. Silnik ATRa nie jest czarodziejski. Jest nie bardziej wspaniały niż inne nowoczesne jednostki. W tych czasach był mocny jak na te pojemność i tyle. Nie widzę też żadnego wstydu w tego typu rozwiązaniach. Chociaż gdybym miał robić instalacje do takiego auta to nie szedł bym po kosztach i zafundował mu landi renzo
  • 0

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 17:35, 08.01.2011

Albo stag 300 plus, MED, IG1
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:51, 08.01.2011

Jeszcze nie kupiłem moje wymarzonej Erki więc spokojnie. Ale jeśli już miałbym zakładać instalację to na pewno nie po kosztach i obowiązkowo butla w kole a do tego ukryty wlew. Auto służyłoby głównie do normalnej jazdy i czasem do pokazania innym użytkownikom dróg co potrafi VTEC Na forum jest ktoś kto ma LPG w ATR?
  • 0

#9 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 08.01.2011

Nie takie cudenka motoryzacji byly zagazowywane 8-)
  • 0

#10 agniecha631

agniecha631
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Połczyn, Białogard
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 08.01.2011

Domin, daj sobie spokój.Miałam lpg i miałam głowice do wymiany.Znajomy miał H i lpg i też coś mu nie chodziło aż w końcu dał sobie spokój.

No właśnie filozofia taka że to auto sportowe a sport nie idzie w parze z LPG :mrgreen:

Ostatnio mówili że Kubicy do bolidu będą zakładać lpg bo będzie taniej a osiągi te same.

a do tego ukryty wlew.

A dlaczego ? :om:
  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:22, 08.01.2011

ja tam słyszałem, że H w gazie zazwyczaj kończy się problemami...ale to tylko słyszałem :roll:
  • 0

#12 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 20:26, 08.01.2011

A ja słyszałem...

Domin, daj sobie spokój.Miałam lpg i miałam głowice do wymiany.Znajomy miał H i lpg i też coś mu nie chodziło

No cóż, w Szczecin nie mia dobrych gazowników.

H22A to normalny silnik DOHC. Proste do zagazowania. Samemu bym założył bez problemu instalację do ATR, tam nie ma żadnych myków.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:35, 09.01.2011

daj sobie spokój.Miałam lpg i miałam głowice do wymiany.Znajomy miał H i lpg i też coś mu nie chodziło aż w końcu dał sobie spokój.

"Zły dotyk" jest najgorszy-przepraszam za takie określenie,ale jak wielokrotnie już mówiono dobre podzespoły, dobry gazownik i nie ma tych problemów.
  • 0

#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:52, 09.01.2011

Glinuś, tylko problem polega na tym, że gaz jest bardzo suchy. H-seria, a w szczególności H22A7 - to silnik, który swoją moc i moment ma dopiero przy wysokich obrotach. Z tego co się orientuje, w takich jednostkach gniazda zaworowe itp dostają mocno po dupie przez właściwości gazu. Można oczywiście zrobić tak, że gaz będzie się przełączał na benę przy jakiejś ustalonej prędkości obrotowej - ale wtedy zaczyna być to pozbawione sensu, bo może się okazać, że na PB będzie więcej jazdy niż na LPG.

poprawcie mnie jeśli się mylę...ale jakoś nie przemawiają do mnie wasze uwagi co do "dobrych podzespołów" itp. Właściwości gazu nie zmienimy dobrymi podzespołami...
  • 0

#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:04, 09.01.2011

Nie komentuję-odpadam.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq