Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ATR + gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
164 odpowiedzi w tym temacie

#151 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:18, 15.08.2011

To instalacja VSI - kilka lat temu najwyższa półka.

Tam są prawdziwe wtryskiwacze made by KEIHIN - tej samej firmy, co benzynowe w hondzie oraz spora część osprzętu silnika ;
) Żadnych dysz tam nie ma, są różne kolory wtryskiwaczy.

Pytanie tylko które - ja w prelude w h22 miałem te pomarańczowe i dawało to radę.

Reduktor PRINS - to jeden z najlepszych i najwydajniejszych na rynku, więc tutaj nie ma obaw.

Elektronika - trochę już na dzień dzisiejszy kiepska - tzn nie ma aż tylu możliwości regulacji różnych parametrów, co współczesne.
  • 0

#152 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:50, 15.08.2011

A teraz pytanie o serwis Prinsa ? kto to dobrze będzie umiał ustawić ?
  • 0

#153 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:48, 15.08.2011

W Wawie np tutaj się od dawien dawna w prinsa bawią: http://www.egp.pl/start.htm
  • 0

#154 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:56, 15.08.2011

przypuszczam, że Damian też bardzo dobrze ogarnia Prinsa ;-)
  • 0

#155 junges

junges
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Białystok
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 03.09.2011

Czytam te dyskusje i mam wrażenie ze nie wszyscy wiedza jak działa instalacja gazowa sekwencyjna.
Mam instalacje od 2 miesięcy w H22A dokładnej specyfikacji nie pamietam ( jak kogoś interesuje mogę zerknac na fakture).
Samochód jeździe bez zarzutu gaz kręci do odcięcia 8k mocy nieco ubyło. Jak czytam dyskusje kiedy przelaczac to śmiać mi się chce. Tak na początek kilka faktów do przemyslenie. Instalacja LPG przelacza się na benzynę sekwencyjnie cylinder po cylinrze tj. Przelaczanie z LPG na Pb przez pierwsze 2sek w 1 celindrze zaczyna być podawane Pb, po kolejnych 2s do 2 cylindra i tak do 4cyl. Pełny cykl przelaczenia z LPG na Pb trwa 8 do 10 sek. Wytlumaczcie mi proszę jaki sens ma przelaczanie automatyczne np przy obrotach 5k skoro w swoim Akordzie po 10 o rozpoczęcia cyklu przelaczania sek będę miał już 160 i będę jechał na 5 biegu - mając 4k obrotow. Mając tak idiotyczne ustawienie przez 160 będę miał porzelaczanie z Pb na LPG które potrwa kolejne 8-10 sek. jeżdżąc dynamicznie jak to robię po mieście - gaz w podłogę i 1,2,3 i nadbieg ;-) 4,5 bo nie ma już gdzie jechać szybciej to miałby prawdopodobnie najniższe spalanie gazu na tym forum w cyklu miejskim po wyglądało by to mniej wiecej tak 9lpg + 6pb ;-)
Resumujac moje doświadczenie z instalacjami gazowymi miałem 4wozy. Jak miałem *cenzura* bo ktoś poleciał na tanioche a ja odkupilem samochod to była *cenzura* nie jazda - ciagle problemy. Jak sam wstawialem gaz wychodzilem z prostego założenia skoro chce oszczędzać jezdzac taniej gazie to muszę wstawić pozadna instalacje żeby nie przełacac za jej ciagle naprawy i mieć bezstresowa jazdę bez niespodzanek. Jak do tej pory takie podejscie siemsprawdzalo. Gwarantuje Wam ze wstawiajac tańsze gowniana instalacje odjezdzicie różnice na benzynie w czasie kiedy nie będzie ona dzilala poprawnie.
Co do spalania to 100% miasto odcinek 5km - spalanie regularnie wynosi 17lpg. Jadę na maxa. Czytając raport spalania niektórych kolegów dochodzę do wniosku ze jeżdżę wrakiem, ale rozmawiając z gazownikem to takie jest spalanie. Wychodzi na to ze nie wszyscy na forum są do końca szczerzy jeżeli chodzi o spalane w swoich wozach i trochę naziagaja rzeczywistość.
  • 0
Pozdrawiam i niech Vtec Was nie opuszcza.
Junges

#156 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:36, 04.09.2011

ja zrobiłem na razie 1,5k km na mojej instalacji i jestem zadowolony. Na pewno nie będę robił tego przełączania na PB przy iluś k RPM, bo - jak kolega powyżej - uważam to za zbędne. Po pierwsze - więcej jeździłbym na PB niż na gazie, a chyba nie o to chodzi? :bag Po drugie - na regulacji zaworów w MorawiCar powiedzieli mi także, że jest to zbędne, ponieważ wystarczy odpowiednio ustawić zawory i jeśli reduktor + wtryski są odpowiednie - nie ma problemu aby samochód kręcić jak na PB. Tyle w kwestii codziennej jazdy. Do zabawy jest PB.

Spalanie przed wczorajszą kalibracją - 70% trasa, 30% miasto - było ok 15-15,5l LPG/100km. Wczoraj zrobiłem rekalibrację i nie ukrywam - troszkę poszalałem potem (głównie w mieście), żeby sprawdzić czy all OK. Przejechałem na razie na baku 240km - jeszcze nie woła o tankowanie. Uważam zatem, że jest naprawdę nieźle. Jeśli uda się zejść niżej - super. Jeśli nie - i tak jest super, ponieważ jeżdżąc na benie w ten sposób jak np. wczoraj na gazie - spalałem jej lekko 14-16l...więc potrafiący liczyć sami dojdą do odpowiednich wniosków.

Na instalacji się nie oszczędza.....głównie po to, aby potem zaoszczędzić na zbędnych serwisach i tułaczce od gazownika do gazownika :ok
  • 0

#157 N-rique

N-rique
  • Forumowicz
  • 266 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 04.09.2011

Co do spalania to 100% miasto odcinek 5km - spalanie regularnie wynosi 17lpg. Jadę na maxa.


o to,to...mam tak samo :roll:
na trasie udaje mi się zajść do 15 :evil:
Pzdr.
Maciej
P.S.
A i tak kocham mojego "smoka",chce pić-to leje 8-)
  • 0

Był CH1 '98 (sell) :-) (piękna "lodówa"...)
A teraz jest "Leśnik"


#158 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:37, 14.12.2011

tarjei86, super, że jednak wszystko się udało na pewno Twoje doświadczenia z LPG w H22 zostaną dla potomnych. Dobrze też, że możesz polecić zaufanego gazownika w Krakowie. A jak się mają sprawy w Warszawie? Również, może ktoś polecić odpowiednią osobę taką jak ta z Krakowa do zagazowania np Civica Type R VII?
  • 0

#159 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:41, 14.12.2011

Domin, w wawce są sensowne zakłady - Migaz m.in. (tak się chyba nazywają) - do Wolka możesz uderzyć.

A ja się zbliżam wielkimi krokami do pierwszej wymiany filtrów + sprawdzenia wszystkiego, bo mam wrażenie, że za szybko mi się na gaz przełącza nawet jak jest bardzo zimno, a nie chcę kaleczyć silnika. Tak czy siak - instalacja się spisuje :ok
  • 0

#160 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:07, 14.12.2011

za szybko mi się na gaz przełącza nawet jak jest bardzo zimno


wydaje ci się ;-) To masz ustawione na 30-40 st temp reduktora- czyli tyle ma płyn chłodniczy i nastepuje przełączenie na LPG
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#161 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:43, 14.12.2011

Seth, być może ;-) ale skoro będę na wymianie filtrów to niech zerknie na wszystko ;-)
  • 0

#162 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:47, 14.12.2011

mnie tez zawsze dziwiło, że zimno jak w d... ręce odpadają a mi się na LPG przełącza- ale podpiąłęm lapka i faktycznie po przekroczeniu 35st się przełączał.
kupuj kabel i sam sprawdzaj ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#163 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:20, 14.12.2011

miałem kabel, ale wraz z poprzednią instalacją przehandlowałem Wolkowi :bag teraz muszę nowy kupić :bag
  • 0

#164 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:35, 14.12.2011

weź go zbanuj!!!!! :lol:

kabelek super sprawa podpinasz i wszystko wiesz, a z czasem to nawet sie naumiesz jak to wystroić :-D
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#165 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:56, 15.12.2011

weź go zbanuj!!!!! :lol:

no kurde i ty przeciw mnie..
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq