Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
221 odpowiedzi w tym temacie

#76 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:23, 11.02.2011

najlepiej nowe OEMy od hondy.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#77 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:49, 11.02.2011

ja kupiłem BluePrinty na tył i jestem zadowolony. Przód Zimmermann Sport. Do tego klocki Zimmermann tył + przód - i jak dla mnie hamuje rewelacyjnie. Nie omieszkam spróbować innych klocków następnym razem (pewnie coś z EBC), ale póki co - hamulce nie zawiodły mnie ani razu, a było już sporo nieciekawych sytuacji na drodze....najlepsze jest w nich jednak to - że trudno je zmęczyć.
  • 0

#78 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:59, 13.02.2011

Tomala, na przód do 6.gen'a F23Z5 założyłeś tarcze z ATR'a 300mm ?
Wg mnie (i Honda EPC) tarcze są 280mm na 5 śrub takie jak w 7.genie 2.0 a klocek taki jak w całym 6.genie ...

ATR ma większy klocek i większe tarcze ...

Co do tyłu to nie jest tak wymagający (hamuje głownie przód) to polecam tarcze Nipparts lub Blueprint i dobry klocek Ferodo Premier FDB lub jego tańszą odmianę Ferodo FSL (dawny Target).

A co do marki Nipparts to też się już wyrobiła i można kupić wzmocnione nacinane/nawiercane tarcze + specjalny miękki klocek.
  • 0

#79 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:42, 13.02.2011

Pejot, Tomala ma przełożony hebel z ATR'a tak jak ja z tego co kojarzę ;-)
  • 0

#80 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:24, 14.02.2011

Tak, wszyscy robią swap silnika, a ja zrobiłem hamulców ;) (przynajmniej na razie :mrgreen:)

Pejot, a jaki jest koszt takich Nipparts nacinanych?

Co generalnie sądzicie o Ferodo ... i teraz rózne źródła DS200 albo DS2000 w każdym razie najniższe z DSów i gdzie je kupić?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#81 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:33, 17.02.2011

Klocki Ferodo są super, FDB na poziomie fabrycznych a DS to są sportowe klocki powszechnie używane przez ludzi jeżdżących na Track Day'e i różne imprezy (Integry czy mocne Civic'i).

Nacinane/nawiercane tarcze Nipparts nie są drogie bo koszt parki 300mm to ok.380 zł do tego DS'y lub EBC Red'y
i będzie bardzo dobry hebel.
http://www.fotosik.p...a9c46dab2133d28
  • 0

#82 jaeyez

jaeyez
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Lublin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:59, 03.03.2011

Mogę śmiało polecić Mikode.
Mam takie nawiercane tarcze od 2 lat w CRXie.. efekt hamowania naprawdę się poprawił. Największa różniąca jaką widzę, to ostre hamowanie, sytuacja awaryjna, hebel do dechy, auto stoi, wcześniej tak pięknie nie było (na oemach). Przez nawiercanie mają mniejszą temperaturę i są efektywniejsze, tak to rozumiem. Przy dużych prędkościach, również ich nie szkoda używać, na oemach miałem paranoje, że się pokrzywią, tu nie mam i wszystko jak do tej pory jest ok. Gdyby były do ATR-a, od razu bym sobie zakupił.. Co do klocków wybrał bym Ferodo lub EBC.. Red Stuffy są do TG.
pozdr,
  • 0

#83 Croom

Croom
  • Partner HAKP
  • 797 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2C-E
  • KM:71
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:26, 18.04.2011

Ja polecam EBC, zimmermany podobno pekaja bo sa na wylot wiercone.
W
  • 0

#84 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:34, 18.04.2011

jak nie zalożysz EBC RedStuff albo YellowStuff do Zimmermanów Sport to nic nie peka :) ja przynajmniej takiego problemu nie mam
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#85 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 21.04.2011

jestem takze na etapie wymiany tarcz i klockow.sledzilem na bieząco ten temat.jak zwykle kazdy ma swoje zdanie i swoja racje.jednak decyzje trzeba podjąc i zdecydowalem sie na zestaw tarcz nawiercanych mikoda gt i do tego klocki ate nie pamietam jaki model(cena sklepowa 150zł).jutro odbieram.ma nadzieje ze dobrze wybralem.jeszcze dodam taki wątek.objechalem dzis paru mechanikow z pytaniem czy zwichrowana tarcza moze powodowac bicie na kierownicy(telepotanie przodem) i co drugi twierdzil z przekonaniem ze tak a co drugi mowi ze nie ma takiej opcji. :roll: i o co chodzi?? wydaje mi sie ze takie cos to kazdy mechanik powinien wiedziec.to nie jest cud natury.wydaje mi sie ze jesli w takiej kwestii mechanik nie wie i ,,strzela,, to dupa nie mechanik.bo mam taki problem ze mam bicie przy hamowaniu i przy predkosci od 80km/h w góre z tym ze im szybciej jade tym mocniej bije i nie przestaje.zamienilem kola tyl naprzod i to samo. dodat ze 2 razy wywazane.

[ Dodano: 2011-04-21, 18:25 ]
aaa i chcialem przetoczyc tarcze ale typek mowil ze sa za cienkie a jedna jest przepalone ze az czarna to m pokazywal wiec tarcza na 100 zniszczona.
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#86 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:28, 21.04.2011

zacznij od tarcz, w mechanikow nie wierz....
u mnie bilo najpierw od 100 potem od 80 a na koniec od 50kmh, po wymianie tarcz równiutko, i tak juz od 10 tys. km :mrgreen:
pozdr ziomka
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#87 wandzik83

wandzik83
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 21.04.2011

kolego to tak jak u mnie. co raz to od nizszych predkosci bije.wczesniej od 120 potem 90 , wymienilem koncowki drazkow kier., laczniki stabilizatorow, sworznie i zaczelo bic od 70.chyba dlatego ze po wymianie usztywnilem przod i dlatego.
  • 0
]I-I[ [I I] ]I\I[ ]I)) //-\\

#88 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:37, 21.04.2011

no dla mnie to idzie od hamulcow, i bez pewnosci ze nie sa w porzadku bym zadnej kolejnej czesci nie wymienil
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#89 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:40, 21.04.2011

wandzik83, tarcze to moga byc ale moze tez to byc przegub wewnetrzny, zle wywazone kola czy tez stare odksztalcone opony.
  • 0

#90 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:51, 21.04.2011

Blackfly przegub nie powoduje bicia kierownicy
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq