Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
221 odpowiedzi w tym temacie

#196 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:19, 22.06.2011

pod tarczę szafka narzędziowa i mikrometr.
i kręcimy :DD


zapomniales napisac ze ten mikrometr to mieli jakis przedwojenny i zawieszal sie gorzej niz ten na laborkach z fizyki:D w kazdym razie efekt byl taki ze ten pomiar to mozna sobie gdzies wlozyc ale pieczatka jest:)
  • 0

#197 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:19, 22.06.2011

Auto na podnośnik, pod tarczę szafka narzędziowa i mikrometr.
i kręcimy :DD

Nie umiem sobie tego wyobrazić nawet :eee
Nie mieli czujnika zegarowego? :k
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#198 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:22, 22.06.2011

Zegarowy.
Mały stojaczek na podstawce a na nim zegarowy mikrometr i tyle.
Sprzęt prehistoryczny i mało profesjonalny ale pomiar dawał
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#199 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:23, 22.06.2011

taaa dawal pomiar:D od sie sam odginal na podstawce od wydychanego powietrza przez mechanika:) ogolnie to wszystko bylo takie stabilne i dokladne jak powrot do domu pijaka (2 w prawo, 3 w lewo, jeden w tyl i pol do przodu:) )
  • 0

#200 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1275 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:25, 22.06.2011

Zegarowy.
Mały stojaczek na podstawce a na nim zegarowy mikrometr i tyle.
Sprzęt prehistoryczny i mało profesjonalny ale pomiar dawał

Tośmy się nie zrozumieli, dla mnie mikrometr to takie coś
http://t1.gstatic.co...ma6tilZDkGw&t=1

Ale jeżeli nie mieli przystawki magnetycznej którą mocowali do amora to faktycznie sztywność całego układu była taka że hej...
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#201 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:25, 22.06.2011

e to ja go miałem w rece i ważył ze 2 kg
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl

#202 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 23.06.2011

no wlasnie u mnie bylo tak, ze wybralem mechanika z autoryzacja EBC. Pomiar bicia byl przed i po montazu. Ta lewa miala dokladnie 0,05 czyli miescila sie w normie EBC. Tak nawiasem mowiac w instrukcji dopuszcza sie 0,05 ale rekomenduje nie wiecej niz 0,02. Zostawilismy to bo niby wszystko miesci sie w normie. Gwarancja z pieczatka i wszystko zrobione pro. To nie byla lipa z garazu a ja specjalnie pojechalem wlasnie do tego serwisu zeby bylo wszystko ok.
To bardziej sygnal do tego, ze jesli ktos ma problem z hamulcami a wiem, ze duzo osob go ma to zrobic dokladne pomiary. Roznice na poziomie 0,05 mimo, ze dopuszczalne i tak po jakims czasie doprowadza do drgan nie tylko przy hamowaniu ale i podczas wiekszych predkosci. Zmiana oryginalnych tarcz nastepuje czesto przy przebiegu ok 100tys i zdarza sie, ze w tym czasie zaliczylismy na drodze niejedna dziure itp. Niestety minimalne skrzywienie np. na zwrotnicy przenosi sie dalej i sa fekty.
  • 0

#203 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:38, 23.06.2011

tafun, tak tylko ze musza Ci to dobrze pomierzyc u mnie i u hawarda w aso mierzyli i powiem Ci ze ja nie wierze tym pomiara. raz mierzyli wyszlo 0.02 pozniej 0.04 a innym razem prawie 0.1 ale to niby cos mu sie tam przestawilo.... dlatego tylu nie montowalem w aso tylko samemu bo wrazie czego i tak mi nie uwzglednia tej gwarancji na krzywe tarcze a 260 sie tak szybko nie skrzywi.

w kazdym razie troche juz pojezdzilem pare razy ostro hamowalem z duzej predkosci i nic nie bije wiec jest oki:)
  • 0

#204 tafun

tafun
  • Forumowicz
  • 340 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 24.06.2011

Oceniając po efektach 0,05=wibracje a 0,0=cisza to aparatura była dobra.
Ja teraz czekam co pokaże czas. Na razie jest tak gładko podczas hamowania jak jeszcze nigdy nie było i to w obu moich acco.
:ok
  • 0

#205 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Będków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:40, 06.09.2016

A dobry będzie wybór na przodzie tarcze ate klocki delphi tył to samo któryś kolega pisał że mieekko się hamuje?
  • 0

#206 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:56, 06.09.2016

Juz lepsze od Delphi będą zwykle EBC black

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#207 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Będków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:04, 06.09.2016

ale podobno są twarde?
  • 0

#208 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:22, 06.09.2016

co to znaczy twarde? ebc black?


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#209 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Będków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:53, 07.09.2016

mhm
mieekko się hamuje
  • 0

#210 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:43, 07.09.2016

Pierwsze słyszę... Założyłem u siebie na tył black i jak na ten moment przejechaly ponad 3000km... Poza faktem że pyla okropnie to ręczny po delikatnym rozgrzaniu staje dęba gdzie wcześniej były klocki pokroju Delphi i niestety nie było tak kolorowo... Na prawdę poniżej black/ate standard bym nie schodził

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq