Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
221 odpowiedzi w tym temacie

#211 PrzemekEPJ

PrzemekEPJ
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Będków,łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:01, 09.09.2016

to na klockach black pylą i stają deba na ręcznym bo dziwnie napisales
  • 0

#212 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:19, 09.09.2016

No na black felgi są okropnie opylone z czego wnioskuję że mieszanka jest dość miękka, a hamują bardzo dobrze, ręczny blokuje koła w czasie jazdy

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#213 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:57, 09.09.2016

Juz lepsze od Delphi będą zwykle EBC black

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

 

 

to prawda, klocki Delphi to jakiś najgorszy sort , kup lepiej te Blacki , a skoro Bojar mówi ,że są ok - to nie mam powodu aby mu nie wierzyć. Choć sam wole polecać ATE 


No na black felgi są okropnie opylone z czego wnioskuję że mieszanka jest dość miękka, a hamują bardzo dobrze, ręczny blokuje koła w czasie jazdy

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

 

 

z blokowaniem kół to najwięcej zależy od sprawności zacisków i całego układu, oraz jednak od modelu 

w acco przy EBC Green ręczny jest na poziomie nożnego praktycznie aż szok

w civicu na greenach ręczny jest zdecydowanie słabszy 

 

Oba mają zaciski jak nowe - więc nie wiem czym to się ma


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#214 maniekk1905

maniekk1905
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:37, 26.09.2016

Po regeneracji zacisków z tyłu mam EBC green i trzyma naprawdę dobrze

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#215 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:43, 07.10.2016

Jezdzil ktos na zimmerman sport??
Jakies opinie uwagi? Najlepiek vi gen
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#216 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:57, 07.10.2016

Ja jeździłem. Miałem jak dobrze pamiętam 2 komplety. Ale przy H-serii w VI genie. Rewelacyjne tarcze wg mojej opinii. Mówię w kontekście stosunku ceny do jakości, bo wiadomo że kładąc na stół więcej gotówki - można kupić lepsze tarcze.

Ja natomiast miałem je z dwoma rodzajami klocków. Na oryginalnych klockach Zimmermanna hamowały spoko, ale klocki potrafiły się szybko zeszklić przy mojej nodze. Na klockach HAWK HPS spisywały się wprost genialnie. Nigdy nie zawiodły, nawet przy kilkukrotnych mocnych hamowaniach na autostradzie. Udało mi się je rozgrzać do czerwoności kilkukrotnie i wciąż dawały radę. Także mogę śmiało polecić.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 17:59, 07.10.2016

  • 0

#217 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:14, 07.10.2016

Ja jeździłem. Miałem jak dobrze pamiętam 2 komplety. Ale przy H-serii w VI genie. Rewelacyjne tarcze wg mojej opinii. Mówię w kontekście stosunku ceny do jakości, bo wiadomo że kładąc na stół więcej gotówki - można kupić lepsze tarcze.
Ja natomiast miałem je z dwoma rodzajami klocków. Na oryginalnych klockach Zimmermanna hamowały spoko, ale klocki potrafiły się szybko zeszklić przy mojej nodze. Na klockach HAWK HPS spisywały się wprost genialnie. Nigdy nie zawiodły, nawet przy kilkukrotnych mocnych hamowaniach na autostradzie. Udało mi się je rozgrzać do czerwoności kilkukrotnie i wciąż dawały radę. Także mogę śmiało polecić.


A co sadzisz o klockach green do tej tarczy?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#218 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:35, 07.10.2016

Ja mam taki zestaw w viii gen. na przodzie. Sprawdza się, co najmniej tak samo dobry zestaw jak OEM. Klocki nie pylą mocno i nie brudzą felg. Na tył też raczej wezmę to samo skoro się sprawdziło.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#219 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:25, 07.10.2016

Myslalem ze pokazuja cos wiecej niz oen.
Ale miedzy tymi generacjami jest przepasc i ciezko to porownac.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#220 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:02, 07.10.2016

Myslalem ze pokazuja cos wiecej niz oen.
Ale miedzy tymi generacjami jest przepasc i ciezko to porownac.

Być może pokazują coś więcej ale w codziennej jeździe miejskiej albo na trasach krajowych po prostu ciężko to zweryfikować, a już podać konkrety ile np. skróciła się droga hamowania ze 100 km/h w porównaniu do OEM to nikt z nas na forum nie robi takich testów. Miałem kilka sytuacji awaryjnych i koła się blokują przy czym do akcji wkracza ABS. Wiadomo, że to nie wyczynowy zestaw ale do normalnej jazdy sprawdza się znakomicie i do tego ma świetny stosunek jakości do ceny jak już ktoś napisał.


  • 0

#221 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 03:19, 07.06.2018

Koledzy przyznam sie ze nie czytalem wszystkich stron

"nawiercane i nacinane tarcze co myslicie".

Otoz kupilem tarcze i klocki. Teraz chce kupic jakas podstawe magnetyczna z ramieniem do pomiaru bicia piast.

Co mozecie polecic w cenie do 100zl ?

Wiem ze:

1. Dardzo dokladnie OCZYSCIC piaste z rdzy do czystego metalu.

2. ZADNEGO smaru na powierzchnie przylegania piasta - tarcza.

3. Wykonac POMIAR BICIA piasty i tarczy po montazu.


  • 0

#222 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 05:24, 07.06.2018

Hej :)

...
3. Wykonac POMIAR BICIA piasty i tarczy po montazu.

Wcześniej zrób jeszcze pomiar bicia piasty PRZED montażem (chociaż pewnie jest OK, jeśli teraz nie ma problemów). Bo jeśli tutaj będzie żle to dalsza praca może nie mieć sensu.

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego A320 przez Tapa
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq