XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?
#211
Napisano 09:01, 09.09.2016
#212
Napisano 09:19, 09.09.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#213
Napisano 10:57, 09.09.2016
Juz lepsze od Delphi będą zwykle EBC black
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
to prawda, klocki Delphi to jakiś najgorszy sort , kup lepiej te Blacki , a skoro Bojar mówi ,że są ok - to nie mam powodu aby mu nie wierzyć. Choć sam wole polecać ATE
No na black felgi są okropnie opylone z czego wnioskuję że mieszanka jest dość miękka, a hamują bardzo dobrze, ręczny blokuje koła w czasie jazdy
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
z blokowaniem kół to najwięcej zależy od sprawności zacisków i całego układu, oraz jednak od modelu
w acco przy EBC Green ręczny jest na poziomie nożnego praktycznie aż szok
w civicu na greenach ręczny jest zdecydowanie słabszy
Oba mają zaciski jak nowe - więc nie wiem czym to się ma
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#214
Napisano 06:37, 26.09.2016
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
#215
Napisano 00:43, 07.10.2016
Jakies opinie uwagi? Najlepiek vi gen
#216
Napisano 17:57, 07.10.2016
Ja jeździłem. Miałem jak dobrze pamiętam 2 komplety. Ale przy H-serii w VI genie. Rewelacyjne tarcze wg mojej opinii. Mówię w kontekście stosunku ceny do jakości, bo wiadomo że kładąc na stół więcej gotówki - można kupić lepsze tarcze.
Ja natomiast miałem je z dwoma rodzajami klocków. Na oryginalnych klockach Zimmermanna hamowały spoko, ale klocki potrafiły się szybko zeszklić przy mojej nodze. Na klockach HAWK HPS spisywały się wprost genialnie. Nigdy nie zawiodły, nawet przy kilkukrotnych mocnych hamowaniach na autostradzie. Udało mi się je rozgrzać do czerwoności kilkukrotnie i wciąż dawały radę. Także mogę śmiało polecić.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 17:59, 07.10.2016
#217
Napisano 18:14, 07.10.2016
Ja jeździłem. Miałem jak dobrze pamiętam 2 komplety. Ale przy H-serii w VI genie. Rewelacyjne tarcze wg mojej opinii. Mówię w kontekście stosunku ceny do jakości, bo wiadomo że kładąc na stół więcej gotówki - można kupić lepsze tarcze.
Ja natomiast miałem je z dwoma rodzajami klocków. Na oryginalnych klockach Zimmermanna hamowały spoko, ale klocki potrafiły się szybko zeszklić przy mojej nodze. Na klockach HAWK HPS spisywały się wprost genialnie. Nigdy nie zawiodły, nawet przy kilkukrotnych mocnych hamowaniach na autostradzie. Udało mi się je rozgrzać do czerwoności kilkukrotnie i wciąż dawały radę. Także mogę śmiało polecić.
A co sadzisz o klockach green do tej tarczy?
#218
Napisano 18:35, 07.10.2016
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#219
Napisano 19:25, 07.10.2016
Ale miedzy tymi generacjami jest przepasc i ciezko to porownac.
#220
Napisano 20:02, 07.10.2016
Myslalem ze pokazuja cos wiecej niz oen.
Ale miedzy tymi generacjami jest przepasc i ciezko to porownac.
Być może pokazują coś więcej ale w codziennej jeździe miejskiej albo na trasach krajowych po prostu ciężko to zweryfikować, a już podać konkrety ile np. skróciła się droga hamowania ze 100 km/h w porównaniu do OEM to nikt z nas na forum nie robi takich testów. Miałem kilka sytuacji awaryjnych i koła się blokują przy czym do akcji wkracza ABS. Wiadomo, że to nie wyczynowy zestaw ale do normalnej jazdy sprawdza się znakomicie i do tego ma świetny stosunek jakości do ceny jak już ktoś napisał.
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#221
Napisano 03:19, 07.06.2018
Koledzy przyznam sie ze nie czytalem wszystkich stron
"nawiercane i nacinane tarcze co myslicie".Otoz kupilem tarcze i klocki. Teraz chce kupic jakas podstawe magnetyczna z ramieniem do pomiaru bicia piast.
Co mozecie polecic w cenie do 100zl ?
Wiem ze:
1. Dardzo dokladnie OCZYSCIC piaste z rdzy do czystego metalu.
2. ZADNEGO smaru na powierzchnie przylegania piasta - tarcza.
3. Wykonac POMIAR BICIA piasty i tarczy po montazu.
#222
Napisano 05:24, 07.06.2018
Wcześniej zrób jeszcze pomiar bicia piasty PRZED montażem (chociaż pewnie jest OK, jeśli teraz nie ma problemów). Bo jeśli tutaj będzie żle to dalsza praca może nie mieć sensu....
3. Wykonac POMIAR BICIA piasty i tarczy po montazu.
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego A320 przez Tapa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych